Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

HIJ IS ER!!

Begin is denk ik beetje mislukt

_O_

Oeps dubbelpost :$ :$

Mooi man! :tu:

Maar hoe kan je die vrije camera hebben?

Als je op R2 of L2 drukt en je houdt hem in gedrukt dan gaat die de granaat buiten beeld blijven vasthouden. :Y

EDIT:Dieko was me voor.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je al wist vind ik hem zeer naish heur! :D

Ik heb trouwens gisteren bij Media Markt de Bradygames Call Of Duty: World At War Signature Series Guide gehaald :D

En ik zeg je, het is net de bijbel voor COD:WAW spelers :D

Er staan plattegronden van iedere map in en dan ook nog eens een plattegrond van iedere map in iedere gamemode! :D

Er staan tactieken in, er staan handige classes in :D

Echt alles wat je nodig hebt om de numero uno te worden van COD:WAW :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

k vind dat je niet moet opscheppen als killstreak van 25 heb bijv omdat je in een tank zat . dat doen sommige mensen ... je mag wel pronken met je hoge killstreak van bijv 24 als je gewoon lopend ben ! dat wilde ik ff als gezegte kwijt

Link to comment
Delen op andere websites

k vind dat je niet moet opscheppen als killstreak van 25 heb bijv omdat je in een tank zat . dat doen sommige mensen ... je mag wel pronken met je hoge killstreak van bijv 24 als je gewoon lopend ben ! dat wilde ik ff als gezegte kwijt

Heb je het tegen mij?

Ik heb mijn killstreak van 21 lopend behaalt, ik moet wel toegeven dat mijn hondjes wat hebben geholpen. :D

Trouwens in een tank kan ik nog niet eens een kill streak van 7 behalen, omdat dat ding zooo traag is en direct is opgeblazen. Dat vind ik wil een minpunt van Cod Waw dat ze die tanken in de multiplayer erin hebben gezet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

k vind dat je niet moet opscheppen als killstreak van 25 heb bijv omdat je in een tank zat . dat doen sommige mensen ... je mag wel pronken met je hoge killstreak van bijv 24 als je gewoon lopend ben ! dat wilde ik ff als gezegte kwijt

Heb je het tegen mij?

Ik heb mijn killstreak van 21 lopend behaalt, ik moet wel toegeven dat mijn hondjes wat hebben geholpen. :D

Trouwens in een tank kan ik nog niet eens een kill streak van 7 behalen, omdat dat ding zooo traag is en direct is opgeblazen. Dat vind ik wil een minpunt van Cod Waw dat ze die tanken in de multiplayer erin hebben gezet. :N

dat s geen minpunt dat is wel goed alleen het domste is dat de tanken veelste overpowered zijn . 2 schotyen met bazooka is nog niet genoeg :duh:

maar ik had het niet tegen jou ik wou het alleen even zeggen en tja de hondjes hielpen ook erg bij mij met 19 killstreak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

k vind dat je niet moet opscheppen als killstreak van 25 heb bijv omdat je in een tank zat . dat doen sommige mensen ... je mag wel pronken met je hoge killstreak van bijv 24 als je gewoon lopend ben ! dat wilde ik ff als gezegte kwijt

Heb je het tegen mij?

Ik heb mijn killstreak van 21 lopend behaalt, ik moet wel toegeven dat mijn hondjes wat hebben geholpen. :D

Trouwens in een tank kan ik nog niet eens een kill streak van 7 behalen, omdat dat ding zooo traag is en direct is opgeblazen. Dat vind ik wil een minpunt van Cod Waw dat ze die tanken in de multiplayer erin hebben gezet. :N

dat s geen minpunt dat is wel goed alleen het domste is dat de tanken veelste overpowered zijn . 2 schotyen met bazooka is nog niet genoeg :duh:

maar ik had het niet tegen jou ik wou het alleen even zeggen en tja de hondjes hielpen ook erg bij mij met 19 killstreak :puh:

ik heb eeen killstreak van 28 en dat was in de map castle dus daar waren geen tanks maar ik had wel veel hulp van mijn honden en mijn mp40 met silencer

Bewerkt: door wupie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga misschien morgen de game kopen maar is het in het begin wel makkelijk genoeg? Je komt meteen in een gevecht terrecht terwijl ik denk ik dan nog niet eens de controls weet. :7

Ik heb zelf gewoon alle controls uitgevonden.

Het is echt heel makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...