Lantyz Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Als geintje, voor diegenen die gek genoeg zijn om daadwerkelijk naar het einde van de map te vliegen. Er is verder niets speciaals aan. De plaatsnamen kun je overigens op deze plattegrond zien. Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ik moet alwéér zeggen dat ik het een hele mooie kaart vind, maar één ding begrijp ik niet. Op het kaartje zie je de twee tunnelingangen, maar die lopen al gelijk helemaal door naar het vasteland! Ik dacht dat die tunnel twee ingangen had, en dat die zo in een boog liepen door die berg, en dat in het midden van die boog de uitlopende tunnel naar het vasteland lag. Of is dat alleen in GTA: Liberty City Stories zo? Edit: Hmm, dat is eigenlijk wel vreemd dan. Wat voor verhaal zou daar dan achter zitten? Waarom hebben ze in Liberty City dan drie jaar later op eens die tunnels helemaal gewijzigd? Ach ja, dat is nou het leuke van GTA; er zitten allemaal mysteries achter! Bewerkt: 3 juni 2006 door Pietje II Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Dat is inderdaad alleen in GTA LCS zo. Zie daarvoor deze kaart. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik wist niet eens dat je met een dodo kan vloegen ik stoortte binnen een paar seconden al neer Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) handigge map waar de tunnels en ghosttown opstaan: Bewerkt: 21 juli 2006 door Delanoll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.