Jump to content
Joriz

Uitslag GTA4 Zomeractie 2008


gallery_1_5_4419.jpg
Het is zo ver, de uitslag van de GTA4 Zomeractie 2008 is er. In totaal zijn er meer dan 150 inzendingen ontvangen waaronder er meer dan 40 inzenders alle vragen goed hadden. Daarom zijn we overgegaan tot loting van de prijzen. Het prijzenpakket omvat onder andere de eerste editie van Crown Magazine (beschikbaar gesteld door Crown Magazine), een R* zweetpolsbandje, een TW@ muismat, een GTA1V nummerplaat, 3 Grand Theft Auto IV bagel bags. 2 Grand Theft Auto IV stickers en een GTAGames.nl stickervel.
Aangezien er zo veel goede inzendingen zijn ontvangen is er besloten om ook nog eens tien troostprijzen te verloten onder de mensen die alle vragen goed hadden. De troostprijs omvat een Grand Theft Auto IV bagel bag, een Grand Theft Auto IV sticker, een Bully sticker en een GTAGames.nl stickervel.

:dans: Winnaars GTA4 Zomeractie 2008 :dans:
GTA-Freak2 - Kai-ShockWave - Luigi - ricovs - tomzzz8

Troostprijzen
criminalmind - djrodney - Hayte - Henrix - Markiij - mrmemo - Nesveld - RikJan - Stillesandro - strandpop


Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de GTA4 Zomeractie 2008 vind je hier!.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Antwoorden GTA4 Zomeractie 2008

Spelfouten werd niet naar gekeken. Echter wanneer iets totaal fout werd geschreven dat het woord zelfs een andere betekenis kreeg werd dit afgekeurd.

Voor vraag 4 en 5 dienden beide 2 antwoorden te worden gegeven. Indien van deze 2 ontbraken werd het antwoord fout gekeurd.

Cursieve antwoorden zijn alternatieve antwoorden die ook werden goedgekeurd.

1. Hoe heet de neef van Niko Bellic?

Roman Bellic

Roman

2. Welke bekende Amerikaanse rocker presenteert Liberty Rock Radio 97.8?

Iggy Pop

Iggy

3. Hoe heet dit standbeeld in GTA4?

post-1-1211201765.png

Statue of Happiness

4. In welke straat staat Niko en op welk eiland is dit?

post-1-1211202164.png

Mohawk Avenue, Broker

Mohawk Avenue, Broker en Dukes eiland

5. In welke buurt van welk eiland is deze verlaten villa te vinden?

post-1-1211201540.png

Westdyke, Alderney

6. Hoe heet deze sportwagen in GTA4?

post-1-1211203623.png

Coquette

7. Hoe heet het wapen dat Niko in zijn handen vast heeft?

post-1-1211203989.png

Assault Rifle

Assault Rifle AK-47

AK-47

Over de uitslag wordt verder niet gecorrespondeerd.

Niets gewonnen? Volgende keer beter. Binnen een paar maanden volgt de GTAGames.nl zomeractie 2008 waarbij weer een heleboel coole Grand Theft Auto IV en GTAGames.nl prijzen zijn te winnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dammnit, mocht ik die Sportwagen juist hebben had ik gewonnen, nouja ik zal Crown maar moeten kopen.

Gefeliciteerd!

PS: Ik wil niet jaloers zijn ofzo, maar ik vind het raar dat iedereen bij de troostprijzen bijna onder de 10 posts hebben :?

EDIT: Die auto is en moet de Turismo zijn, want een Coquette in Grotti auto's, staat er niet, op de straaten vind ik hem ook niet.

@Dutchy: Nee, het was niet zo bedoeld hoor, ;)

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

omg, volgens mijn eigen onderzoek was vraag 4 Bart st, broker. :cry: Vlakvoor het savehouse dus. Was ie eigenlijk wel voor het savehouse genomen?

EDIT: Ik wist niet hoe je ingame de straat moest opzoeken. Toen ik het op de papieren map nakeek had ik me een straat verkeken. Ik had het nog zo makkelijk kunnen weten. :muur: Schrale troost: de winkans was niet zo groot. :-(


EDIT: Die auto is en moet de Turismo zijn, want een Coquette in Grotti auto's, staat er niet, op de straaten vind ik hem ook niet.

Nope. Het is echt een Coquette. Ik heb er zelf ook al eens in gereden in gta4. Er is een subtiel verschil tusssen turismo's en conquette's. De turismo heeft niet twee horizontale strepen achter het voorwiel.

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nope. Het is echt een Coquette. Ik heb er zelf ook al eens in gereden in gta4. Er is een subtiel verschil tusssen turismo's en conquette's. De turismo heeft niet twee horizontale strepen achter het voorwiel.

Maar de Super GT heeft ook zo'n 2 strepen. Dat had ik dus. :7

Gefeliciteerd alle winnaars!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dammnit, mocht ik die Sportwagen juist hebben had ik gewonnen, nouja ik zal Crown maar moeten kopen.

Gefeliciteerd!

PS: Ik wil niet jaloers zijn ofzo, maar ik vind het raar dat iedereen bij de troostprijzen bijna onder de 10 posts hebben :?

EDIT: Die auto is en moet de Turismo zijn, want een Coquette in Grotti auto's, staat er niet, op de straaten vind ik hem ook niet.

dat is die wagen wel hoor wand als je die zij missie van stevie doet met die wagens inzamelen dan moet je die

wagen wel in die garage zetten groetjes martin123

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

PS: Ik wil niet jaloers zijn ofzo, maar ik vind het raar dat iedereen bij de troostprijzen bijna onder de 10 posts hebben :?

Dus? Hebben die minder recht dan jij?

Iedereen gefeliciteerd. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het zoo lullig voor de mensen die op de PC wachten...... Ik had alles op die villa na goed! En hoe nonden wij dat weten dan ? Juist niet....
Het is dan ook een GTA IV actie, en GTA IV is niet voor de PC.

In ieder geval wil de winnaars ook nog even feliciteren, dus bij deze; Gefeliciteerd. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...