game~skater Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik heb de beta versie gespeelt en was al verslaaft bij een maat van mij speel ik het wel vaak Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Nu heb ik online een heel goed wapen een mp 50 dacht ik? (het lijkt op een AK-47) Daar juist had ik met dat wapen in deathmatch 234 punten! En ik heb zoveel challenges unlocked dat ik twee maal in die match ben gepromoveer van 12 naar 13 en direct daarna van 13 naar 14. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb het gevonden het was de mp 40. En ik heb ook nog een nieuwe mikker unlocked zo is die nog beter. En ik heb mijn record verbroken nu heb ik 310 punten gehaald. En ik heb eindelijk is de honden vrijgelaten. Daar verdien je veel punten mee. Reageren
Dieko Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb het gevonden het was de mp 40. En ik heb ook nog een nieuwe mikker unlocked zo is die nog beter. En ik heb mijn record verbroken nu heb ik 310 punten gehaald. En ik heb eindelijk is de honden vrijgelaten. Daar verdien je veel punten mee. Bedoel je de type 100? Ik vindt die de best! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb het gevonden het was de mp 40. En ik heb ook nog een nieuwe mikker unlocked zo is die nog beter. En ik heb mijn record verbroken nu heb ik 310 punten gehaald. En ik heb eindelijk is de honden vrijgelaten. Daar verdien je veel punten mee. Bedoel je de type 100? Ik vindt die de best! bedoel je van mikker of wapen? Reageren
Dieko Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Nee, ik bedoel de snelheid waar mee je iemand vermoord. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Krijg hem binnekort, Hoogtepunten? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Krijg hem binnekort, Hoogtepunten? Pluspuntjes: + Veel mutiplayer ranks en ook veel wapen mogelijk heden. (veel extra's voor wapens) + Redelijk goede storyline. + Mooie Graphics ..... Minpunten: - de NPC's reageren soms laat en traag. - Er zijn tanks in MP en als je een lage rank hebt is het nogal onfair omdat je baggere wapens hebt. - De storyline is veel te kort. Hop dat je er wat aan hebt en nog veel plezier. Reageren
Dieko Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb vandaag 20 killstreak gehaald! Ik ga nu altijd Headquarters mode spelen in multiplayer. Daar krijg je de meeste punten. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dat wist ik al . Laat ook maar. Offtopic: Ik heb hem zaterdag samen met een abbonement op de Power Unlimited genomen (zat er bij), Iemand enig idee wanneer ik hem heb? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dat wist ik al . Laat ook maar.Offtopic: Ik heb hem zaterdag samen met een abbonement op de Power Unlimited genomen (zat er bij), Iemand enig idee wanneer ik hem heb? Er valt toch niet meer te vetellen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dat wist ik al . Laat ook maar.Offtopic: Ik heb hem zaterdag samen met een abbonement op de Power Unlimited genomen (zat er bij), Iemand enig idee wanneer ik hem heb? Er valt toch niet meer te vetellen. Ik snap je slimme opmerking niet . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Wat irritant altijd als ik een invite krijg en ik accepteer hem dan krijg ik altijd dat de game sessie niet bestaat of dat de server vol is of dat ze al bezig zijn. Echt pokke irritant. Reageren
Dieko Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Wat irritant altijd als ik een invite krijg en ik accepteer hem dan krijg ik altijd dat de game sessie niet bestaat of dat de server vol is of dat ze al bezig zijn. Echt pokke irritant. Je hebt gelijk! Ik kan Robin ook niet accepteren als hij invite stuurt of als ik accepteert. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Wat irritant altijd als ik een invite krijg en ik accepteer hem dan krijg ik altijd dat de game sessie niet bestaat of dat de server vol is of dat ze al bezig zijn. Echt pokke irritant. Je hebt gelijk! Ik kan Robin ook niet accepteren als hij invite stuurt of als ik accepteert. Bij zombie mode lukte het eindelijk maar toen had ik veel last van LAG ik kon geen zombies vermoorden en ik ging naartoe waar ik niet naartoe wou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.