Jump to content

[SA] Design Your Own Mission! - Editie 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Mijn missie staat er ook bij, graag alleen ongezouten meningen. :7

M.a.w. alle kritiek is welkom zowel positieve als negatieve.

Leuk gedaan, ik wou dat iedereen won. Zou alle missies wel een keer willen spelen. :D

• Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZUMZUM

29

• Basssss

25

• Flashingdemon666

20

• Nissan

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb vanochtend mijn eerste missie geplaatst. Ik ben druk bezig met de andere 2 1. Ik heb nu de 2e geplaatst.

Vind het wel vette missies, misschien moet je even duidelijk maken in welk interieur Woozie's been bloed. ;)

Het huis heeft volgens mij geen interior. Je mogen er van mij ieder willekeurig huis-interior van maken. Maar het is inderdaat wel verstandig om het er bij te zetten. Bedankt voor het melden. _O_

Voor dat huis is wel een Burglary-interieur aangewezen, je kunt die eventueel aangeven. ;)

Maar over de laatste missie, ik vind het jammer dat Zero en Cesar moeten sterven. :cry:

Eigenlijk had ik toen ik aan de missie begon het idee dat Zero er niet eens ik voor zou komen. Maar ik heb er voor gekozen om Zero Cesar te laten vervangen in de laatste missie omdat ik Cesar een beetje zat was en omdat ik er wat variatie in wilde brengen. En je kan natuurlijk moeilijk van de hak op de tak Cesar vervangen door Zero, dus heb ik maar gedaan dat Cesar alvast ging kijken. En omdat ik denk dat de meeste wel willen weten hoe het dan met Cesar afloopt en omdat ik geen goed einde voor Cesar kon bedenken laat ik hem maar een pijnlijke dood laten sterven. En ik heb Zero laten sterven omdat ik een 1 tegen 1 gevecht wil tussen CJ en Jizzy A. Ik hoop dat dit het een beetje verklaart.

Geplaatst:

Ik heb mijn missie geplaatst maar ik speel GTA op de PS2, dus ALS hij zou gekozen worden, zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn om hem op youtube te zetten???

Groet,

Addicted

Geplaatst:
Ik heb mijn missie geplaatst maar ik speel GTA op de PS2, dus ALS hij zou gekozen worden, zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn om hem op youtube te zetten???

Groet,

Addicted

Als CJ een 'gratis' Bullet kan stelen waarom geeft Sweet er dan zoveel geld voor uit?
Geplaatst: (bewerkt)

Groet,

Addicted

Als CJ een 'gratis' Bullet kan stelen waarom geeft Sweet er dan zoveel geld voor uit?

Dat dacht ik ook al toen ik het las. Ik denk dat er nog geen Bullet bij de garage stond op het moment dat Sweet de Bullet kocht. Hoe kan Sweet anders die auto hebben gekocht? :schater:

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Hmmm....je dacht dus dat sweet hem daadwerkelijk GEKOCHT heeft....

Oke thanx for mentioning, ik heb het wat duidelijker gemaakt...

TIP: 1e cutscene

Addicted

Geplaatst:

't Valt mij op dat je na alle missies (behalve de mijne) superwapens vrijspeelt minigun etc.

vind ik een beetje onrealistisch. Ook als je bv 1 mill kan verdienen met een missie

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn verzonnen missie ook maar even gepost. 0_0 Ik hoop dat ik een kans maak. :tu:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Ik vind sommige echt goed, alsof ze net uit het spel zelf komen, vooral die van _KoE_Mzungu spreekt mij erg aan, alleen hoe willen jullie stemmen erin krijgen? En ik vind het jammer dat er altijd Grove Street Famillie's dood gaan zoals Jeffrey, Denise enz. Want ik vond het al jammer dat Ryder en Smoke je veraden.. Anders heb je alleen die domme lui die er allemaal het zelfde uit zien over en niet echt mensen met karakters. :7

Geplaatst:
't Valt mij op dat je na alle missies (behalve de mijne) superwapens vrijspeelt minigun etc.
Je overdrijft nu wel behoorlijk :7 .. er zijn maar 2 inzendingen met wapens als beloning. Dus gelukkig sta je hier niet alleen voor, de meeste hebben geen wapens bij de beloning staan. ^_^
Geplaatst:

Nou ja, bij de vorige keer dat deze wedstrijd gehouden werd zag je dat heel vaak superwapens als beloning kreeg. of super voertuigen zoals Rhino's. Ik heb gewoon wat geld gedaan en wat Respect

Geplaatst:

@nick:

ja ik vind dat ook, daarom gaan er geen og's dood in mijn missie! ;)

Enne, cuban gangster, vind je twee bullets ook super voertuigen?

En, ik weet niet of het mogelijk is voor het team of dat het dan te veel tijd kost, om een paar versie's te maken, maar dan ook een paar met turismo's, cheetahs, elegy's...

Of kost dat teveel tijd?

Addicted

Geplaatst:

Laten we er over ophouden, je bent toch niet van plan een andere missie te kleineren?

Moge de beste winnen en moge het een vriendjespolitieksvrije wedstrijd blijven. :)

Geplaatst:

Ik heb deze keer ook meegedaan, meer dan een uur over het verhaal gedaan :puh:

Afijn, iedereen nog veel succes!

Geplaatst:

@2e missie van victorious:

Hoe wil je Jimmy bellen?

Komt er dan een nieuwe toets bij ofzo?

Addicted

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...