End Of The Riot Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Wauw ik heb online vandaag online voor het eerst gedaan, echt leuk ik was al van me eerste match van rank 1 naar 3 gepromoveerd. Wel geinig als je een hond vermoort krijg je 4 punten. Maar het nieuwe systeem voor assist vind ik veel beter. Bijvoorbeeld: als je veel damage doet aan iemand en een ander hem met één schot kan vermoorden krijg je 8 punten. En in COD 4 krijg je maar 2 punten. @forumrunner: Stop is met dat mod gedoe. Je bent geen mod en je zult het ook nooit worden. Reageren
Roman-Bellic Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 tis een goed spel enzo maar voelt aan als een uitbereidingspakket ik vind persoonlijk dat ze dit als ad on moesten verkopen via xbox live en psn Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Beide topics omtrent Call Of Duty World at War samengevoegd. Tevens moet ik even kwijt dat ik de nieuwe CoD toch echt wel weer een geweldige game vind waar Treyarch zichzelf heeft overtroffen. Tuurlijk hadden ze een sterke basis met de CoD 4 engine, maar met de setting, de graphics, de sound, en de Single- en Multiplayer is ook dit uitgegroeit tot een geweldige game. Enig minpuntje is misschien de AI welke beter kan, maar op Veteran niveau (hoogste) heb je hier geen hinder van. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Beide topics omtrent Call Of Duty World at War samengevoegd.Tevens moet ik even kwijt dat ik de nieuwe CoD toch echt wel weer een geweldige game vind waar Treyarch zichzelf heeft overtroffen. Tuurlijk hadden ze een sterke basis met de CoD 4 engine, maar met de setting, de graphics, de sound, en de Single- en Multiplayer is ook dit uitgegroeit tot een geweldige game. Enig minpuntje is misschien de AI welke beter kan, maar op Veteran niveau (hoogste) heb je hier geen hinder van. Wat betekent AI eigenlijk? Nu staat mijn mooie hoofdpost op de 7 bladzijde. Bewerkt: 17 november 2008 door End Of The Riot Reageren
Kraay Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Beide topics omtrent Call Of Duty World at War samengevoegd.Tevens moet ik even kwijt dat ik de nieuwe CoD toch echt wel weer een geweldige game vind waar Treyarch zichzelf heeft overtroffen. Tuurlijk hadden ze een sterke basis met de CoD 4 engine, maar met de setting, de graphics, de sound, en de Single- en Multiplayer is ook dit uitgegroeit tot een geweldige game. Enig minpuntje is misschien de AI welke beter kan, maar op Veteran niveau (hoogste) heb je hier geen hinder van. Wat betekent AI eigenlijk? Nu staat mijn mooie hoofdpost op de 7 bladzijde. De AI, is zeg maar het IQ van 'computer'(in singleplayer dus ieder poppetje behalve jou) Als je bijvoorbeeld in singleplayer een tegenstander als een gek aan ziet komen rennen, en die gaat voorbij jou teamgenoten en rent op jou af, is dat een slechte AI, want met een beetje logica ren je helemaal niet met een mes op gewapende mensen af, en als je dat doet, dan steek je toch de 1e neer, en niet die achteraan staat. Ben vandaag ook maar ff aan de singleplayer begonnen, ik speel hem niet op Veteran, maar gewoon op hardened, valt best wel goed te doen, al ga ik af en toe toch dood @Ikkes: Je kunt best wel goed merken dat het de engine van CoD4 is, best veel op dat gebied is hetzelfde. Over de singleplayer heb ik tot nu toe ook niet echt veel te klagen, al ben ik natuurlijk nog niet ver. De mensen die klagen over het geluid van de wapens, raad ik aan om misschien is een goede geluidskaart+setje te kopen, want met het geluid is eigenlijk nix mis. Het klinkt gewoon als een wapen. Alhoewel ik nog niet met alle wapens geschoten heb. Reageren
wupie Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 ik heb hem net uitgespeeld en ik vind hem zo vet Reageren
Disturbed Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Vandaag uitgespeeld, en heb nu de Zombie Mode unlocked. Geweldig! :tu: Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ook uitgespeeld, frustrerend laatste level Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ook uitgespeeld, frustrerend laatste level Idd, ik zat eraan te denken om het gewoon op te geven. Als je in dekking blijft, blijven ze komen het houd niet op. Ik heb het ook uitgespeeld. Ik denk dat ik het voor de twede keer uit ga spelen, maar dan op Veteran. Het spel is echt vet. Jammer dat er zo weinig missies zijn. En de besturing van de Tanks zijn ook (..). Groeten, FF Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ook uitgespeeld, frustrerend laatste level Idd, ik zat eraan te denken om het gewoon op te geven. Als je in dekking blijft, blijven ze komen het houd niet op. Ik heb het ook uitgespeeld. Ik denk dat ik het voor de twede keer uit ga spelen, maar dan op Veteran. Het spel is echt vet. Jammer dat er zo weinig missies zijn. En de besturing van de Tanks zijn ook (..). Groeten, FF Ja dat ene tank level was echt zwaaar frustrerend ook ja.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Sommige dingen zijn echt *** aan online. Zoals bij the round house heb je tanks. Dat maakt het zwaar on fair. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Offtopic : Ik heb naar mijn weten al mijn excuses aangeboden in dit topic, en ik heb (ook naar mijn weten) niet meer zulk gedrag vertoond. Maar het maakt me verder ook niet uit . Ontopic : Zit er ook een splitscreen-mode in? Reageren
plasbig Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb Call of duty world at war gekocht en gelijk daarna geïnstalleerd. ik wou nu gaan spelen ik drukte op Play Solo/Co up toen werd het scherm zwart(ik dacht dat hij gewoon aan het laden was) het sloot af en er stond in beeld dat Callofduty .exe niet meer werkten.Ik heb al op internet gezocht en het al opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt. Weet iemand hier misschien een oplossing? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Offtopic : Ik heb naar mijn weten al mijn excuses aangeboden in dit topic, en ik heb (ook naar mijn weten) niet meer zulk gedrag vertoond. Maar het maakt me verder ook niet uit .Ontopic : Zit er ook een splitscreen-mode in? Ik dacht van wel. @plasbig: Daar zag ik over laatst nog een topic over maar ik weet niet waar. Reageren
plasbig Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik hoop dat je die link nog ergens in je achterhoofd hebt zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.