Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Wojoooo dodelijk! Vietnam kan een super setting zijn met super vette wapens en vallen. Als ze net zo'n goed onderzoek plegen over de vietnam oorlog als toen ze hebben gedaan bij modern warfare dan moet dit helemaal goed komen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wojoooo dodelijk! Vietnam kan een super setting zijn met super vette wapens en vallen. Als ze net zo'n goed onderzoek plegen over de vietnam oorlog als toen ze hebben gedaan bij modern warfare dan moet dit helemaal goed komen! :D

Volgens mij is het WOII in Japan.Ja het is in de Japanse bezetting van Azie in WOII.Dat staat er.

Echt mooi lekker jappen dood knallen.Nu niet meer.Nu zijn ze aardig.

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Wojoooo dodelijk! Vietnam kan een super setting zijn met super vette wapens en vallen. Als ze net zo'n goed onderzoek plegen over de vietnam oorlog als toen ze hebben gedaan bij modern warfare dan moet dit helemaal goed komen! :D

Volgens mij is het WOII in Japan.Ja het is in de Japanse bezetting van Azie in WOII.Dat staat er.

Inderdaad, het is weer WO II. Vietnam is een andere oorlog :7

Ik denk dat ik hem wel koop, want ik vond CoD3 ook heel goed, en dat is van dezelfde makers (Treyarch). Ik hoop wel dat ze proberen CoD4 van Infinity Ward te overtreffen. Want die is nog steeds magisch :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat ze terug naar het verleden gaan terwijl dat juist een groot pluspunt was bij de vorige Call Of Duty.

Hopelijk kan Treyarch hetzelfde (of beter) doen dan Modern Warfare, want dat spel vond ik echt subliem.

Eerste informatie:

- De volledige naam van het spel is Call Of Duty 5: World at War.

- Het spel zal op de volgende platforms uitkomen: PC, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii.

- De eerste trailer van het spel komt uit op 23 juni.

- De game zal grimmiger zijn dan elke andere game die op de markt is.

- COD 5 zal op dezelfde engine gebouwd worden als die van COD 4.

- De vijand zal een flink stuk enger worden en nieuwe tactieken gaan gebruiken.

- ...

Link to comment
Delen op andere websites

wow wow hold the phone

eerst krijgen we een game die eindelijk

de roestige schietijzers van woII weglaat en eindelijk een hedendaagse game wordt

en nu terug in de tijd WTF

dit is bullshit gaan ze nu de hele tijd afwisselen woII toekomst WOII toelomst

ik zal wachten tot cod 6

want dit gaaat me te ver

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Damn...

Ik heb ooit een film gezien over Amerikanen in Japan, WOII. Echt verschrikkelijk, een naar gevoel bekruipt je dan. Ik hoop dat ik dat gevoel ook krijg bij deze game, rillend achter mijn PS3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Serieus ik vond Duitsers uit hun mooie, grijze bunkers knallen met Rammstein op de achtergrond (naja mn stereo installatie dan) awesome, mensen omver knallen met een vlammenwerper is n00b, ik zie ze al online: Fuckin n00b shoot the N00bflamer.

Ik haat het als ze van modern naar vietnam en WW2 en dan ineens naar 2344 gaan :/

Let Op: het onderstaande kan wat vertellen over de storyline van Call of Duty:2, 4 en 5

Als dit Vietnam is, komen we misschien meer te weten over de afkomst van Captain Price, Die eerder te zien was in Call of Duty op een oorlogsschip (?) [/font]

@Robin bbb: Ninja's die amerikanen neer steken ? niet voor mij hoor ^_^ bij mij is het: Meet my shotgun n00b! <<BAM! shotgun in face>>

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

Serieus ik vond Duitsers uit hun mooie, grijze bunkers knallen met Rammstein op de achtergrond (naja mn stereo installatie dan) awesome, mensen omver knallen met een vlammenwerper is n00b, ik zie ze al online: Fuckin n00b shoot the N00bflamer.

Ik haat het als ze van modern naar vietnam en WW2 en dan ineens naar 2344 gaan :/

Let Op: het onderstaande kan wat vertellen over de storyline van Call of Duty:2, 4 en 5

Als dit Vietnam is, komen we misschien meer te weten over de afkomst van Captain Price, Die eerder te zien was in Call of Duty op een oorlogsschip (?) [/font]

@Robin bbb: Ninja's die amerikanen neer steken ? niet voor mij hoor ^_^ bij mij is het: Meet my shotgun n00b! <<BAM! shotgun in face>>

Het speelt zich niet af in Vietnam, maar op de Pacifische Eilanden. Je moet dus tegen de Japanners vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...