Fuffie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Een update van de kamer Je moet die chick waar je zo wanhopig achteraan holt eens je kamer inlokken, als ze die deur eenmaal gezien heeft is ze niet meer van je af te slaan. Wilde Ganzen = status, daar kicken ze op. Het is wel een iedee Reageren
Miek Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Een update van de kamer Je moet die chick waar je zo wanhopig achteraan holt eens je kamer inlokken, als ze die deur eenmaal gezien heeft is ze niet meer van je af te slaan. Wilde Ganzen = status, daar kicken ze op. Het is wel een iedee Whahah, is wel een stoere rang. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Reageren
Disturbed Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Je bureau is helemaal niet blauw. Reageren
Fuffie Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Je bureau is helemaal niet blauw. Maar wel geel Miek heb je al posters ? Reageren
Miek Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Je bureau is helemaal niet blauw. Maar wel geel Miek heb je al posters ? Nee, maar ik ga vandaag naar de kermis wat posters gaan afschieten Reageren
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Mijn bureau, foto´s gemaakt met me foto´s.. Ik maakte iets te veel foto´s en me batterij raakte op Verboden toegang, had me licht van mobiel aangezet.. Da kun je wel zien Reageren
Miek Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Reageren
Fuffie Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Auw, ik ben nu ook de zolder aan het opruimen, alleen dat duurt nog wel even Reageren
Miek Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Auw, ik ben nu ook de zolder aan het opruimen, alleen dat duurt nog wel even Lekker veel ruimte voor je befaamde teddybeer. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Staat hier die ene waar je mee wil ook op? Reageren
Fuffie Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Auw, ik ben nu ook de zolder aan het opruimen, alleen dat duurt nog wel even Lekker veel ruimte voor je befaamde teddybeer. Volgens mij wil hij dat wel. Reageren
Fuffie Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ja :$ Ik heb Teddy zojuist het raam uit gesmeten Reageren
Miek Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ja :$ Ik heb Teddy zojuist het raam uit gesmeten Whhéhéhéhéhéhéhhéhéhéh!1!1!1!1!! SPAM!!1!!!1!1!1!111!1!!Tedduruyd!!!n 11111!!!! Teddyy1111!1!1!1!111! (Ff die spam aan het uitproberen Teddy ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.