Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ik ben lvl 33! :)

Ik gebruik altijd de type 100. :puh:

@Klaasvak:Lucky you! :O

Jij hebt een Flametower. :O

Online zijn die flametrowers kutdingen hoor, Je loopt er zo sloom als een slak mee. In Close-Combat ben je de man, Maar anders ben je de lul. Ik heb al vaak multiplayer gespeeld bij een kameraad, Hij speelt alleen maar multiplayer, En hij maakt me telkens in. En normaal own ik hem echt. Ik krijg hem 9 januarie zelf, Ondertussen zit in Call of Duty 4 te spelen. Trouwens is Call of Duty 4/5 spelen met mijn broertje altijd komisch, Je knalt hem een keer is z´n been, Begint hij toch te schieten, In de lucht :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens is Call of Duty 4/5 spelen met mijn broertje altijd komisch, Je knalt hem een keer is z´n been, Begint hij toch te schieten, In de lucht :7 .
:7

ik ben lvl 16, ben nog beetje testen met wapens, ik speel nu het meest met de BAR

Link to comment
Delen op andere websites

@BaasB; Is het gelukt? Het is namelijk moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je er wat aan had.

Sorry voor mijn late reactie, maar nee, het is helaas niet gelukt. :N Wel bedankt voor je tips, alleen ik kon er niet zo veel mee. Want jij zegt dit: ''Niet op hem richten met de sniper, gewoon meteen overschakelen naar de Walther. Hij komt maar even boven de auto uit, en dan moet je hem meteen hebben.'' Dat lukt mij dus ab-so-luut niet. Ik kan echt niet goed zien waar ik op mik met die Walther en al helemaal niet van zo'n afstand. Ik neem in ieder geval aan dat je wel gewoon op hem moet mikken door middel van L1 in te drukken? Anders schiet je volgens mij echt alle kanten op. Maar als ik L1 ingedrukt heb met die Walther, zie ik echt niet goed waar ik op mik. Was dat bij jou niet zo dan? Kun jij gewoon helemaal duidelijk zien waar je Walther precies op gericht staat?

En wat bedoel je precies met dat stukje van Save & Quit? Het enige wat je daar aan hebt, is dat je kunt stoppen en het later nog een keer kunt proberen, toch? Maar ik heb het al een stuk of 10 keer achter elkaar geprobeerd, dus ik snap niet zo goed wat ik daar aan zou hebben. :$

zat op lekkere positie waar ik wel aantal mensen had gekilt

Oftewel, je was aan 't campen? :roll:

Ik vraag me echt af, wat is er nou zo erg aan campen?? Ik doe dat ook regelmatig, dat is gewoon leuk en hoort bij het spel toch? Af en toe heb ik er even genoeg van om als een mongool overal naartoe te rennen en iedereen dood te schieten met mijn MP40. Dan denk ik van, ff een andere manier van aanpak. Bij het multiplayer level Castle heb je bijvoorbeeld 2 van die torens waar je in kunt gaan zitten. Ik vind het persoonlijk best leuk om daar af en toe 'ns een keertje in te gaan zitten om wat mensen neer te snipen. Is toch niks oneerlijks aan? Ze zetten zo'n toegankelijke toren niet voor niks in het spel. Bovendien, granaatje in die toren en de camper in kwestie is dood, dus zo'n probleem lijkt het me niet. Ik erger me er bijna nooit aan als ik door een camper wordt doodgeschoten, ik erger me een stuk meer aan die mongolen die overal bouncing betty's plaatsen, of mensen die altijd in tanks gaan zitten, of mensen die achter je spawnen en gelijk op je beginnen te schieten. Ik vind campen alleen dom als mensen het door middel van een glitch doen, of als mensen gaan campen op een zielig plekje (zoals in het gras, of ergens in een hoekje naast een deuropening). Maar voor de rest vind ik het helemaal niet erg als mensen campen. :D

Welk level ben jij trouwens ASPHALT? Misschien kunnen we een keertje on-line spelen met nog wat andere mensen van GTAForum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

wow wow hold the phone

eerst krijgen we een game die eindelijk

de roestige schietijzers van woII weglaat en eindelijk een hedendaagse game wordt

en nu terug in de tijd WTF

dit is bullshit gaan ze nu de hele tijd afwisselen woII toekomst WOII toelomst

ik zal wachten tot cod 6

want dit gaaat me te ver

dit is een bericht van me nu een paar maanden geleden ik was toen heel naief en ik was toen zo kritisch

nu is de game uit en heb ik hem toch gekocht

een klein minpuntje bij mijn verzie , een paar weken gelden gingen we met de school naar oberhausen (duitsland)

en ik weet dat in duitsland de games 20 to 10 % goedkoper zijn ik dus heel blij naar duitsland het spel gekocht voor 55 € thuis gekomen in belgie ik duw de blue ray disc in en kom tot de ontdeking dat men in duitsland de games compleet in het duits maken en er geen engelse taal optie is nu ik versta duits maar in de game was veel gecensureerd 60% minder bloed geen hakenkruisen ze zijn in duitsland nog altijd niet zo opgezet met het ''nazi'tijdperk maar voor de rest is het een van de beste ww II shooters op de markt den ik

Link to comment
Delen op andere websites

't Save & Quit gedeelte is voor wanneer je dat nog niet wist. Zodat je niet de missie zelf 10x opnieuw gaat zitten spelen.

