~Victorious~ Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Volgens mij een toest combinatie ofzo. Moet wel mogelijk zijn hoor, niet dat ik iets van SCM modden ken. Hopelijk maak ik een kans.
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Volgens mij een toest combinatie ofzo.Moet wel mogelijk zijn hoor, niet dat ik iets van SCM modden ken. Hopelijk maak ik een kans. Zo lang het serieus blijft en je aan de regels houd heeft volgens mij iedereen een even grote kans.
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Nou ja, bij de vorige keer dat deze wedstrijd gehouden werd zag je dat heel vaak superwapens als beloning kreeg. of super voertuigen zoals Rhino's. Ik heb gewoon wat geld gedaan en wat Respect Nou, als je gewoon in San Andreas speelt zal je na verloop van tijd ook vliegtuigen, Hydra's, Hunter's, Rhino's, Miniguns, Bazooka's, Flametrowers, ... als beloning krijgen hoor. Van die $ 1 000 000 heb je wel gelijk, dat is nogal ferm overdreven.
MartyCeha Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik ging zitten, en typte uit me blote koppie even een missie Nu maar hopen dat ie goed genoeg is
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Volgens mij een toest combinatie ofzo.Moet wel mogelijk zijn hoor, niet dat ik iets van SCM modden ken. Hopelijk maak ik een kans. Zo lang het serieus blijft en je aan de regels houd heeft volgens mij iedereen een even grote kans. Het is mogelijk met SCM scripten. Ongeveer alles wat in de "echte" SA voorkomt kan worden gescript (behalve stemmen, sommige animaties in cutscenes, etcetera). Natuurlijk maakt niet iedereen een even grote kans, want de ene missie is leuker dan de andere. Hoe leuker de missie, hoe meer kans, natuurlijk.
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Volgens mij een toest combinatie ofzo.Moet wel mogelijk zijn hoor, niet dat ik iets van SCM modden ken. Hopelijk maak ik een kans. Zo lang het serieus blijft en je aan de regels houd heeft volgens mij iedereen een even grote kans. Het is mogelijk met SCM scripten. Ongeveer alles wat in de "echte" SA voorkomt kan worden gescript (behalve stemmen, sommige animaties in cutscenes, etcetera). Dat stond ook in de regels. En iedereen die een beetje verstand van .scm modden heeft weet wat er wel en niet kan in een mod.Natuurlijk maakt niet iedereen een even grote kans, want de ene missie is leuker dan de andere. Hoe leuker de missie, hoe meer kans, natuurlijk. In prenciepe heeft iedereen aan het begin een even grote kans om te winnen. Maar wie er wint hangt er van af wie het leukste idee heeft. En hij zij: ´Hopelijk maak ik een kans.´ Dus ik wilde hem duidelijk maken dat iedereen in ieder geval een kans heeft.
Basssss Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Claud, ik denk dat je eerst de eerste post eens moest doorlezen... Daar staat dat het alleen objecten die in GTA SA zitten, gebruikt kunnen worden. In SA heb je helemaal geen Yeti of Bigfoot...
claud Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Claud, ik denk dat je eerst de eerste post eens moest doorlezen... Daar staat dat het alleen objecten die in GTA SA zitten, gebruikt kunnen worden. In SA heb je helemaal geen Yeti of Bigfoot... kan gemod worden, of laat dat er maar uit dan maar een hele starke gangmember
PatrickW Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 kan gemod worden, of laat dat er maar uit dan maar een hele starke gangmember Kan niet gemod worden vanuit SCM, en de regels zijn heel duidelijk.
claud Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 kan gemod worden, of laat dat er maar uit dan maar een hele starke gangmember Kan niet gemod worden vanuit SCM, en de regels zijn heel duidelijk. dan geen bigfoot en wel een forelly baas
PatrickW Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 kan gemod worden, of laat dat er maar uit dan maar een hele starke gangmember Kan niet gemod worden vanuit SCM, en de regels zijn heel duidelijk. dan geen bigfoot en wel een forelly baas Dat moet je dan even gewoon in je inzending aanpassen
Basssss Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 't Gaat lekker, warneer is de inzendingsdatum?
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 't Gaat lekker, warneer is de inzendingsdatum? Je kan inzenden tot dinsdag.
Fiegel5 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ik kan nog steeds die van vorig jaar niet downloaden, heb geen winrar... En met winzip weet ik niet hoe het moet, iemand? Bewerkt: 6 juni 2008 door Fiegel5
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik kan nog steeds die van vorig jaar niet downloaden, heb geen winrar...En met winzip weet ik niet hoe het moet, iemand? Je moet geen winrar gebruiken. Dat is een kwaliteit uitermate teleurstellend programma. Je moet AlZip of 7-Zip gebruiken! Deze zijn allebij freeware en bijde veeeeeeel beter dan winrar.
Recommended Posts