Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan je eigenlijks co-up doen met nazi zombies

Moest je daar niet de solo campagne voor uitspelen?? Ja je zegt dat je dat gedaan hebt, maar ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je de solo compagne moest uitspelen voordat je zombie mode kreeg. Weet je zeker dat je alle missies hebt uitgespeeld, in solo? Anders weet ik het niet.

Ik vind het trouwens echt een fucking vet spel. :D Lekker realistisch, die gameplay zuigt je echt op in het spel. Maar ik heb wel een vraag. Ik ben een beetje bezig met trofeeën te halen. Nou is er een trofee (Gunslinger) waarvoor je General Amsel dood moet schieten met een pistool (tijdens die eerste missie van de Russen). Hoe moet je dit ooit voor elkaar krijgen?? Die gast staat belachelijk ver weg, schuilt overal achter en als hij niet schuilt dan rent hij. Heeft iemand tips?

Bewerkt: door BaasB
  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst:
hoe kan je eigenlijks co-up doen met nazi zombies

Moest je daar niet de solo campagne voor uitspelen?? Ja je zegt dat je dat gedaan hebt, maar ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je de solo compagne moest uitspelen voordat je zombie mode kreeg. Weet je zeker dat je alle missies hebt uitgespeeld, in solo? Anders weet ik het niet.

Ik vind het trouwens echt een fucking vet spel. :D Lekker realistisch, die gameplay zuigt je echt op in het spel. Maar ik heb wel een vraag. Ik ben een beetje bezig met trofeeën te halen. Nou is er een trofee (Gunslinger) waarvoor je General Amsel dood moet schieten met een pistool (tijdens die eerste missie van de Russen). Hoe moet je dit ooit voor elkaar krijgen?? Die gast staat belachelijk ver weg, schuilt overal achter en als hij niet schuilt dan rent hij. Heeft iemand tips?

Voor die General Amsel, heb je een sniper bij je als het klopt, heb je die niet bij je moet je die zoeken :puh:

Met die nazi zombies, dat het solo moest wist ik al, ik heb hele nazi zombies zooi nog niet gespeelt dus heb je me denk ik verkeerd begrepe, en ik weet zeker dat ik heb uitgespeelt want als je gaat kijken welke landjes (of hoe je het wil noemen) staat nazi zombies helemaal onderaan

Geplaatst:

Ik ga speciaal wachten tot ik de logitech z-5500 (dolbysurround) speakers heb voordat ik het ga spelen op de ps3. Anders mis ik natuurlijk de halve ervaring. ookal krijg ik het spel morgen al. :puh: Tot die tijd ga ik little big planet spelen wat ik vandaag heb gekregen. Die heb ik btw ook nog niet gespeelt.

Geplaatst:

Voor die General Amsel, heb je een sniper bij je als het klopt, heb je die niet bij je moet je die zoeken :puh:

Lees in het vervolg even wat beter alsjeblieft... :7 Ik zeg toch dat ik bezig ben met trofeeën halen en dat er een trofee is waarvoor je General Amsel met een pistool dood moet schieten. Dan geldt het dus niet als je hem met een sniper doodschiet.

Met die nazi zombies, dat het solo moest wist ik al, ik heb hele nazi zombies zooi nog niet gespeelt dus heb je me denk ik verkeerd begrepe, en ik weet zeker dat ik heb uitgespeelt want als je gaat kijken welke landjes (of hoe je het wil noemen) staat nazi zombies helemaal onderaan

Wat bedoel je dan? Hoe je co-op zombie mode kan spelen? Ik geloof gewoon Main Menu --> Coperative, en dan staat het daar onder de gewone story line.

Geplaatst:
Lees in het vervolg even wat beter alsjeblieft... :7 Ik zeg toch dat ik bezig ben met trofeeën halen en dat er een trofee is waarvoor je General Amsel met een pistool dood moet schieten. Dan geldt het dus niet als je hem met een sniper doodschiet.

Wat bedoel je dan? Hoe je co-op zombie mode kan spelen? Ik geloof gewoon Main Menu --> Coperative, en dan staat het daar onder de gewone story line.

Ik zal het maar eens een keer proberen met de nazi zombies voor co-up, en heb je inderdaad verkeerd begrepen voor die trophie, ik wens je succes ermee want het lijkt me best onmogelijk :puh:

Geplaatst:

Schiet eerst een bestuurder uit de wagen wanneer Amsel erin wil kruipen, schakel dan snel over naar je pistool en schiet 'm door zijn kop, die als het goed is even boven het deurtje uit te zien is. Niet zo heel moeilijk, misschien dat je wil hurken zodat de Walther wat minder heen en waar zwaait, maar dat is niet perse nodig.

Schiet eerst een bestuurder uit de wagen wanneer Amsel erin wil kruipen, schakel dan snel over naar je pistool en schiet 'm door zijn kop, die als het goed is even boven het deurtje uit te zien is. Niet zo heel moeilijk, misschien dat je wil hurken zodat de Walther wat minder heen en waar zwaait, maar dat is niet perse nodig.

Dat heb ik idd al geprobeerd Asphalt, maar dat lukte helaas echt niet bij mij... Ik schoot dan eerst die bestuurder door zijn hoofd, mikte (met de sniper op) op General Amsel's hoofd en switchde dan snel naar het pistool. Maar dan nog lukte het me niet om hem dood te schieten. Heb het een stuk of 8 keer achter elkaar geprobeerd, maar lukte echt niet. Gaat hij misschien sneller dood als je het op een makkelijker niveau speelt?

