ViceAgent Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) n dat was leuk totdat ze met de v2 engine begonnen te klooienik had met diverse lui een mega-mega-mega doolhof gemaakt een grote puinhoop toen .. alle poppetjes hebben alles weer in de backpack , je mag alle kamers opnieuw maken en alle teleports waren door het voortdurende geruil een groot mysterie maar.... het was leuk , en ik was rijk icon_mrgreen.gif (keertje berekend dat ik 36 miljard credits zou hebben ofzo .. had een paar kamers vol gongs .. zelfs twee pinball aparaten blablablabla ..... ) okok .. mag ik naar een leuk plaatje verwijzen Oke, dit snap ik totaal niet, heb jij al eens geprobeer om begrijpend te schrijven? Zodat anderen het snappen? 36 Miljard Credits, en een kamer vol gongs? Jammer vriend, die gongs heb je niet bij Habbohotel, wel bij cokemusic. Pinball apparaten hetzelfde geval. Ik snap niet waarom je hier over begint in een Habbohotel Topic, het is echt onduidelijk. Praat je over Habbo en dan ineens over Cokemusic.. Dat snap ik niet. Bewerkt: 17 februari 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) n dat was leuk totdat ze met de v2 engine begonnen te klooien ik had met diverse lui een mega-mega-mega doolhof gemaakt een grote puinhoop toen .. alle poppetjes hebben alles weer in de backpack , je mag alle kamers opnieuw maken en alle teleports waren door het voortdurende geruil een groot mysterie maar.... het was leuk , en ik was rijk icon_mrgreen.gif (keertje berekend dat ik 36 miljard credits zou hebben ofzo .. had een paar kamers vol gongs .. zelfs twee pinball aparaten blablablabla ..... ) okok .. mag ik naar een leuk plaatje verwijzen Oke, dit snap ik totaal niet, heb jij al eens geprobeer om begrijpend te schrijven? Zodat anderen het snappen? 36 Miljard Credits, en een kamer vol gongs? Jammer vriend, die gongs heb je niet bij Habbohotel, wel bij cokemusic. Pinball apparaten hetzelfde geval. Ik snap niet waarom je hier over begint in een Habbohotel Topic, het is echt onduidelijk. Praat je over Habbo en dan ineens over Cokemusic.. Dat snap ik niet. omdat het bijna hetzelfde 'spel' is : het heeft exact dezelfde engine ..hetzelfde principe .. allebei van sulake enige verschil zit hem in de objecten die je kan gebruiken , de algemene ruimten , het credit systeem en de bezoekers En ik quotte een opmerking over coke music , vandaar vergelijk die plaatjes maar .... anyway genoeg off topic nu Bewerkt: 21 februari 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 maar sulake verdient meer aan habbo dan aan coke music Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) maar sulake verdient meer aan habbo dan aan coke music Ja dat is helemaal waar, dat komt omdat je in 'Habbohotel' moet betalen om aan meubels te komen, en om leuke dingen te doen als Duiken van 'n duikplank. Bij Cokemusic kun je gratis kamers inrichten, je moet er wel wat voor doen, maar niet te betalen (in echt geld). Anyway ik speel het spel al niet meer, dus het kan zijn dat ik er naast zit, maar ik denk dat dat niet het geval is. Bewerkt: 21 februari 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 maar sulake verdient meer aan habbo dan aan coke music heb jij inzage in de facturatie van sulake aan coca cola ?? dacht het niet Je hebt waarschijnlijk wel gelijk gezien het feit dat er steeds spelers bij komen en een hoop daarvan geld investeren in hun habbo , maar coke music heeft coca cola absoluut een hoop centjes gekost .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Habbo is dom en ik ga nooit bellen om credits! Iedereen die betaalt voor habbo is goed en ik ga niet betalen voor spel dat ik maar 2 jaartjes speelde, nu nog eigenlijk. Maar nu is dat een hangjongerwebsite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Habbo Hotel hoort eigelijk hier niet thuis maar meer bij Lifestyle omdat het een virtuele chatroom is (in vorm van een Hotel uiteraad pure geldverspelling . ) Maar dit is aan de Moderators. BTW. Habbo Hotel stinkt RuneScape valt wel mee. Groenten, Grove-Member >>> Door NandroDavids: Habbo Hotel is een game en hoort daarom prima thuis hier. Lifestyle is voor onderwerpen uit het echte leven, dus laat maar lekker staan hier <<< Bewerkt: 11 mei 2007 door Verrity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cosmo Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Ik speelde ook habbo Ik heet Cobraa Speel al sinds het bestaat Maar laatste tijd zit ik er niet veel op Check me kamer maar ff Het is echt voor kleuters *GAAP* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Ik had het gespeeld, check mijn kamers maar is; ik had kames vol met hc's.. Wing-Weaver is de naam. Maar dit berichtje plaatste ik eigenlijk om iets anders; Ik ben gestopt om veranderingen van sommige items. Ik ruilde ontzettend veel voor een typo en daarna kwam ie gewoon in de catologus, En het werd veel te druk. Allemaal irritante mensen kwamen erbij en het is moeilijk om ff gewoon te kletsen met iemand zonder dat er iemand binnen kwam. Slotje is daarvoor wel een goeie uitvinding. Wat vonden/vinden jullie van die veranderingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 Laster/smaad is niet toegestaan op dit forum, zulke berichten zijn ongewenst en worden verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Ik speel habbo en ik vind het over het algemeen best wel leuk. Ik ben 140 dagen nog HC( Habbo club waarbij je extras hebt en elke maand een kado krijgt. ) Ik heet TehSaw erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Ik speel habbo en ik vind het over het algemeen best wel leuk.Ik ben 140 dagen nog HC( Habbo club waarbij je extras hebt en elke maand een kado krijgt. ) Ik heet TehSaw erop. Leuk?Habbo is allesbehalve leuk,het is daar 'wie credits heeft zijn de goeie.Daarom hebben ze alleen domme mensen die hun geld verspillen Ik zit op habbo voor te hangjongeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik speel habbo en ik vind hət over hət algemeen best wel leuk.Ik ben 140 dagen nog HC( Habbo club waarbij je extras hebt en elke maand een kado krijgt. ) Ik heet TehSaw erop. Leuk?Habbo is allesbehalve leuk,hət is daar 'wie credits heeft zijn de goeie.Daarom hebben ze alleen domme mensen die hun geld verspillen Ik zit op habbo voor te hangjongeren Habbo is dom mijn vriend zat op zijn account op mijn pc te spammen(geld stelen) toen werd ik ook gelijk verbannen Sinds kort wil ik hət spelenm maar ik ben verbannen van wegen geld fraude (me vriend dee dat) Kan je dan een nieuw account maken en gewoon weer habbo'en? Bewerkt: 16 mei 2007 door gekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Ja ik speel t, maar er is iets met m'n internet dus werkt het niet thuis. maar zelf vind ik het een beetje saai, want je kan niet veel doen en als je een leuke kamer wilt dan moet je ECHT geld betalen. Zelf vind ik clubpenguin leuk! En ook wou iemand een keer "habbo sex" met me hebben, pas op voor weirdos! Bewerkt: 6 april 2008 door Eazy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Ik ben weer lid maar ik zoek werk kan ik bij iemand zonder inz ofzo werken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.