Het richten met de Walther heb ik eigenlijk geen probleem mee gehad, ik hem de Trophy in 1x gehaald. (Vandaar dat ik misschien ook niet de beste tips kan geven.. :$ ) Maar probeer is eerst iets onder hem te richten, en dan naar boven te bewegen? Misschien kun je zo beter bepalen waar je kogel terecht komt?

En het campen bedoel ik niet mee als Sniper in zo'n toren te gaan zitten. Met een sniper kun je moeilijk frontaal gaan aanvallen.. Ik heb hem meer over het type die om 't hoekje bij de deur zitten. En dan echt van die lowlifers die wanneer tegenover ze komt te staan gewoonweg niets blijken te zijn, maar wie doormiddel van het campen het nog wel eens honden te krijgen. Ik heb ooit een camper gehad waar ik ook eens tegenover kwam te staan. Hij sleurde z'n Bazooka van z'n schouder af, schoot op me, en miste. Ik kijk verschrikt de granaat achterna, om vervolgens terug te gaan naar Mr. Camper. Zag ik dat hij vrolijk een nieuwe raket aan het laden was.. Dán, snap je het spelletje in mijn ogen niet. En wanneer je dan een 7 kill streak krijgt dmv. campen krijgt vind ik ook niet echt fair.

Edit: Net een beter voorbeeld tegen gekomen; Gast lag achter de trap in de hanger op Hanger. Ik liep de trap een keer op, en werd door hem neergeschoten. Verder niet druk overgemaakt, maar toen ik de vijandelijke vlag te pakken kreeg liep ik via een grote boog door de hanger heen richting onze basis. Ik kwam onder de trap langs, en ik moest opeens weer aan die camper denken. Dus ik schiet door het plafond heen, voor hem de vloer. Je raad waarschijnlijk al wat er gebeurde, ik kreeg een kill. Op het einde had hij iets van vijf kills, en die death door mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Whehehe, ja dat is inderdaad gewoon echt zielig. xD Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er vaak wel om moet lachen, als ik iemand daar zo zielig in een hoekje zie zitten, met inderdaad bijvoorbeeld een rocket launcher. Ik ben niet zo iemand die dan denkt van ''OMG n00b, ik pwnz0r jou 3000 keer met mijn ftw 1337 skillz dus ik word helemaal woedend als jij mij dan op zo'n manier killt!!!!!'' Ik denk meestal gewoon van, whahaha, wat een kansloos nerdje, dat hij alleen lol aan het spel beleeft door op een oneerlijke manier zoveel mogelijk kills te maken. Ik erger me er pas aan als dat soort mensen het spel echt gaan verzieken door te glitchen, waardoor er gewoon geen ontkomen meer aan is. Maarja, dat ben ik hè.

Btw, over die trofee hè, ik ga dit eens proberen:

Ziet er goed uit, dat moet mij wel lukken denk ik. :tu: Ga zo nog eventjes CoD spelen, en daarna natuurlijk vuurwerk afsteken en die shizzle. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zal ik niet reageren, al moet ik zeggen dat ik nog wel eens een "n00b" of een "fuck you" wil zeggen wanneer ik net lekker bezig was. Ik ben echter wel iemand die een afkeur heeft voor sommige dingen, zo zal ik nooit Martydome gebruiken, en de Ppsh-41 gebruik ik ook niet vaak. Campen is lang niet zo erg als, met voorbedachte rade danwel, te gaan liggen backstabben of van gasten die de hele match in een tank zitten. Even is leuk, maar de hele match is dat niet meer.. :/ Glitchen is opzich ook nog niet zo erg, zolang je ze nog maar kunt doden. Zo kun je op het dak komen van het gebouw aan de lagere kant van Castle, door middel van een simpel trucje. Maar die ander glitch bij Castle is echt te erg voor woorden. Die moeten ze maar 'ns fixen, want zo is er niets meer aan. Laatst zaten er verdomme drie mensen onder de map.. Ik heb die glitch toen ook maar 'ns geprobeerd en het lukte bijna meteen. Dat hebben die drie moeten bezuren.. ( :D ) (Ik ben niet doorgegaan, voor de duidelijkheid..)

En over trophy; Try it out, zou ik zeggen. Nooit geweten dat het op zo'n manier kon. ^^ Als er meerdere mensen met CoD en een PS3 zijn wil ik overigens best 'ns een keer samen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, over die trofee hè, ik ga dit eens proberen:

Ziet er goed uit, dat moet mij wel lukken denk ik. :tu: Ga zo nog eventjes CoD spelen, en daarna natuurlijk vuurwerk afsteken en die shizzle. :D

Wat doet hij daar eigenlijk precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, over die trofee hè, ik ga dit eens proberen:

Ziet er goed uit, dat moet mij wel lukken denk ik. :tu: Ga zo nog eventjes CoD spelen, en daarna natuurlijk vuurwerk afsteken en die shizzle. :D

Wat doet hij daar eigenlijk precies?

Volgens mij ontploft de truck waarin die generaal zit die je moet dooden. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...