.xen0 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 World of Warcraft gespeeld, 70 Warlock, 66 Rogue. Gunz, alle versies, ja ook Japanse en Koreaanse, langauge packs en boeken bestuderen is toch zeer leuk om dat samen met een internet vriend te doen. Nu speel ik eigenlijk niets meer qua MMO's, beetje Xboxen, shooters enzo. Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Euhm ik heb WoW* gespeeld tauren druid lvl 24(niet zo lang gespeeld),Ik heb SWG* gespeeld en hopelijk ga ik het binnenkort trg spelen.Ik ga ook een online shooter spelen namelijk CounterStrike Source en voor de rest speel ik op mta en samp *WoW = World of Warcraft *SWG = Star Wars Galaxies Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 RuneScape Soldier Front Trickster World of Warcraft Sherwood Tank Moon Reageren
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik speelde runescape maar is guildwars echt leuk? is het makkelijk te begrijpen? Reageren
RuftCrush Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Stick Arena! Muahaha. Ik neem aan dat dit ook valt onder online MMORPG's toch? In ieder geval voor de kenners... ik ben een super pro met dit spel lol. www.stickarena.com Reageren
-eend- Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 -Guild Wars -Hero Online -RS (gespeeld) -SilkRoad (gespeeld) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Soms sherwood. ben level 15 ofzo Reageren
philip14 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) mmorpg's= @ Hieronder: dat zou best eens kunnen, ik denk dat ik later maar overdrijven ga studeren Bewerkt: 6 januari 2008 door philip14 Reageren
Rullez Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 mmorpg's= Iedereen is anders... De ene vind dat echt geweldig. En de andere vind het maar niks. Natuurlijk is er een recht van menings uiting. Maar dat overdrijven van jou is ook een vak. Reageren
DdJDean Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Eigenlijk maar eentje en dat is Runescape en dat speel ik nog steeds. Als ik ermee stop (voorlopig nog niet) ga ik voor SilkRoad. Reageren
CarThief Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Heb wel eens voor een tijdje Maplestory gespeelt. Daarna RuneScape, nog steeds bezig met spelen, vooral nu Summoning uit is, hehe. Ben ook toevallig player moderator in RuneScape. RuneScape blijft voorlopig nog wel leuk, voorlopig nog wel bezig minstens 41 Summoning te halen. Het is ook erg goed in balans in tegenstelling tot sommige andere spellen, je komt haast nergens vast te zitten. Op Maplestory moest ik wel haast alles verkopen om een kaartje terug te krijgen met die vliegende boot voor mij en me zus. En door wat geblunder moest zij de hele tijd van die kratjes kapot maken om alleen maar genoeg geld te krijgen, met die gestuntel van kijken wat er gebeurt als je een ticket laat vallen. Goede (soms pijnlijke) oude tijden... hehe. Nu maar effe weer binnekort Runescape spelen en af en toe GTA2. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik heb silkroad wow runescape en nog een paar andere gespeel mmorpg zijn de vetste online games Reageren
skills Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 ik heb deze mmo's gespeeld: world of warcraft lord of the rings online maplestory silkroad online gunz online runescape trickster R.O.S.E fly for fun archlord Reageren
PSP Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ik speel voyage century online, kost niks, mooie graphics en ook leuk ik speel op magellan server, dus wie wil, kom maar af Reageren
mistery Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Topic title is misschien niet voor iedereen duidelijk:mmorpg: massive multiplayer online role playing game oftwel een online spelletje waar je met duizenden gamers je karakter zo sterk mogelijk maakt of zo rijk mogelijk wordt enzo speel jij er één? zo ja,welke? zo nee,het is een echte aanrader als je je verveelt op het internet ik speel Belikeme en zit er in de best verdienende clan van het hele spel ik speelde Runescape,Rakion,Warrock,Maplestory Europe (speel ik nog soms)verder weetr ik het even niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.