Fuffie Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik zou het graag willen leren, een sport vol adrenaline. Maar jij kan gewoon op gebouwen van 3 meter klimmen en er dan vanspringen met koprol zonder te vallen. Geweldig ben je zeg, jij bent net Spider-Man. Je hebt laatst je rug bezeert en vandaag ben je op je hoofd gevallen. Je kin bloed nu. Ik zou er trots op zijn als ik het zou kunnen. Oja, hopelijk geneest je kin gauw! Bedankt Miek, heb ik in ieder geval wat steun van je Als het kan zou ik je wel wat kunnen leren Alleen ik doe het net van de andere kant, dus wat gevaarlijker. En ik denk dat ik voortaan meer op de grond blijf Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik vind Freerunning best een gave sport, ik doe het niet, want ik kan het niet maar als je kijkt hoe ze in parijs o.a. freerunning doen, pet je af! van flat naar flat springen Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik doe het zelf ook niet maar ik vind het wel echt bruut als mensen het goed kunnen! Reageren
Fuffie Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik doe het zelf ook niet maar ik vind het wel echt bruut als mensen het goed kunnen! Vandaag maak ik een mooie film, en ik wil er goed voorbereid voor zijn Iemand nog wat tips ? Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik doe het zelf ook niet maar ik vind het wel echt bruut als mensen het goed kunnen! Vandaag maak ik een mooie film, en ik wil er goed voorbereid voor zijn Iemand nog wat tips ? Is de film al uit? Ik ben erg benieuwd. Ik heb geen goede tips, want ik zou niet weten hoe ik dat allemaal moest doen. Dus, van mij geen tips! Maar kan je het zeggen als de film uit is!? xD Alvast bedankt, Reageren
Fuffie Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik doe het zelf ook niet maar ik vind het wel echt bruut als mensen het goed kunnen! Vandaag maak ik een mooie film, en ik wil er goed voorbereid voor zijn Iemand nog wat tips ? Is de film al uit? Ik ben erg benieuwd. Ik heb geen goede tips, want ik zou niet weten hoe ik dat allemaal moest doen. Dus, van mij geen tips! Maar kan je het zeggen als de film uit is!? xD Alvast bedankt, Het is wel kutmuziek omdat ik niks anders kon vinden name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Ik hoop dat jullie hem vet vinden, ik heb hem speciaal voor een lid gemaakt eigelijk dus Reageren
xxRolie. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik doe het zelf ook niet maar ik vind het wel echt bruut als mensen het goed kunnen! Vandaag maak ik een mooie film, en ik wil er goed voorbereid voor zijn Iemand nog wat tips ? Is de film al uit? Ik ben erg benieuwd. Ik heb geen goede tips, want ik zou niet weten hoe ik dat allemaal moest doen. Dus, van mij geen tips! Maar kan je het zeggen als de film uit is!? xD Alvast bedankt, Het is wel kutmuziek omdat ik niks anders kon vinden name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Ik hoop dat jullie hem vet vinden, ik heb hem speciaal voor een lid gemaakt eigelijk dus Stoer hoor! Doe ik je absoluut niet na! Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Bedankt, GTAForum special Ik ga vandaag weer wat traien Reageren
xxRolie. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Bedankt, GTAForum special Ik ga vandaag weer wat traien Veel succes er dan maar mee hea! En niet al te veel breken! xD Reageren
Jozz Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Use your mind with your cityik heb nog een Parkour video: Dit is een Freerunning topic, geen parkour. de meeste zeggen toch dat het het zelfde is dus als ik heb het uitgelegt maar meestal begrijpen 'normale' mensen het verschil niet... het is bij je filmpje geen kutmuziek, maar ik wil 1 ding vragen: Waarom spring je van super hoog ? het ziet er misschien vet uit, je voelt er misschien goed bij, maar serieus ik heb het vroeger ook gedaan, ik ben er gelukkig mee gestopt en doe geen hoge sprongen, het is echt heel slecht voor je knieen ik verbied je niks.. Maar ik zie dat die sprongen echt te groot zijn, ik ken iemand die traint 5 jaar + krachttraining en die doet zulke sprongen niet omdat het verkeerd kan gaan met je benen en daar doe je niet gouw iets tegen tegen zulke blessures. Wel leuk dat je ook videos maakt videos maken is de bom !!! Bewerkt: 22 augustus 2008 door jozz Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Deze gozer doe ik niet snel na! Bewerkt: 23 augustus 2008 door oostzaan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Deze gozer doe ik niet snel na! je gebruikt de code verkeerd zoals het halve forum doet [youtube]3KSr1pozm6Y[/youtube] Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Deze gozer doe ik niet snel na! je gebruikt de code verkeerd zoals het halve forum doet [youtube]3KSr1pozm6Y[/youtube] Ja,, Bedankt weet ik dat ook weer XD Reageren
xxRolie. Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Deze gozer doe ik niet snel na! Wie wel als ik vragen mag? ^^ Reageren
Jozz Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 die gast is laatst van een dak geflikkerd en had het een en ander gebroken, filmpje ervan staat ook op youtube. Tja, niet op daken gaan zeg ik altijd maar je moet het zelf weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.