Juice Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 hallo,ik speel geen habbohotel maar hoe gaat het precies,wat is de site(die nog werkt),is het online?ik speel ook runescape maar het lijkt me wel is fijn een nieuw spelletje! HabboHotel is een virtueel hotel. Je kunt je eigen poppetje aanmaken, en daarna kun je het HabboHotel binnen. Eigenlijk is het een soort van chatten, alleen dan met poppetjes erbij. Je kunt je eigen kamer met je assocoires maken. Je moet wel HabboCredits betalen als je meubels wilt hebben voor je kamer. Dit kun je doen door te bellen. Meer weet ik er niet veel van. Juice Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Hoi, ik heb Habbohotel ook een keer geprobeert maar ik vond het niets aan. De graphics zijn lelijk en ik snap het doel er niet van. Het enige wat mijn Habbo kon zeggen is: "Bobba". Reageren
vice Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 ja,nu speel ik habbohotel...maar bedoel je met bellen echt bellen? is het dan niet gratis of niet volledig gratis? een vriendin van me zei ook dat het spel een week gratis is en daarna niet meer? plz plz antwoord! Reageren
Juice Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) ja,nu speel ik habbohotel...maar bedoel je met bellen echt bellen? is het dan niet gratis of niet volledig gratis?een vriendin van me zei ook dat het spel een week gratis is en daarna niet meer? plz plz antwoord! Het is geen spel. Het is gewoonweg chatten. HabboHotel is gratis. Maar als je meubels in je kamer wilt hebben moet je credits betalen. Daarvoor moet je bellen. Bewerkt: 29 november 2005 door Juice Reageren
TommieguN Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Soms speel ik het (ChevyVanDude en ChevyVanDude1 (van de eerste ben ik het wachtwoord kwijt) ). Dit is alleen als ik echt niets te doen heb. Wat zelden voorkomt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Natuurlijk is het gratis of dat nu nog is weet ik niet, Ik speel het iniedergeval niet ik vind het een stom spel. Reageren
vice Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 hallo,nu dat ik habbohotel speel maar ik mag niet bellen voor cradtis vraag ik jullie zo vriendelijk: mag ik wat gratis(credtis,meubels,..)(ook liefst plakbriefjes) het mag ook een kamer zijn die al ingericht is maar liefst gratis...degene die iets heeft vraag dan om vrienden te worden (wegens dat ik niet altijd online ben) als je iets hebt voeg dan: piranha.man toe! dank u!!! Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ik speelde een paar maande gelede habo maar ik belde nooit voor credits je moet gewoon bij rijke habos credits of meubels vraagen en soms geven we het ik had toen 4065 credits maar ik weet mijn wachtwoord niet meer gewoon credits vraagen Reageren
Quatroking Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 geef mij maar een MMORPG met lekker veel wapens, daar is tenminste iets aan. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 alsjeblieft speel geen habbo want habbo is zo corupt als wat ik heb minstens meer dan 200 euro uitgegeven aan habbo en toen werd ik verbanen reden: scamming terwijl ik fel tegen scammen ben ik was vrij bekend op habbo Reageren
Dogwatch Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ja het word steeds saaier Reageren
coz Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) edit : voor de duidelijkheid , het gaat hier even over coke music /edit hahahahahahaha jullie moeten betalen voor spullen he? ik nie ik speel coke music das veel leuker daar moet je je eigen muziek maken en dan verdien je decibels en daar van kun je meubels kopen coke music :kickass: en dat was leuk totdat ze met de v2 engine begonnen te klooien ik had met diverse lui een mega-mega-mega doolhof gemaakt een grote puinhoop toen .. alle poppetjes hebben alles weer in de backpack , je mag alle kamers opnieuw maken en alle teleports waren door het voortdurende geruil een groot mysterie maar.... het was leuk , en ik was rijk (keertje berekend dat ik 36 miljard credits zou hebben ofzo .. had een paar kamers vol gongs .. zelfs twee pinball aparaten blablablabla ..... ) okok .. mag ik naar een leuk plaatje verwijzen habbohotel is zelfde engine , maar met andere items .. Bewerkt: 17 februari 2006 door coz Reageren
ViceAgent Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik heb het ooit gespeeld ja, was ook wel rijk en bijna 'Golden HC'. Maar ik speel het niet meer, het is een beetje kinderachtig geworden. Coz, het plaatje dat jij laat zien is geen Habbohotel maar Cokemusic, dat is iets heel anders, wel leuker dan habbohotel overigens. Reageren
coz Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Coz, het plaatje dat jij laat zien is geen Habbohotel maar Cokemusic, dat is iets heel anders, wel leuker dan habbohotel overigens. waar zeg ik dan dat het habbo is ? begrijpend lezen .. al geprobeert ? maar prima hoor , heb het al iets duidelijker gemaakt Bewerkt: 17 februari 2006 door coz Reageren
Dogwatch Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 hij zei ook dat het cokemusic was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.