Jay; Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Geweldig, ik heb gewonnen. Ik wist dat ik al redelijk hoog stond qua punten maar er zijn zoveel stemmen bijgekomen sinds de uitslag verborgen werd. Het kwam dus zeker als een verassing dat ik eerste was. Ik wil dus nog even iedereen bedanken die op me gestemd heeft en iedereen die de moeite nam om hem door te lezen. Nu dus nog wachten tot hij speelbaar is!
Jesperkaj Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Feli Jay. Ik kan niet wachten om de missie te kunnen spelen.
Vercetti24 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Gefeliciteerd Jay ! Nu alleen nog wachten tot jou missie klaar is .Greetz
Rivel Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Gefeliiciteerd Jay;. Mooie missie! En aan al de andere! Mooie missie's. Eigenlijk zouden ze alle missies moeten uitwerken van de finale
ZUMZUM Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Er moet ook een tweede prijs komen Dan win ik ook nog wat
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 We zouden graag alle missies doen, maar wil je een missie zo goed doen als dat wij voor ogen hebben, gaat er veel tijd in zitten. De missie "General Dilemma" hebben wij ieder zo'n 100 uur aan besteed, en dat terwijl wij allebei ook werk/school hebben. Waarschijnlijk komt er nog wel een deel drie, maar dat zal nog wel enige tijd duren.
ZUMZUM Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Krijg ik geen mooie sig als tweede prijs ofzo? Lol, nee, geintje. Ik wil niet zeuren. Ik heb niet gewonnen en daar blijft het bij. Ik heb een idee, als we nu alvast onze inzendingen voor deel drie kunnen doen, dan hebben we lekker veel tijd om missies te verzinnen. Nu nog een serieuze vraag: 100 uur Hoeveel uren zijn dat gemiddeld per dag? Ik ben niet zo op de hoogte geweest van de eerste DYOM.
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 We werken er niet elke dag aan, maar als we eraan werken is dat ook niet een half uurtje maar gelijk een hele avond. Morgen ofzo beginnen we eraan.
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 We werken er niet elke dag aan, maar als we eraan werken is dat ook niet een half uurtje maar gelijk een hele avond. Morgen ofzo beginnen we eraan. Veel succes alvast met het maken van de mod!
Fiegel5 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Gefeliciteerd Jay; hopelijk word het een erg leuke missie! Het verhaal is erg goed, je hebt terecht gewonnen. Met 18 punten maarliefst. PW-Dutchy, veel succes dan maar hé. Word weer heerlijk zwoegen voor de pc. Neem een cola-tje erbij, en wat chipjes. Dan moet het vast wel lukken .
ZUMZUM Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 We werken er niet elke dag aan, maar als we eraan werken is dat ook niet een half uurtje maar gelijk een hele avond. Morgen ofzo beginnen we eraan. Hoe veel dagen per week? Niet dat ik zeg dat jullie snel moeten zijn, doe maar rustig aan hoor (Ok, liever niet, maar dat moeten jullie zelf weten), maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
>$bram$< Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Komt er ook nog een een 3e editie? Want ik heb wel wat leuke verhalen
Jay; Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Komt er ook nog een een 3e editie? Want ik heb wel wat leuke verhalen Waarschijnlijk komt er nog wel een deel drie, maar dat zal nog wel enige tijd duren.
ZUMZUM Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ze kunnen nu toch al de editie 3 openen, dat we 2 jaar de tijd hebben om onze missies in te sturen ofzo XP
Recommended Posts