JoshTheBoss Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 geen idee of iemand hem al heeft genoemd, maar ik speel soms Perfect World. Mooie graphics vind ik, mijn PC kan het echt nét niet aan... maarja volgende week een nieuwe pc Reageren
goudewup Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik speel de laatste tijd veel Dungeons & Dragons Online. Dat is sinds kort een gratis MMORPG, hij is vooral gefocust op met een groep dungeons/instances/andere-naam doen. En tot nu toe vind ik het een zeer leuk spel, een echte aanrader! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ik heb een hele tijd Eternal lands gespeeld, enorm verslavend hoewel de graphics verre van perfect waren. De laatste tijd speel ik geen mmorpg's meer. De enige Mmo die ik binnenkort wel wil spelen is MAG. Reageren
iamtheWalrus Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 WoW ftw! Heerlijk spel. Vooral omdat er veel mensen op zitten. 'T is misschien wel een beetje nerdy, maar o zo verslavend. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik heb toen ik nog een klein jochie was wel Runescape gespeeld. Zit er nu heeel soms op zodat me account niet weg gaat anders is het beetje zonder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.