Nyltje Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2013 Ik kan wel even een foto posten van mijn computerhoek. Rest van de kamer komt misschien nog wel 'ns. Deze foto heb ik trouwens vanuit m'n bed genomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 In oktober had ik al heel m'n kamer verbouwt, maar dan nu eindelijk de foto's! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2014 Mijn hok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Zie hier de fapcave van Whoop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 mijn kamertje, ik maak wel fotos als het dag is (Niet op behang letten, ik woon bij me oma en opa dus ik kon niet kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 Dat behang ziet er juist wel leuk uit, dat heeft wat rustgevends. Het valt me op dat de mensen hier heel veel beeldschermen in hun kamer hebben... Ik heb er maar eentje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 Ja, niks mis met het behang hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 Het valt me op dat de mensen hier heel veel beeldschermen in hun kamer hebben... Ik heb er maar eentje. Geen een :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 mijn kamertje, ik maak wel fotos als het dag is (Niet op behang letten, ik woon bij me oma en opa dus ik kon niet kiezen. Niets mis mee, toch? Het valt me op dat de mensen hier heel veel beeldschermen in hun kamer hebben... Ik heb er maar eentje. Ik heb er geen , wellicht eens een TV'tje voor mijn PS1 neerkwakken ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 Ik heb er geen , wellicht eens een TV'tje voor mijn PS1 neerkwakken ofzo Heb je nog een PS1... Nostalgia ALERT! >>> Door Guardian1980: Laten we niet teveel afwijken van het onderwerp <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 *BUMP* Vond het wel tijd om mijn kamer weer eens te showen. Laatste keer dat ik dat deed was in november 2010, dat is nu toch alweer best lang geleden. Te zien in de foto's: Bovenste foto: Sony Bravia KDL26S5500 Sony PlayStation 3 Super Slim 500 GB NetGear ProSafe 5 Port Gigabit Switch Synology DS214 NAS (testmodel voor m'n 'werk' als blogger) Apple TV (3e generatie) Plank met Donald Duck-verzamelmappen (slechts een deel van de plank is zichtbaar) Let trouwens niet op die kras in de rolluik, heeft mijn kat een keer gedaan. Onderste foto: GTA V-poster Red Dead Redemption: Undead Nightmare-poster Dockstation Stapel zooi van school Biografie Steve Jobs (onder bureau) Enkele iPhone-hoesjes (gekregen voor m'n 'werk' als blogger) Muvit Mini Portable Speaker (eveneens gekregen voor werk als blogger) Soort GTA V-poster die ik bij m'n BradyGames guide kreeg (op rood kastje) iPhone 4S-doosje (eronder nog een iPhone 4-doosje) Mapje met rapporten van school (op rood kastje bevestigd met een magneet met daar weer een badge op die ik kreeg toen ik bij een persevent van Intel was afgelopen september) Acer Aspire E1-531-B9604G50Mnks Muismat van GTAGames (ja, die hoort er ook bij ) 'Mediakast' met o.a. alle SAW-delen, een box met verschillende Family Guy-afleveringen, eentje met een hoop afleveringen van The Simpsons, DVD van toen ik op tv was, GTA V, GTA IV, GTA EFLC, Lady Gaga Presents The Monster Ball Tour van HBO (BluRay), de film 2012 (BluRay) enz. enz. enz. Te veel om op te noemen. Als ik iets vergeten ben waar je toch meer over wilt weten zeg je het maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2014 Om dan maar mijn hele slaapkamer te laten zien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.