Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Wauw ik heb online vandaag online voor het eerst gedaan, echt leuk ik was al van me eerste match van rank 1 naar 3 gepromoveerd. :7

Wel geinig als je een hond vermoort krijg je 4 punten. :schater:

Maar het nieuwe systeem voor assist vind ik veel beter.

Bijvoorbeeld: als je veel damage doet aan iemand en een ander hem met één schot kan vermoorden krijg je 8 punten. _O_

En in COD 4 krijg je maar 2 punten. :duh:

@forumrunner: Stop is met dat mod gedoe. :duh:

Je bent geen mod en je zult het ook nooit worden. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Beide topics omtrent Call Of Duty World at War samengevoegd.

Tevens moet ik even kwijt dat ik de nieuwe CoD toch echt wel weer een geweldige game vind waar Treyarch zichzelf heeft overtroffen. Tuurlijk hadden ze een sterke basis met de CoD 4 engine, maar met de setting, de graphics, de sound, en de Single- en Multiplayer is ook dit uitgegroeit tot een geweldige game.

Enig minpuntje is misschien de AI welke beter kan, maar op Veteran niveau (hoogste) heb je hier geen hinder van.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide topics omtrent Call Of Duty World at War samengevoegd.

Tevens moet ik even kwijt dat ik de nieuwe CoD toch echt wel weer een geweldige game vind waar Treyarch zichzelf heeft overtroffen. Tuurlijk hadden ze een sterke basis met de CoD 4 engine, maar met de setting, de graphics, de sound, en de Single- en Multiplayer is ook dit uitgegroeit tot een geweldige game.

Enig minpuntje is misschien de AI welke beter kan, maar op Veteran niveau (hoogste) heb je hier geen hinder van.

Wat betekent AI eigenlijk? :?

Nu staat mijn mooie hoofdpost op de 7 bladzijde. :(

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Beide topics omtrent Call Of Duty World at War samengevoegd.

Tevens moet ik even kwijt dat ik de nieuwe CoD toch echt wel weer een geweldige game vind waar Treyarch zichzelf heeft overtroffen. Tuurlijk hadden ze een sterke basis met de CoD 4 engine, maar met de setting, de graphics, de sound, en de Single- en Multiplayer is ook dit uitgegroeit tot een geweldige game.

Enig minpuntje is misschien de AI welke beter kan, maar op Veteran niveau (hoogste) heb je hier geen hinder van.

Wat betekent AI eigenlijk? :?

Nu staat mijn mooie hoofdpost op de 7 bladzijde. :(

De AI, is zeg maar het IQ van 'computer'(in singleplayer dus ieder poppetje behalve jou) :puh: Als je bijvoorbeeld in singleplayer een tegenstander als een gek aan ziet komen rennen, en die gaat voorbij jou teamgenoten en rent op jou af, is dat een slechte AI, want met een beetje logica ren je helemaal niet met een mes op gewapende mensen af, en als je dat doet, dan steek je toch de 1e neer, en niet die achteraan staat.

Ben vandaag ook maar ff aan de singleplayer begonnen, ik speel hem niet op Veteran, maar gewoon op hardened, valt best wel goed te doen, al ga ik af en toe toch dood :)

@Ikkes: Je kunt best wel goed merken dat het de engine van CoD4 is, best veel op dat gebied is hetzelfde. Over de singleplayer heb ik tot nu toe ook niet echt veel te klagen, al ben ik natuurlijk nog niet ver. :7

De mensen die klagen over het geluid van de wapens, raad ik aan om misschien is een goede geluidskaart+setje te kopen, want met het geluid is eigenlijk nix mis. Het klinkt gewoon als een wapen. Alhoewel ik nog niet met alle wapens geschoten heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook uitgespeeld, frustrerend laatste level :N

Idd, ik zat eraan te denken om het gewoon op te geven. Als je in dekking blijft, blijven ze komen het houd niet op.

Ik heb het ook uitgespeeld. Ik denk dat ik het voor de twede keer uit ga spelen, maar dan op Veteran. Het spel is echt vet. Jammer dat er zo weinig missies zijn. En de besturing van de Tanks zijn ook (..).

Groeten,

FF

Link to comment
Delen op andere websites

Ook uitgespeeld, frustrerend laatste level :N

Idd, ik zat eraan te denken om het gewoon op te geven. Als je in dekking blijft, blijven ze komen het houd niet op.

Ik heb het ook uitgespeeld. Ik denk dat ik het voor de twede keer uit ga spelen, maar dan op Veteran. Het spel is echt vet. Jammer dat er zo weinig missies zijn. En de besturing van de Tanks zijn ook (..).

Groeten,

FF

Ja dat ene tank level was echt zwaaar frustrerend ook ja..

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic : Ik heb naar mijn weten al mijn excuses aangeboden in dit topic, en ik heb (ook naar mijn weten) niet meer zulk gedrag vertoond. Maar het maakt me verder ook niet uit 0_0 .

Ontopic : Zit er ook een splitscreen-mode in?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Call of duty world at war gekocht en gelijk daarna geïnstalleerd.

ik wou nu gaan spelen ik drukte op Play Solo/Co up toen werd het scherm zwart(ik dacht dat hij gewoon aan het laden was) het sloot af en er stond in beeld dat Callofduty .exe niet meer werkten.Ik heb al op internet gezocht en het al opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt.

Weet iemand hier misschien een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic : Ik heb naar mijn weten al mijn excuses aangeboden in dit topic, en ik heb (ook naar mijn weten) niet meer zulk gedrag vertoond. Maar het maakt me verder ook niet uit 0_0 .

Ontopic : Zit er ook een splitscreen-mode in?

Ik dacht van wel. :Y

@plasbig: Daar zag ik over laatst nog een topic over maar ik weet niet waar. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...