Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

Geplaatst:

Is cod WaW ook goed op de xbox360 qua gameplay (controls) want ik wil graag cod kopen op de xbox omdat ik bij bepaalde maps op de pc een directx9 nogiets error krijg.Dus zijn de controls goed of slecht?

• Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst:
Is cod WaW ook goed op de xbox360 qua gameplay (controls) want ik wil graag cod kopen op de xbox omdat ik bij bepaalde maps op de pc een directx9 nogiets error krijg.Dus zijn de controls goed of slecht?

Dat ligt eraan hè, of jij schietspellen fijn vindt spelen met een controller. Ik kan ab-so-luut niet overweg met toetsenbord + muis, ik snap niet wie die idiote combinatie ooit bedacht heeft. Ik vind het heerlijk spelen met een PS3 controller, dus ik ga er vanuit dat de Xbox 360 versie net zo lekker speelt. :) Dus vindt jij spellen (en dan natuurlijk in het bijzonder schietspellen) lekker spelen met een Xbox 360 controller, ga er dan maar vanuit dat jij absoluut geen problemen zult hebben met de controls van CoD: WaW op de Xbox 360.

Geplaatst:

Dat ligt eraan hè, of jij schietspellen fijn vindt spelen met een controller. Ik kan ab-so-luut niet overweg met toetsenbord + muis, ik snap niet wie die idiote combinatie ooit bedacht heeft. Ik vind het heerlijk spelen met een PS3 controller, dus ik ga er vanuit dat de Xbox 360 versie net zo lekker speelt. :) Dus vindt jij spellen (en dan natuurlijk in het bijzonder schietspellen) lekker spelen met een Xbox 360 controller, ga er dan maar vanuit dat jij absoluut geen problemen zult hebben met de controls van CoD: WaW op de Xbox 360.

K ik kan wel met controllers omgaan en oefening baart kunst.Maar soms heb je van die spellen die verschrikkelijk irritant spelen maar dit is volgensmij niet het geval ander had je wel wat anders gespeelt.

Geplaatst:

Ik ook, Alleen ik speel hem bij een kameraad. En hij verandert de controls steeds, Om te winnen :7 . En hij is een vuile beeldschermloerder :duh: .

Geplaatst:
Ik ook, Alleen ik speel hem bij een kameraad. En hij verandert de controls steeds, Om te winnen :7 . En hij is een vuile beeldschermloerder :duh: .

Haha dikke pech voor jou! :puh:

Geplaatst:

Over een weekje heb ik hem ook. Dan pak ik hem online wel terug. Welke missie vinden jullie eigenlijk het moeilijkst?

Geplaatst:
Over een weekje heb ik hem ook. Dan pak ik hem online wel terug. Welke missie vinden jullie eigenlijk het moeilijkst?

Blood and iron! :duh:

Die is moeilijk. :{

Geplaatst:

Heart of the Reich op Veteran.. Gasten blijven maar met granaten gooien, op Hardend is hij goed te doen maar op Veteran kun je blijven rennen om die dingen te ontwijken.. :/

Geplaatst:
Heart of the Reich op Veteran.. Gasten blijven maar met granaten gooien, op Hardend is hij goed te doen maar op Veteran kun je blijven rennen om die dingen te ontwijken.. :/

Gooi ze dan terug.

Geplaatst:

Gooi ze dan terug.

Jij hebt zeker nog nooit Veteran gedaan? Twee kun je er terug gooien, ja. Drie wordt al wat moeilijker, en bij vijf ren je maar beter.. ^^

Geplaatst:

Gooi ze dan terug.

Jij hebt zeker nog nooit Veteran gedaan? Twee kun je er terug gooien, ja. Drie wordt al wat moeilijker, en bij vijf ren je maar beter.. ^^

Bij 5 begin je ook een lamme hand te krijgen.

Maar als je goed gooit krijg je er vast wel een paar neer en anders blijft rennen de beste optie.Je teammaten kunnen het wel alleen aan.

Geplaatst:

De ds versie is lol ik zat bij een missie waar je zelf een britse bommenwerper moest besturen en bommen gooien maar was wel moeilijk om die vliegtuigen neer te scheiten met dat bagger machinegeweertje lol

Geplaatst:

Ik kan nu haast niet meer wachten, Ik heb hem besteld (Eind November), En krijg hem Vrijdag EINDELIJK. Maarja, Dan wordt spelen alleen maar mooier :D .

Geplaatst:

Jongens, online tip van tha king:

-Type 100, verziertje erop, en knallen maar! Werkt 100% tegen elk level.

Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...