Jump to content

Aan het eind van de tunnel


Mister Fuji

Recommended Posts

PSP zal hierover waarscheinlijk uitbrijden :D

ja precies mischien kan je op de psp wel gewoon met een gewoon vliegtuig vliegen in LC.

Maar dan zou de ghost stad er vast niet meer in zitten want ze gebruiken heus wel een ander introtje dan GTA III.

Ook de rest van de easter eggs van GTA III zullen er wel uitgehaald worden en nieuwen indeplaats voor komen. B)

Vraagje weten jullie in welke tijd gta psp zich afspeeld.

Als het nou in 1980 of 1990 zou zijn dan zou R* kunnen zeggen dat dat dorp (ghosttown) toen nog niet bestond.

mzzl Wesley

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    12

  • Mister Fuji

    4

  • Tha Real G.

    3

  • schaff jr.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghosttown is geen dorp. :rolleyes: Het stelt een gedeelte uit Liberty City voor. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je weet dat het daar achter die bergen verborgen ligt.

Je hoort het inderdaad niet te weten maar ze hebben het er wel expres in gestopt want de namen op de radar zijn van de makers... Dus het moet expres zijn

Link to comment
Delen op andere websites

De namen op de radar zijn er gewoon als geintje ingestopt, maar Ghosttown is gewoon een practische oplossing. Het introfilmpje wordt ingame afgespeeld, in Ghosttown, omdat dit om de één of andere reden niet mogelijk was in Liberty City zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje weten jullie in welke tijd gta psp zich afspeeld.

Als het nou in 1980 of 1990 zou zijn dan zou R* kunnen zeggen dat dat dorp (ghosttown) toen nog niet bestond.

mzzl Wesley

nee dit is nog niet bekend ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zelf vliegen lukt maar niet, dus zou iemand ook eens goede plaatjes willen schieten van de sterrewacht. Want is daar niks speciaals mee aan de hand? (Ik weet het, misschien zoek ik overal te veel achter :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel eens aan gedacht trouwens hoe verrekt lang die pijplijding naar het zuiden moet zijn vanuit Stauton Island? (Zie mijn kaartje op vorige pagina) Die gaat echt tot in de oneindigheid door lijkt wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij gaat in ieder geval door tot aan die onzichtbare muur. :lol: Rockstar moest toch iets verzinnen om boten tegen te houden, niet? Er bestaan overigens mods die deze pijpleiding verwijderen, voor mensen die na het uitspelen ongestoord hun gang willen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik denk niet dat het een symbool is voor de volgende gta games

het is gewoon een gesloten weg maar wat ik noui raar vind is dat hij gewoon helemaal doorloopt naar ghosttown enzo :*D

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als het niet de bedoeling was van rockstar om ghosttown te vinden, waarom zetten ze dan aan de rand van de kaart plaatsnamen neer die je dan toch niet ziet als je daar niet komt?

Bewerkt: door kesava
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...