protection Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Laatst hadden we nog op school een Freerunning les gehad met gym.Phillip, een professionele Freerunning meester kwam bij ons op bezoek, hij heeft ook een keer bij Jensen gezeten. Ik vind het altijd wel vet om te zien, zou zelf ook wel willen doen, maar er zijn niet zoveel plekken daarvoor in mijn stad. Opzich is dat ook niet nodig Ik doe zlef aan pakrour kheb het niet zo met al die salto 's xD Het gaat er om dat je snel en vrij kunt bewegen daar je omgeving dus je hebt niet per see helveel digen nodig Bewerkt: 6 juli 2008 door protection Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Nee, ik freerun niet.(ik weet niet of ik het goed schrijf ) Ik zou nog niet eens weten hoe en wat ik zou moeten doen, boven is Tilburg niet zon geschikte stad daarvoor . Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 nee daar doe ik niet aan saltos maken enzo vind ik neit echt zo heel leuk ofzo Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik ben er ook een paar jaar geleden aan begonnen, ben er alleen min of meer mee opgehouden, ik doe het alleen nog als het me uitkomt, in het schoolgebouw bijv. Ik moet wel even zeggen dat die hekjes in het hoofdbericht- filmpje eigenlijk niks zijn om over heen te springen, gewoon te makkelijk :o Die gebouwen waren toch al meer waar ik op hoopte.. Wel grappig wat je deed met dat klimrek :') Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Maar bij ons in de buurt kan het ook niet zo goed, anders was het wel hoge gebouwen geweest Reageren
hatt3m Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Freerunning is echt wel kicken! (h) maar verder doe ik zelf niet aan freerunning, maar vindt toch wel gaaf vidnen! : dus voor iedereen die aan Freerunning doet, ga der mee door : Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Freerunning is echt wel kicken! (h) maar verder doe ik zelf niet aan freerunning, maar vindt toch wel gaaf vidnen! : dus voor iedereen die aan Freerunning doet, ga der mee door : Freerunning is op sommige plekken heel moeilijk, ik doe het nu ongveer 2 jaar Ps,Ik was laatst op m'n scheenbeen gevallen Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Freerunning is echt wel kicken! (h) maar verder doe ik zelf niet aan freerunning, maar vindt toch wel gaaf vidnen! : dus voor iedereen die aan Freerunning doet, ga der mee door : Freerunning is op sommige plekken heel moeilijk, ik doe het nu ongveer 2 jaar Ps,Ik was laatst op m'n scheenbeen gevallen Ik heb meerdere keren mijn halve been geschaafd gehad xD Sinds de laatste keer minder ik wel. Reageren
Jozz Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) voor de mensen die het verschil niet weten tussen parkour en freerun, mensen denken vaak dat het het zelfde is en sommige mensen leggen het verschil uit in 1 zinnetje, knap. http://www.parkour-source.nl/index.php?pag...cle&artnr=7 dit is parkour btw wil ik het topic niet bederven, mijn PARKOUR ( ) vakantie in frankrijk, eerste filmpje is in Cavalaire (zuid frankrijk) en het tweede filmpje is in het Parkour 'mekka' waar het ontstaan is , Lisses. Lisses: Bewerkt: 22 juli 2008 door jozz Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Doe niet echt aan het lijkt me wel vet maar k ga het niet doen. Oh ja, me bal was een keer op een dak dus ik klom erop via zo n vuilnis ding , ik trok me omhoog aan zulke uitstekende stekels die vogels weg houden maar als je er weer af wilt kwamen de dinge tussen je benen lelijk terecht aan die haakjes. Dus ik ging paar stapjes achteruit en sprong van het dak van 2 meter af, en kwam gelukkig op mijn voeten terug met mijn handen tegen de grond. Maar k was wel bang dat het fout zou gaan . Reageren
Timske Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 voor de mensen die het verschil niet weten tussen parkour en freerun, mensen denken vaak dat het het zelfde is en sommige mensen leggen het verschil uit in 1 zinnetje, knap.http://www.parkour-source.nl/index.php?pag...cle&artnr=7 dit is parkour btw wil ik het topic niet bederven, mijn PARKOUR ( ) vakantie in frankrijk, eerste filmpje is in Cavalaire (zuid frankrijk) en het tweede filmpje is in het Parkour 'mekka' waar het ontstaan is , Lisses. *Video* Lisses: Breek je net voorzichtig Ziet er wel leuk uit, ik zie liever Nederlanders dit doen dan bijvoorbeeld Engelse ofso Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Binnenkort ga ik weer een filmpje maken, hebben jullie iedeen of tips ? Bewerkt: 29 juli 2008 door Fuffie Reageren
Jozz Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Use your mind with your city ik heb nog een Parkour video: Bewerkt: 5 augustus 2008 door jozz Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Use your mind with your cityik heb nog een Parkour video: Dit is een Freerunning topic, geen parkour. Reageren
Miek Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik zou het graag willen leren, een sport vol adrenaline. Maar jij kan gewoon op gebouwen van 3 meter klimmen en er dan vanspringen met koprol zonder te vallen. Geweldig ben je zeg, jij bent net Spider-Man. Je hebt laatst je rug bezeert en vandaag ben je op je hoofd gevallen. Je kin bloed nu. Ik zou er trots op zijn als ik het zou kunnen. Oja, hopelijk geneest je kin gauw! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.