@ hieronder: Nee, niet dat stukje in de fontein. Dat stukje op het laatst van de missie, dat je die General Amsel dood moet schieten.

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
Bedoelen jullie het stukje waarbij je in da fontein ligt?

fontein? :?

Ik kan me geen fontein herrineren. :7

Geplaatst:

Niet op hem richten met de sniper, gewoon meteen overschakelen naar de Walther. Hij komt maar even boven de auto uit, en dan moet je hem meteen hebben.

Als het overigens niet lukt moet je eens proberen Save & Quit te doen, en vervolgens weer verder te gaan. Dit lukte bij Black Cats missie, wanneer je hem niet dood als het goed is bij Vendetta ook.

De eerste missie met Reznov, word je wakker bij de fontein, weet je nu welke?

btw heeft iemand wat tips voor me voor online, ik ben daar gewoon echt slecht ik eindig ieder keer net nie laaste

Bewerkt: door SpookHuis

btw heeft iemand wat tips voor me voor online, ik ben daar gewoon echt slecht ik eindig ieder keer net nie laaste

Welke rank ben je? :?

Ik was vandaag lekker veel online aan het spellen en toen Castle met de jappaners en de marine daar kwam ik glitchers tegen :duh:

Het irritante was dat je ze niet kon killen of zien. :blauw:

Hier een filmpje ervan:

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Ik was vandaag lekker veel online aan het spellen en toen Castle met de jappaners en de marine daar kwam ik glitchers tegen :duh:

Hier een filmpje ervan:

Had ik gister ook last van, zat op lekkere positie waar ik wel aantal mensen had gekilt, en daarna werd ik 2x achter elkaar door een glitcher gekilt, precies de zelfde glitch, ik ben btw lvl 16

Geplaatst:

Hier een filmpje ervan:

Had ik gister ook last van, zat op lekkere positie waar ik wel aantal mensen had gekilt, en daarna werd ik 2x achter elkaar door een glitcher gekilt, precies de zelfde glitch, ik ben btw lvl 16

Welke wapens gebruikje en welke perks? :?

Geplaatst:

Wapen en perks verschillen van persoon tot persoon, en natuurlijk redelijk van map. Maar je moet verschillende wapens proberen. Sommige mensen raken nog geen stilstaande kip met een sniper, andere hebben niet eens een scope nodig om iemand aan de andere kant van de map een headshot te geven. Je hebt gewoon verschillende speelstijlen. Je kunt snipen waarbij je redelijk op de achtergrond blijft, of je rent er juist op in met een SMG of een shotgun. Al pas op met die laatste, shotgun moet je mee om kunnen gaan en zeker niet geschikt op sommige maps.

Perks verschillen ook zeer. Als perk één zijn Betty's gemakkelijk, plaats ze op goede plekken (bij de vlag, ingang van gebouw) en je hebt zo wat extra kills. Of wanneer je juist altijd op die verdomde mijnen loopt is Bombsquad makkelijk, dan zie je waar de verdomde dingen staan. Wanneer je merkt dat je vaak geen ammunitie meer hebt kun je overwegen Bandolier te gebruiken voor meer ammo. Als je een sniper bent kunnen Betty's heel gemakkelijk zijn, voor wat Spray & Pay met een Thompson is Bandolier gemakkelijk. Onderschat ook niet de kracht van Charges, deze kunnen een tank in één keer opblazen wanneer je hem onder de tank weet te krijgen.

Als nummer twee mijn voorkeur gaat bijna altijd uit naar Stopping Power bij de meeste wapens. Meer damage = sneller iemand doden, minder kogels en minder reloading. Mijn inziens zeer veel voordeel van deze perk, en bovendien kun je Juggernoobs wat gemakkelijker aan. Maar ook dat verschilt weer per persoon. Zo kan ook Flak Jacked makkelijk zijn, je kunt hiermee elk explosief wapen overleven, mits je 100% health hebt. Je kunt zelfs over een Betty heen lopen. Als je maar zorgt dat je daarna niet tegen een tegenstander oploopt, want dan ben je genaaid.

Als perk nummer drie gebruik ik zelf vaak Steady Aim, zodat ik niet altijd hoef te richten en in een keer kan door rushen. Dit is echter zeer persoonlijk, veel mensen gebruiken andere perks in dit slot. Martydome raad ik je af, maar dat is meer omdat ik er een fel tegenstander van ben. :$ Voor MG's kan Deep Impact bijvoorbeeld gemakkelijk zijn, dit zorgt ervoor dat je mensen die dekking nemen achter een muurtje nog steeds goed kan doden door gewoon het vuur openen op het desbetreffende muurtje.

Als voertuigen perk zeg ik Ordenance Training, in mijn ogen het meeste voordeel.

Experimenteer vooral, maar denk ook goed na wat jou nu van pas zou komen.

zat op lekkere positie waar ik wel aantal mensen had gekilt

Oftewel, je was aan 't campen? :roll:

Die glitch is inderdaad zeer irritant, al heb ik er minder problemen mee wanneer ze er gebruik van maken om vervolgens op de heuvels naast de vlag te gaan snipen. Het is pas erg wanneer ze onder de map blijven. Al moet ik zeggen, een Betty plaatsen bij dat muurtje kan leuk zijn, vaak rennen ze er als een dolle hond op af.. ^^

@BaasB; Is het gelukt? Het is namelijk moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je er wat aan had.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...