Jump to content

Freerunning


Fuffie

Recommended Posts

Ja maar, ik vind de uitleg wel vaag. :7

Je hebt ook niet echt uitleg nodig om Freerun te kunnen beoefenen. Je moet het gewoon een beetje proberen en hoe vaker je oefent hoe beter je word.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik doe het nog maar een klein beetje maar kan het niet zo goed. :7

____________________________________________________

Ik vind het altijd wel vet om te zien, zou zelf ook wel willen doen, maar er zijn niet zoveel plekken daarvoor in mijn stad.

Je kan bijna overal free runnen je moet gewoon goed kijken. ^_^

Bewerkt: door Thomassion
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het nog maar een klein beetje maar kan het niet zo goed. :7

____________________________________________________

Ik vind het altijd wel vet om te zien, zou zelf ook wel willen doen, maar er zijn niet zoveel plekken daarvoor in mijn stad.

Je kan bijna overal free runnen je moet gewoon goed kijken. ^_^

ik kan het niet maar ik wil het wel leren. echt een vette sport of waar het dan ook onderhoord

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit gedaan, wel ooit over getwijfeld. Zal het ook denk ik niet zomaar doen omdat ik mijn handen en of voeten echt niet wil breken, omdat ik dan niet meer zou kunnen drummen :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
'T lijkt mij nogal idioot om als een aap zo overal aan te bengelen, overal op te klimmen enz...

Jij bent een aap man , dit is echt fucking hard hoe ze het doen. Maar ik ben er niet mee eens dat je zomaar wat moet proberen , beetje bij je zelf oefenen ? Je hebt echt uitleg nodig hoe je het beste kunt aanpakken en je moet niet meteen te geavanceerd beginnen. Ik zou het wel eens willen doen maar ik heb gen tijd...

Link to comment
Delen op andere websites

'T lijkt mij nogal idioot om als een aap zo overal aan te bengelen, overal op te klimmen enz...

Jij bent een aap man , dit is echt fucking hard hoe ze het doen. Maar ik ben er niet mee eens dat je zomaar wat moet proberen , beetje bij je zelf oefenen ? Je hebt echt uitleg nodig hoe je het beste kunt aanpakken en je moet niet meteen te geavanceerd beginnen. Ik zou het wel eens willen doen maar ik heb gen tijd...

Ik vind het ook wel knap.. Met is niet bepaald slim, he? Maar om me dan meteen een aap te noemen, sja.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij vergelijkt free runners anders niet als een aap dan ?

>>> Door Jowx: Laten we dit niet persoonlijk maken s.v.p., en anders is er altijd nog een PB functie.. ;-) <<<

He's on Fire !!

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Link to comment
Delen op andere websites

Ik freerun nu af en toen met vrienden. Meestal na school. Maar de vorige keer dat we dat deden gingen we inplaatsvan freerunnen, blowen. Dus van freerunnen kwam die keer niet zoveel. Maar andere keren lukt het wel aardig. Ik woon dicht bij Leiden dus er zijn veel paaltjes en hekjes waar je op kan klooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...