Ice Banana Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Guild Wars Factions Moet je daarvoor betalen? Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 jha je moet hem koopen. maar je hoeft niet maandelijks te betalen als bij wow. is speel het self ook en ik vint het wel een tof spel Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Heb je bij wow ook skills zoals fishing? Maarja ik speel runescape... En travian... Reageren
Blu3ice Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Voor factions hoef je enkel het basispakket te kopen. Dan kun je onbeperkt spelen (met 4 karakters)... Aanradertje Bewerkt: 24 augustus 2006 door Blu3ice Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Silkroad online, zeker een aanrader. Prachtige graphics, leuk om te vechten, veel te doen. Kortom een erg goede mmorpg, Website van Silkroad. Hier kan je de game gratis downloaden en daarna gratis spelen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) ik heb ook een aaridg mmorpg lijstje: Ik speelde eerst maplestory Ragnarok Kalonline Knightonline rose online flyff Mu online (echt diablo achtig) Wow en Guildwars (tijdje geleend van een vriend, die was toen op vakantie) ook heel wat webbrowser games, en nog wat mmorpg's waar ik de naam niet meer van weet. maar dat waren meer uitprobeersels. nu speel ik weer volop maplestory, dat is echt een vet spel www.mapleglobal.com (alleen met ie te bekijken) er is pasgeleden ook een beta versie vor nederland uitgekomen, maar dat duurt nog wel een tijdje eer dat te zpelen is. maar het is wel eeen leuk spel. 2d graphics, maar dat maakt het spel niet minder leuk. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Proximitus Reageren
meetlat Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 World of Warcraft op ne private server, kben nu lvl 155 met een 16 000 attack zwaard en 530 000HP Reageren
Preddy Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Kspeel nog heel soms City of Heroes. Lekker superheldje spelen en andere superhelden ownen met mn 'monkeys from hell'. Reageren
madusa30 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik speel guild wars factions erg goede game. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Heb je bij wow ook skills zoals fishing? Ja. World of Warcraft op ne private server, kben nu lvl 155 met een 16 000 attack zwaard en 530 000HP Leuk joh zo'n private server, nooit battelgrounds, nooit group, nooit dungeons quest doen. Oja en die zwaard van je, zeker een klap en ze zijn dood ? en die HP is dat je health of de punten op je expierence bar ? Ik doe dus World of Warcraft. Bewerkt: 1 november 2006 door Blastov Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik heb RuneScape gespeeld en 1 keer World of Warcraft (bij een vriend). Op dit moment speel ik geen MMORPG. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik heb RuneScape gespeeld en 1 keer World of Warcraft (bij een vriend). Op dit moment speel ik geen MMORPG.Ik heb ook RuneScape gespeeld, na 1 weekje was ik het wel zat, WoW lijkt me vetter, maar mijn PC trekt dat niet.... Reageren
InneX Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Vind je WoW ugly? vind je Runescape saai? Lineage2! Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb een antal keer WoW gespeeld, vroeger mobstar en meerdere keren heb ik KingsOfChaos gespeeld. Telt habbo ook mee? Reageren
wiekash Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) travian tribalwars mobstar Bewerkt: 9 februari 2007 door wiekash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.