Jump to content

HabboHotel.


reggie12

Recommended Posts

ik doe het ook maar ik ben er nu ook weer niet verslaafd aan,als je runescape vergelijkt met habbo dan heeft runescape meer actie en meer styl,niet dat habbo weg moet maar runescape en habbo zijn allebij poulair .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ViceAgent

    6

  • DJRobin

    5

  • reggie12

    4

  • Dogwatch

    4

Of die stomme mods bannen je.

Haha, idd. Ik, persoonlijk vind het een nep spel. Ik kan het inéén keer zeggen, of een verhaal. Ik kies het in 1 keer :puh:

DIKKE VETTE NEPPE BULLSHIT!

Hebben we dat óók weer gehad 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Habbo Hotel een game noemen is een belediging voor gamers.

Het bestaat alleen maar voor uitmelkerij, het is echt pure geld aftroggeling. Je kan wel allemaal meubels enzo kopen en je kamer inrichten, maar wat heb het voor nut? Er komt toch geen hond, want je krijgt jouw kamer echt nooit bovenin die lijst.

Ik heb zelf best lang erop gezeten, ben zelfs Golden HC. Maar toen ik World of Warcraft ging spelen ben ik er compleet mee gekapt. Het is onzin, nep, oplichterij, ronduit kut.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
paar jaar gelden gaf ik hier geld aan uit, 1e klas ofzo...

ik voel me nogsteeds genaaid dat alles is gestolen, ik wens deze chatbox de dood toe

Je bumpte hard.

Ik speelde vroeger ook Habbo, maar nu niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister keek ik Comedy Central, TERING!!!!!!!!!!

Habbo reclame op tv, de wereld word steeds gekker :N

Staat ook altijd op de achterkant van de Hitkrant. Maargoed ik heb ook ooit Habbo Hotel gespeeld, toen ik een jaar of 13-14 was dus dat is alweer 4/5 jaar geleden. Ik kocht vaak van die walli kaarten, waarmee je credits kon kopen voor meubels etc. Achteraf wel zonde van het geld, maarja ik heb er in die tijd plezier van gehad, ik denk dat het voor kinderen wel een leuke bezigheid is. Je chat eens met mensen je kan een kamer inrichten op je eigen smaak, voor een jonge leeftijd kan dat wel leuk zijn. Naarmate je ouder wordt is het inderdaad een flut spelletje. Als je kijkt hoe bekend dat browser spelletje (zo heet dat toch?) wel niet is, zullen de makers er zeker goed geld mee verdienen. Slecht idee is het dus zeker niet, het is razend populair bij de wat jongere leeftijden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het volgens mij ook een half jaartje gespeeld maar ik heb er gewoon spijt van dat ik daar ooit geld aan uit heb gegeven. en dat geld ook voor warrock, wel iets minder maar ik ben er niet tevreden van geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik doe niet aan habbo. Ik vind dat je er veel te weinig dingen kan doen. Eigenlijk het enige dat je kan doen is praten :duh: . Ook zijn de graphics laag en zijn de dingen die je kan doen erg saai. Daar komt ook nog bij dat je als je nog iets leuks wilt doen bakken met geld moet betalen.

hugotje112

EDIT:

Gister keek ik op Comedy Central, TERING!!!!!!!!!

Habbo reclame op tv, de wereld word steeds gekker

Inderdaad! Die Habbo reclames zijn echt irritant!!

Bewerkt: door Hugotje112
Link to comment
Delen op andere websites

hehe speelde dit toen ik 13 was ofzo, ging ik met een clubje op school een site op zetten waar mensen* kuch* "gratis" * kuch* meubi konden krijgen xD. heb ik aardig wat mensen mee genaaid :dans:

Hetzelfde met die site :7

Later bleek er op de tv dat iemand was opgepakt omdat hij virtueel spullen uit Habbo had gestolen.

Dus was ik er mee gestopt.

Vroeger was Habbo makkelijk te scripten.

Ik had een mod waarmee je over water kon lopen en ook dat je bots kon maken.

Maar nu is het echt niet meer leuk en wordt je zomaar gebanned.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...