Jump to content
Joriz

Uitslag GTA4 Zomeractie 2008


gallery_1_5_4419.jpg
Het is zo ver, de uitslag van de GTA4 Zomeractie 2008 is er. In totaal zijn er meer dan 150 inzendingen ontvangen waaronder er meer dan 40 inzenders alle vragen goed hadden. Daarom zijn we overgegaan tot loting van de prijzen. Het prijzenpakket omvat onder andere de eerste editie van Crown Magazine (beschikbaar gesteld door Crown Magazine), een R* zweetpolsbandje, een TW@ muismat, een GTA1V nummerplaat, 3 Grand Theft Auto IV bagel bags. 2 Grand Theft Auto IV stickers en een GTAGames.nl stickervel.
Aangezien er zo veel goede inzendingen zijn ontvangen is er besloten om ook nog eens tien troostprijzen te verloten onder de mensen die alle vragen goed hadden. De troostprijs omvat een Grand Theft Auto IV bagel bag, een Grand Theft Auto IV sticker, een Bully sticker en een GTAGames.nl stickervel.

:dans: Winnaars GTA4 Zomeractie 2008 :dans:
GTA-Freak2 - Kai-ShockWave - Luigi - ricovs - tomzzz8

Troostprijzen
criminalmind - djrodney - Hayte - Henrix - Markiij - mrmemo - Nesveld - RikJan - Stillesandro - strandpop


Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de GTA4 Zomeractie 2008 vind je hier!.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het zoo lullig voor de mensen die op de PC wachten...... Ik had alles op die villa na goed! En hoe nonden wij dat weten dan ? Juist niet....
Het is dan ook een GTA IV actie, en GTA IV is niet voor de PC.

In ieder geval wil de winnaars ook nog even feliciteren, dus bij deze; Gefeliciteerd. :tu:

Maar dan sluit je de andere GTA lovers buiten een GTA froum. Dat hoort toch niet? Het moet wel eerlijk tegen iedereen van het forum verlopen en niet allen de mensen die GTA IV hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar dan sluit je de andere GTA lovers buiten een GTA froum. Dat hoort toch niet? Het moet wel eerlijk tegen iedereen van het forum verlopen en niet allen de mensen die GTA IV hebben.
Ze sluiten niemand buiten, het is gewoon een wedstrijd over GTA IV, mag je toch wel verwachten dat je er het spel voor nodig hebt. Dat IV nu toevallig niet voor de PC is, jammer dan. Je het ook nog altijd bij de GTAGames.nl acties proberen, want deze is nu eenmaal speciaal voor GTA IV. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar dan sluit je de andere GTA lovers buiten een GTA froum. Dat hoort toch niet? Het moet wel eerlijk tegen iedereen van het forum verlopen en niet allen de mensen die GTA IV hebben.
Ze sluiten niemand buiten, het is gewoon een wedstrijd over GTA IV, mag je toch wel verwachten dat je er het spel voor nodig hebt. Dat IV nu toevallig niet voor de PC is, jammer dan. Hij is er ook niet voor de Wii hoor, dus je "sluit" volgens jouw theorie ook mensen buiten. Je het ook nog altijd bij de GTAGames.nl acties proberen, want deze is nu eenmaal speciaal voor GTA IV. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gta IV is ook op pc te downloaden of je copie maken maar dat is een lang verhaal en stom :zz:

de volgende gta is al bijna klaar maar ze laten het game weer later uit (al weer) :duh:

en ik wil nogsteeds pizza :eten::eten:

ik had alles goed van de vragen maar ik was vergeten in te sturen stom he :duh::duh::schater::schater:

moet gaan :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het echt niet verwacht maar ik ben ook bij de winnaars! :dans:

Alle medewinnaars gefeliciteerd met jullie prijzen. :)

Bewerkt: door GTA-Freak2

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Troostprijs :D

Maar, ik hoop dat ik niet te laat heb gereageerd, heb net pas mijn gegevens opgestuurd :(

Edit: Oh al reactie, en ik ben niet te laat haha.

Maar, kan iemand me ook vertellen waar je de Crown kan kopen? (Nederland) en hoeveel die kost?

Bewerkt: door Henrix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...