moechy Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Heb weer eens iets nieuws gevonden. Namelijk Bounty Bay Online. Je speelt hier in de tijd van piraten. Je kan zelf een piraat worden maar ook een eerlijke koopman. Veel dingen om te ontdekken en nog meer dingen om te doen. Voor meer info zie http://www.bountybayonline.com/Start. Grtzzz moechy Reageren
frankyyguy Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ik speelde altijd Eternal Lands. Mijn computer is nu stuk, dus ik kan hem voorlopig niet spelen. Naar mijn weten is "dit" spel een echte aanrader. Probeer deze ook eens. Het lijkt op runescape, er zit veel verhaal achter het spel het het beeld is veel mooier dan runescape. Deze game is gratis te downloaden en neemt niet veel ruimte in op de pc. Via www.eternal-lands.com kun je hem downloaden. Dit spel is ook MMORPG en heeft ook geluid. Het is een beetje lord of the rings achtig. Probeer het zal ik zeggen! Reageren
Dropje Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hallo, Ik heb Mu gespeeld kent iemand dat echt sjiek hoor er zijn 10000000 verschillende allemaal andere snelheid level up maar er zijn ook echte vette bij zoals global mu en edheria mu (volgens mij is de server van edheria nu gecrasht) ltrz Reageren
ballas_hater Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 ik speel:crimetime112233 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik speel ze .ik speelde vaak gang city Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb een aantal MMORPG's gespeeld: -Tibia -Runescape -World of Warcraft (Private) -Guild Wars Op dit moment speel ik eigenlijk geen MMORPG. Guild Wars en WoW vind ik tot nu toe de beste die ik ooit gespeeld heb. WoW om de grote vrijheid en veel items die je hebt. Guild Wars vind ik weer erg leuk door de mogelijkheid dat je erg ver kan gaan in het PVPen en de graphics heel erg mooi zijn. Reageren
tauruz Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Vroeger altijd Runescape.... Atm ben ik bezig met mn eigen crime game dus ff niks :-) Reageren
frankyyguy Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik speel nu het redelijk in Nederland en België onbekende EL: Eternal Lands.Vooral de Polen weten het spel te vinden Het is iets zoals RuneScape, maar dan met veel betere graphics. demont Yep, wie ben jij in EL? Ik ben _Hope_ Ik persoonlijk vind het leuker dan Runescape en realistischer. Voor de mensen die meer willen weten over EL, ga naar de engelse wikipedia en type Eternal lands in Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik speelde vroeger veel RunScape. Nu vind ik er niks meer aan. Wat ik me afvraag: Komt er een MMORPG naar de Xbox360??? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik speelde vroeger veel RunScape. Nu vind ik er niks meer aan.Wat ik me afvraag: Komt er een MMORPG naar de Xbox360??? Hoogwaarschijnlijk wel een Mmo game All points bulletin Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ik speel guild wars heel vet heb het nu 2 weken Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik speel op dit moment 2weken al runescape (weer) maar ik wil nog paar pleken gaan denk dat ik over 2dagen stop dan heb ik zo goed als alles gezien Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik speelde: - Runescape (Combat lvl 84)(Totaal 5 jaar) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik heb net als vele anderen ook Runescape gespeeld. Ik ben nu combat level 51, en ik ben geen member. Ook heb ik WoW gespeeld, ik was level 38. Ik heb het ongeveer een half jaar gespeeld maar het werd me te duur. Ik ben sinds de laatste zomervakantie gestopt, maar het was een zeer verslavend spel! Grtz RD Reageren
Royboow Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) *BUMPJE* ik speelde Torpia (het bestaat niet lang en het is saai LINK Bewerkt: 20 april 2009 door RoyBoow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.