Jump to content

SnapMap van te betreden gebouwen en daken


Jacky-2007

Recommended Posts

In TBOGT kom je in dit gebouw, het is het kantoor van de Liberty Rampage.

Dit interieur is waarschijnlijk inderdaad alleen in de MP van TBOGT te betreden. Als je rustig eens wil kijken, maak dan een Privé Free Mode aan.

  • Open de ingame GSM
  • Kies "Multiplayer"
  • (Optioneel: Ga naar "Preferences" om politie, friendly fire e.d. aan of uit te zetten)
  • Create custom Match
  • Private slots op "max" zetten
  • Start de sessie

Je hebt nu je eigen privéversie van Liberty City aangemaakt. :tu:

In dat gebouw zit ook een flinke glitch waardoor je in de Blue hell kan geraken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    29

  • Iscariah

    10

  • mdgNL

    5

  • PrioX

    5

Ik weet niet of jullie deze weten. Maar op het gebouw in het middelste land waar het helipad is op het hoog gebouw(met roze schijnwerpers op het dak gericht s'avonds), is een rode deur waar je in kan! Er is een kantoor als je helemaal naar onder gaat, je hoeft alleen het pad te volgen!

dat is toch een missie van Bulagarin??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jij vindt 133 interieurs weinig? :$

in zo een grote stad, eigenlijk wel maar het hoeft niet allemaal apart gemaakt te worden ofzo.

ik wil gewoon meer zo een gevoel krijgen dat je uit je auto stapt het dichtsbijzijnde huis de deur er van intrapt en daar even lekker dingen kan gaan slopen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik speel al een tijd geen GTAIV meer, maar er ligt een blip in de zee ten op het kaartje van zuid-westelijk LC? Is dit misschien een gezonken schip? Of gewoon een foutje?

Dat is het cruiseschip uit The Ballad of Gay Tony.

Uit de missie Sexy Time

:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Beste GTA (IV) fans,



Vandaag kreeg ik via PB een verzoek van . Deze had een goeie reden om dit topic een bump te geven. PrioXCoMBo heeft namelijk het plan opgevat om aan dit topic nog een laatste kaart toe te voegen. Naast de 133 interieurs die hier al in kaart zijn gebracht, gaan we nu ook een kaart maken met daarop alle daken die te bereiken zijn via de buitenkant. Via een container, trap of een andere creatieve klimroute.

Vanwege de af en toe moeilijk te vinden routes is het plan om ook van de lastige plekken wat screens erbij te maken. Wanneer dit allemaal af is, zal het worden toegevoegd aan de hoofdpost zodat het altijd bij elkaar terug te vinden is.

Voornamelijk leuk voor alle parkour fanaten, maar ook voor de rest. Tenslotte is met deze laatste map erbij straks echt alle info beschikbaar om ervoor te zorgen dat jij het gevecht online of met de LCPD / N.O.O.S.E. wél kan winnen! _O_

PrioXCoMBo zal hier onder mij een post plaatsen met daarin de informatie die hij nog heeft van een eerdere (niet afgemaakte) zoektocht met The Underground, en daarbij aangeven van welke locaties nog screens gemaakt moeten worden, en welke stadsdelen nog moeten worden afgezocht. Gelieve even te wachten met reageren totdat hij zijn post heeft geplaatst.

Een mooi project om met elkaar de schouders onder te zetten in 2011! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie post Jacky! :tu:

Zoals Jacky-2007 al heeft uitgelegd is mijn doel om samen met jullie een kaart te maken met daarop alle daken die te bereiken zijn via de buitenkant. Via een container, trap of een andere creatieve klimroute.

We zoeken dus mensen die vrijwillig screens willen maken van de gebouwen die moeilijk te betreden zijn. We zullen dan bij die screens uitleg geven hoe je het beste het dak kan betreden. Hier heb je bijvoorbeeld een voorbeeld van z'n screen.

Ik zal morgen beginnen met het maken van een SnapMap van de gebouwen die we al gevonden hebben.

Heb jij nu nog een dak waarvan je denkt deze staat er zeker te weten nog niet tussen, plaats hem dan met een SnapMap en het liefst (als het kan) met een screen en uitleg.

Hopelijk zijn er nog mensen die interesse hebben om mee te helpen.

Wil je mee helpen stuur dan PrioXCoMBo of Jacky-2007 een PM of laat in dit topic een bericht achter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste map is klaar. Het is de zuid-oost kant van Liberty City.

Van alle moeilijk te betreden gebouwen komen binnenkort screens en uitleg. Deze zullen ook aan de hoofdpost worden toegevoegd ;)

En wanneer je nu denkt van ''Ik mis een gebouw die nog niet op de map staat'' geef het even door met een SnapMap.

Zie hier de map van zuid-oost Liberty City.

zuidoostdaken.jpg

De ander mappen zullen binnenkort ook gepost worden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Trapjes, trapjes, overal trapjes... Ook her en der een containertje, het kan niet mooier! Heb je trouwens van deze nog een grotere versie? Dat is wat meer overzichtelijk. Dan kunnen we eventueel nummers gaan plaatsen bij de pips zodat je eronder wat makkelijker de bijpassende uitleg of screen kan vinden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Trapjes, trapjes, overal trapjes... Ook her en der een containertje, het kan niet mooier! Heb je trouwens van deze nog een grotere versie? Dat is wat meer overzichtelijk. Dan kunnen we eventueel nummers gaan plaatsen bij de pips zodat je eronder wat makkelijker de bijpassende uitleg of screen kan vinden. :tu:

Ik heb een grotere versie. Alleen deze was te groot volgens de Forum regels ;)

Ik zal wel een link plaatsen ;)

Sorry van de dubbelpost ;)>>> Door Jacky-2007: Samengevoegd.<<<

De tweede map is klaar. Het is de noord-oost kant van Liberty City.

Van alle moeilijk te betreden gebouwen komen binnenkort screens en uitleg. Deze zullen ook aan de hoofdpost worden toegevoegd.

En wanneer je nu denkt van ''Ik mis een gebouw die nog niet op de map staat'' geef het even door met een SnapMap.

Zie hier de map van noord-oost Liberty City.

noordoostdaken.jpg

> Klik hier voor een grote versie van de map <

De ander mappen worden in de loop van de week gepost hopelijk met de screens :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...