Jump to content

Aan het eind van de tunnel


Mister Fuji

Recommended Posts

Die tunnel rechts van de dam, die de berg ingaat, die tunnel die je niet in kan? Waar gaat die naartoe? Naar het geheime stadje van de intro, dat alleen met de Dodo te bereiken is, of gaat het totaal ergens anders naar toe, en is het een link naar een volgend GTA-deel...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    12

  • Mister Fuji

    4

  • Tha Real G.

    3

  • schaff jr.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die gaat nergens naartoe. De tunnel gaat ook nooit open. De tunnel maakt alleen duidelijk dat de wereld niet 'ophoudt' na Shoreside Vale; slechts een decorstuk, dus. Op de radar lopen de tunnels helemaal door tot op de rand van de kaart, bij die merkwaardige plaatsnamen. Shoreside Vale is overigens ook geen eiland; het is een uitloper van het vasteland.

Bijgevoegd een gedeelte van de kaart van de radar, die ik ooit aan elkaar geplakt heb en ingekleurd.

post-5-1109582240.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht ergens gelezen te hebben, dat als je het spel had uitgespeeld, dat de tunnel open ging, en je naar een sterrenwacht ofzo zou kunnen...

vaag dat ze het er in stoppen als je er toch niets mee kan... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Die tunnel gaat gegarandeerd nooit open. Nogmaals; Het is niet meer dan een decorstuk, om de link met het vasteland aan te geven. Omdat het niet echt een succes was hebben ze dit in GTA VC niet gedaan, en in GTA SA was het vanwege de grootte van het spel niet echt noodzakelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel screens gezien van mensen die vanaf Staunton Island met een Tank richting het noorden gevlogen zijn (met behulp van de low-gravity-cheat). Ik weet alleen niet of dit gedaan is met behulp van mods, ik zal het 's proberen. (Het zou namelijk wel mooi zijn als ik er zo een screen van kon maken voor de easter-egg-list)

Link to comment
Delen op andere websites

dat zou inderdaad wel mooi zijn ja. ik heb weleens gevlogen met een tank.

maar gewoon met een cheat dat auto's kunnen vliegen. ik heb raketten naar achter geschoten, zodat ik opsteeg. dus ik heb geen idee wat voor mods je nodig hebt...

Bewerkt: door schaff jr.
Link to comment
Delen op andere websites

[...]maar gewoon met een cheat dat auto's kunnen vliegen.

Dat is de low gravity cheat. :rolleyes:

Hoe dan ook; Het gaat niet. Aan de overkant knal je tegen een onzichtbare muur aan. Hieronder een screen van het verste punt waar ik ben gekomen met de Rhino. Let ook op het stukje tunnel wat je nog net ziet op de radar.

post-5-1109771148.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd van je! :wub: Ik moet toch maar 's leren hoe je met die Dodo vliegt...

Je hebt er geen problemen mee als ik die screens voor de GTA III easter egg list gebruik?

Waar zit Ghosttown precies op de kaart? En die tunnelingang op die screen..? :huh: Waar zit die?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt er geen problemen mee als ik die screens voor de GTA III easter egg list gebruik?

Dat is geen probleem hoor ;)

Waar zit Ghosttown precies op de kaart? En die tunnelingang op die screen..? :huh: Waar zit die?

Ik weet niet precies waar de locatie is omdat GTA 3 geen kaart heeft, dus deed ik het maar met de moomapper. Hier is Ghosttown:

ghosttownlocatie26zl.jpg

En wat bedoel je precies met de tunnel? Bedoel je die in de verte? Als je daarheen vliegt zie je dat de tunnel stopt.

Link to comment
Delen op andere websites

k zag dit plaatje op internet, ik denk dat moet in dit forum komen, laat duidelijk zien dat Shoreside Vale geen eiland, maar een schiereiland is

gta3map9yu.jpg

Bewerkt: door Mister Fuji
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...