Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

Geplaatst:

Oldschool is altijd al me favoriet geweest. Ik denk zelf dat ik hem uiteindelijk wel ga halen heb ook in de beta gezeten. Maar alleen even om te kijken. Vond de wapens etc. erg goed :)

• Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst:
Oldschool is altijd al me favoriet geweest. Ik denk zelf dat ik hem uiteindelijk wel ga halen heb ook in de beta gezeten. Maar alleen even om te kijken. Vond de wapens etc. erg goed :)

Ik vind het wel een aanrader. :Y

Op welke console ga je hem kopen? :?

Geplaatst:

Na een bekvechtgame met mijn oom s’middags nam mijn oom s’avonds deze game mee, ik had s’middags tegen hem gezegd dat ik Cod4 beter vond. Hij heeft me dus even de game geleend, ik heb de eerste missie gespeelt. Het viel me al snel op dat de wapens in die missie erg gedempt waren. Ook de eerste cutsene vond ik een beetje overdreven, je werd al snel geconfronteerd met redelijk zwaar geweld. Maar buiten dat was het wel een mooi begin, het feit dat je meteen in een vuurgevecht kwam zonder dat je de besturing kende vond ik ook wat raar. Ik had de besturing pas na een lange tijd goed te pakken. Over de gevechten heb ik weinig te zeggen, behalve dat ik op een een soort van steegje inging (gevormd van een auto en een huisje) en daar geen mensen waren. En dat ik dan toch nog vanuit achter wordt aangevallen. Erg raar was dat, het stukje in het bos dat je stil moest zijn en dat er een soort van stam op je afkwam vond ik wel geinig. Maar meer ook niet, ik zal je zo zeggen dat ik toch Cod4 beter vind… En 5 wat uitgemolken vond, aangezien je niet ver van de ster afwas en dan toch nog 2 vuurgevechten moet doorstaan. Misschien later, maar nu geef ik er nog geen geld voor uit..

Geplaatst:

In de Single Player zul je de tegenover de Jappen komen te staan, inderdaad. Deze vechten nu eenmaal niet geheel clean. Ze stormen gewoon op je af, wachten liggend in het gras en nemen je onder vuur vanuit bomen. Maar geloof me, het is véél beter dan deeltje vier. Nu het je tenminste weer skills nodig om iemand te doden, in plaats van al dat gespray in vier.

Geplaatst:
In de Single Player zul je de tegenover de Jappen komen te staan, inderdaad. Deze vechten nu eenmaal niet geheel clean. Ze stormen gewoon op je af, wachten liggend in het gras en nemen je onder vuur vanuit bomen. Maar geloof me, het is véél beter dan deeltje vier. Nu het je tenminste weer skills nodig om iemand te doden, in plaats van al dat gespray in vier.

Dat klopt, In 4 zat er in Multiplayer zo'n gast ergens in een hoekje te campen en ondertussen was hij met zijn M60E4 + Grip weer eens lekker feest aan het vieren.

Geplaatst:

ik krijg hem voor de DS als Amerikaan vecht je tegen de Japanners en als Rus en als Engelsman tegen de Duitsers

Geplaatst:
Even een vraagje: kun je alle levels weer opnieuw spelen als je hem hebt uitgespeeld?

Jah je kan elke missie terug spelen en je kan ook nog de moeilijkheids graad kiezen. ^_^

Geplaatst:
maar je moet eerst de campaign uitspelen

Neehoor, je kunt ook de eerste missie steeds maar weer opnieuw doen. Dat maakt niet uit. Je al wel de missies kunnen spelen, je kunt niet zomaar bij de laatste beginnen. Maar dat lijkt me nogal logisch. Wanneer je de campaign uitspeelt krijg je toegang tot Nazi Zombies, dat wel. Welke co-op zeer leuk kan zijn.. ^^

Geplaatst:
is dat ook op de DS

DS versies van Console/PC spellen zijn vaak gebaseerd op het "echte" spel. Het is dus eigenlijk een ander spel geworden en niet te vergelijken. Ik weet niet of dat hier ook geld maar meestal is dit altijd het geval. Zo was Assisins Creed voor de DS een 2D platformer.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het spel voor de PS3 nu zo'n 3/4 dagen, ik had de missies al snel klaar maar zal ook wel komen omdat ik op laagste stand had, ben nu heletijd online bezig waar ik dehele tijd 1na laaste van me groep eindig met team deathmatch :puh:

hoe kan je eigenlijks co-up doen met nazi zombies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...