Dotz Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2010 Ik vind die fles anders veel interessanter dan die games, ik game de laatste tijd zelf ook niet zoveel meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Zozo, wat zijn de specs van die pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 Zozo, wat zijn de specs van die pc? Niet veel soeps hoor, een celeron 3.7 GHZ , 2 gig ram, 125 mb videokaard, dus gwn een pctje om mee te surfen, dat tv scherm met die F1 game is trouwens van mijn PS3 aanwezig, niet van m'n PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2010 (bewerkt) Ik ga binnenkort ook weer wat foto's flitsen Heb nu de glow in the dark RDR poster van de Pu Jammer dat ik mijn GTA posters kwijt ben, heb ze namelijk allemaal gehad. En ik krijg dinsdag mijn 221EL2SB 21,5 inch (54,6 cm) E-line HD beeldscherm voor mijn PS3. Zit nu alleen wel te twijfelen of ik ook nog een logitech G25 stuurwiel neem, ik heb er altijd een gehad (Geen G25) maar ik kan daar niet mee rijden :$ PICS Bewerkt: 28 november 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) BUMPJE, Net nieuw!!!! Toyota Starlet '97 150pk @ 725 kg Bewerkt: 17 december 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Binnenkort maak ik een panorama foto van mijn kamer Zijn er niet meer mensen die hun "Crib" willen showen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2011 BUMP ik ben net vanaf de zolder naar de logeerkamer gegaan dus het nog niet echt mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2011 (bewerkt) dat je kan computeren op zo'n barkruk leuk detail: Grafsteen boven je bed ------- OT: Bewerkt: 2 april 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 het zit niet echt comfortabel maarja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 beter iets dan niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) Ik heb wat gebouw en verbouwd op kamer, zodat er over een aantal maanden een drumstel op kan. Maar een van de projecten die toch even wil tonen zijn mijn gehangen licchies, das de grootste verandering vergeleken met de foto's van een pagina terug. Opstart (breken): Nodige hangwerk: Beetje afwerken: Verven: En dan krijg je, uiteindelijk. Met veel werk, veel fouten... Dit: Het idee is gewoon simpel, het is gewoon universele theaterverlichting. Kan verhangen, gefilterd, gedimd enz geworden op DMX. Bewerkt: 17 april 2011 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2011 ... mooi gedaan hoor... zit wat werk in, maar het resultaat is er dat wordt altijd party'en bij fiegel vanaf nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2011 ... Gelukkig zeg je het zelf al Nah, just kidding. Ziet er zeer nice uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ultimate-Killer Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2011 ...Nu is het tijd om nog even de inhoud van een andere kast te omschrijven. Nu volgt nog een kast met allerlei Donald Duck Strips. Van een veel te grote collectie van matige pockets tot kwaliteit albums. Op de tweede plank staat er trouwens ook nog een hele rij pockets achter de eerste rij. Ook liggen er nog wat "Ortodontist goodies in", maar daarover zometeen meer.... Kijk, met jou kan ik praten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2011 Om toch maar eens mee te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.