Versnellingspook Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ziet er wel grappig uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ja. Je verdient er toch geen geld mee? Reageren
The Hulk Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ja. Je verdient er toch geen geld mee? Die echte profs wel voor bijvoorbeeld films als stuntman of voor reclames. Reageren
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik deed het maar is niet mijn ding te zwakke enkels vaak er doorheen gezakt Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Is dit niet een beetje zoals Jumpen? zo'n tijdelijke rage, ik doe er iig niet aan mee Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Is dit niet een beetje zoals Jumpen? zo'n tijdelijke rage, ik doe er iig niet aan mee Nee het is geen rage maar een sport. Ik doe het op dit moment al 6 jaar en het bestaat al veel langer dus dan is het geen rage. Want een rage is altijd voor een korte periode. Bewerkt: 3 maart 2009 door Triads Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Heb het wel eens voor de lol in een spelletje gedaan, Maar in het echt. Thja het is niet echt mijn ding. Dus je zult het mij niet zo snel zien doen. Ja misschien als agent over hekken enzovoort springen Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 tjaah ik heb het even gedaan met een vriend soms kruipen we op daken van fabieken maar echt dfreerunnen is het niet:p ook probeerden we de walflip te leren , maar ik ben op mijn nek beland,en durf niet meer die vriend kan het Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik vind het maar aanstellerij... Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik vind het maar aanstellerij... Wat vind je aanstellerij? Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik vind het maar aanstellerij... Wat vind je aanstellerij? Freerun waarschijnlijk... Ik doe het inmiddels al 6 jaar en ben er redelijk goed in ik kan ook het meeste wel. Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) bwah ik heb het weleens geprobeerd (leek volgens mij nergens op xD) met een vriend van mij, klommen op allerlei danken en sprongen er weer af ens, maar dat was 2/3 jaar geleden xD (toen vond ik 1.5 M best wel hoog :$ ) Ik kan trouwens wel over allerlei hekjes springen, met 1 hand enso, maar daar is geen kunst aan vindt ik Bewerkt: 3 mei 2009 door flippie13 Reageren
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ik heb het een gedaan op vakantie, gewoon voor de lol van een muur van 2 meter hoog ofzo afgesprongen (wist niet dat hij hoog was) en dat was wel leuk maar wel een beetje pijnlijk, hier is ook niemand die er aan mee wil doen dus dat gaat lastig worden om het alleen te doen op plekken waar lage dingetjes zijn Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Ik heb het een gedaan op vakantie, gewoon voor de lol van een muur van 2 meter hoog ofzo afgesprongen (wist niet dat hij hoog was) en dat was wel leuk maar wel een beetje pijnlijk, hier is ook niemand die er aan mee wil doen dus dat gaat lastig worden om het alleen te doen op plekken waar lage dingetjes zijn Daarom zakken ook heel veel mensen door hun enkels of hebben ze andere blessures aan hun benen. Je moet namelijk op je tenen landen en daarna door rollen om je val te breken. Als je op je platte voeten land en blijft staan is dat slecht voor je rug en benen. Als je van een muurtje af springt maakt dat natuurlijk niet zoveel uit maar wel als je van hogere dingen gaat springen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.