Jump to content

[SA] Design Your Own Mission! - Editie 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Geweldig, ik heb gewonnen. :puh: Ik wist dat ik al redelijk hoog stond qua punten maar er zijn zoveel stemmen bijgekomen sinds de uitslag verborgen werd. Het kwam dus zeker als een verassing dat ik eerste was. Ik wil dus nog even iedereen bedanken die op me gestemd heeft en iedereen die de moeite nam om hem door te lezen. Nu dus nog wachten tot hij speelbaar is! :puh:

• Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZUMZUM

29

• Basssss

25

• Flashingdemon666

20

• Nissan

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Gefeliciteerd Jay :tu::dans: ! Nu alleen nog wachten tot jou missie klaar is ^_^ .Greetz :cya:

Geplaatst:

Gefeliiciteerd Jay;. Mooie missie! En aan al de andere! Mooie missie's. Eigenlijk zouden ze alle missies moeten uitwerken van de finale :D

Geplaatst:

We zouden graag alle missies doen, maar wil je een missie zo goed doen als dat wij voor ogen hebben, gaat er veel tijd in zitten. De missie "General Dilemma" hebben wij ieder zo'n 100 uur aan besteed, en dat terwijl wij allebei ook werk/school hebben.

Waarschijnlijk komt er nog wel een deel drie, maar dat zal nog wel enige tijd duren. :)

Geplaatst:

Krijg ik geen mooie sig als tweede prijs ofzo? :puh:

Lol, nee, geintje. Ik wil niet zeuren.

Ik heb niet gewonnen en daar blijft het bij. ;)

Ik heb een idee, als we nu alvast onze inzendingen voor deel drie kunnen doen, dan hebben we lekker veel tijd om missies te verzinnen.

Nu nog een serieuze vraag:

100 uur :{ Hoeveel uren zijn dat gemiddeld per dag? Ik ben niet zo op de hoogte geweest van de eerste DYOM.

Geplaatst:

We werken er niet elke dag aan, maar als we eraan werken is dat ook niet een half uurtje maar gelijk een hele avond. Morgen ofzo beginnen we eraan. :)

Geplaatst:
We werken er niet elke dag aan, maar als we eraan werken is dat ook niet een half uurtje maar gelijk een hele avond. Morgen ofzo beginnen we eraan. :)

Veel succes alvast met het maken van de mod!

Geplaatst:

Gefeliciteerd Jay; hopelijk word het een erg leuke missie! Het verhaal is erg goed, je hebt terecht gewonnen. Met 18 punten maarliefst. PW-Dutchy, veel succes dan maar hé. Word weer heerlijk zwoegen voor de pc. Neem een cola-tje erbij, en wat chipjes. Dan moet het vast wel lukken :bier: .

Geplaatst:

Hoe veel dagen per week? Niet dat ik zeg dat jullie snel moeten zijn, doe maar rustig aan hoor (Ok, liever niet, maar dat moeten jullie zelf weten), maar ik ben gewoon nieuwsgierig. :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:
Komt er ook nog een een 3e editie? Want ik heb wel wat leuke verhalen :bonk:
Waarschijnlijk komt er nog wel een deel drie, maar dat zal nog wel enige tijd duren. :)
Geplaatst:

Ze kunnen nu toch al de editie 3 openen, dat we 2 jaar de tijd hebben om onze missies in te sturen ofzo XP

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...