Dizzee Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Ziet me er een beetje The sims uit. (wat ik trouwens al niet graag speel) En het ziet er dan ook nog een beetje kinderachtig uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Ontopic: Habbo Hotel is de reinste geldverspilling. Hier ben ik het volledig mee eens. Ik had eens op een ander forum dat iemand bijna honderd euro in de maand uitgaf aan HH. Dan ben je echt dom bezig. Mijn ervaring met HH was kort, het verveelde snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik heb vroeger heel veel Habbo gedaan, ben helaas al 2x gehackt geweest.. Ik heb nog steeds een account waar ik nog heel veel spullen op heb + een mooie kamer, maar het is vreselijke geldverspilling.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik heb het heel even gespeeld. Maar vond er geen reet aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Ik speelde het vroeger na 6 maanden hield ik ermee op. Had meer zin in playstationen. maar 6 maanden , ik speelde hem maar een dag , ik kon ook gelijk zien dat het en flut game was Bewerkt: 6 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik speelde het vroeger na 6 maanden hield ik ermee op. Had meer zin in playstationen. maar 6 maanden , ik speelde hem maar een dag , ik kon ook gelijk zien dat het en flut game was ik ben het met jou eens het is er geen bal aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ja maar in die zes maanden speelde ik egt niet elke dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Als er iets Boooorrring is is dat het wel he ! De grapics zien er egt Slecht uit Gewoon alles is booorrring het enige wat goed is is dat er geen LAG is (hoop ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja ik speel(de) het ook, sommige mensen hebben hun hele kamer gewoon vol staan, goed ik heb ook wat meubels maar zelf heb ik er nooit wat voor betaald. Ik besteed mijn geld wel beter. Koop er dan op zijn minst een leuke pc-game ofzo voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Habbo hotel Wat een rot spel, zon jongen op vakantie deed dit hele tijd bij internet café volgende dag zijnmeubels weg, jongen helemaal janken , ik lag bekant op straat te lachen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 ik vind ook best wel saai ik speel nog liever pokemon blue online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Wie van jullie doet aan habbohotel??Zo ja?? Wat is je naam en wat vind je ervan??? HO HO HO HI HI HI HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het 1 keertje gedaan glijk 2 uur gebanned :'D :'D het sux egt hard als je het aan mij vraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Hahah Ik heet daar P4T-R!cK ik speel het niet meer. Ik ging altyd naar mensen met veel meubels en dan maak ik vrienden en een week later zijn we dikke vrienden (denkt die gene :'D ) ik vraag ze w8woord en steel alles uit zijn kamer en zet het in mijnes en scheld met die gene account die crew uit en die acount wordt geblokt en ga weer op me eigen met meubels. Had eigenlijk maar een keer gedaan,maar alles heeft me zusje nu --kimmi-- voor die gene die het willen weten :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 hallo,ik speel geen habbohotel maar hoe gaat het precies,wat is de site(die nog werkt),is het online? ik speel ook runescape maar het lijkt me wel is fijn een nieuw spelletje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Ja...runescape...snap er nog niet veel van. Maargoed...komt nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.