De Gta Master Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Rune scape Nuhipugi level 72 Tibia|| Nuhipugi(level 37 gehackt en gedeleted) Tibia ||Kevin Libera(level 23 met 200k) PRISTONTALE ||een fighter van level 64 almsot maar gestopt Roseon eeen level 40+ dealer gestopt wegens B o R i N g en te veel cash(dus saai) en nog wat andere spellen Reageren
Loek Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik speel Deluccio het is een nieuw spel... Reageren
vincent M Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Jazeker,ik speel ROPW.Hier is de link van ROPW:ROPW. hoe maak je daar een account?ik heb m gedowload verder speel ik tibia en rune scpae had level 50 account maar ben gehackt ik heb nu maar 0.1k ofzow help me ik ben zieluwg (maar cekurs geen noob)ik heet daar minotaur vin Bewerkt: 7 augustus 2005 door vincent M Reageren
zupadomien Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik speel runescape, ik zoek iets anders maar vind niets als iemand iets weet wat op runescape trekt stuur me dan een berichtje Reageren
TubS Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik speel soms nog 1000ad kent niemand dat? tis ook heel moeilijk. neem een kijkje op www.1000ad.net/thegame elke maand wordt er een ronde gespeeld en er doen er 1000enden aan mee en ik kan in de top 50 eindigen als ik wil. probeer het een keer Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 GunZ(Level 15 speel het niet meeR) GunBound(Andere acc gemaakt(noob atm) ik wist me andere niet)=Rakion(Level 3) ook een spel vansoftnyx RuneScape ben ik later van plan.... RoseON(Level 31? ik speel het al 8maanden niet) PristonTale level 72 hacked deleted(En P2P nu) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Protect0rz Warzone Streetkill zijn meer dat zij nvan die klik spelletjes 3D MMORPG'S games PristonTale(Speelde ik vroeger nu is het Pay 2 Play) Rose Online(Speelde ik vroeger nu is het Pay 2 Play) GunZ(Speelde ik vroeger blijft gratis!) GunBound(Speel ik nu) Meer... Sorry dubbelpost helemaal niet gezien www.onrpg.com kijk maar. Bewerkt: 15 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
commando Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 ik speel operation flashpoint: cold war crisis heel vaak online. daar speel je soms wel met 1500 man op 1 server . dat vind ik echt leuk maar het is wel moeilijk. COMMANDO Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 ik speel operation flashpoint: cold war crisis heel vaak online.daar speel je soms wel met 1500 man op 1 server . dat vind ik echt leuk maar het is wel moeilijk. COMMANDO Bij Priston Tale had je wel 3000 in 1 zeker bij server Gamma maar goed nu dat het P2P is spelen amper mensen nog PT Reageren
commando Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) ja bij ons hangt het er van af vanochtend waren er 2143 mensen ...real war times... en gisteren middag waren er 876 mensen COMMANDO Bewerkt: 17 november 2005 door commando Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan World Of Warcraft dus zodra ik me nieuwe PC heb zal ik gaan wonen in die wereld.. Verder heb ik wel i Runescape en Maplestory gespeeld... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 PT speel ik weer.(Priston Tale) Ben een gewoon een PT freak.... wel duur. Reageren
RobbertR Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ik speelde Runescape ik was Lvl 80 Maar ik ben ondertussen allang gestopt, omdat het saai begon te worden Reageren
ifc3 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik speel OGame. Het is wel leuk alleen je moet wel geduld hebben (moet je ook wel bij Omerta), want soms (wel als je heel goed bent) het upgraden van een gebouw een paar dagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.