forumrunner2 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 ja leuk he codworld at war vietnam ik dacht eerst ook van wtf vietnam boelshit maar het is toch wel vet leuk de online maps zijn ook vet cool en dat je onder de map kan!! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!! ja leuk he codworld at war vietnam ik dacht eerst ook van wtf vietnam boelshit maar het is toch wel vet leuk de online maps zijn ook vet cool en dat je onder de map kan!! Het speelt zich af in Japan en Rusland naar Berlijn , Wesley. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!! ja leuk he codworld at war vietnam ik dacht eerst ook van wtf vietnam boelshit maar het is toch wel vet leuk de online maps zijn ook vet cool en dat je onder de map kan!! Het speelt zich af in Japan en Rusland naar Berlijn , Wesley. Dubbelaccount? In ieder geval komt Vietnam er niet in. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!! ja leuk he codworld at war vietnam ik dacht eerst ook van wtf vietnam boelshit maar het is toch wel vet leuk de online maps zijn ook vet cool en dat je onder de map kan!! Het speelt zich af in Japan en Rusland naar Berlijn , Wesley. Dubbelaccount? Nee, een kameraadje. De Admin's kunnen wel zien dat ik het niet ben (IP). Reageren
Dieko Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!! ja leuk he codworld at war vietnam ik dacht eerst ook van wtf vietnam boelshit maar het is toch wel vet leuk de online maps zijn ook vet cool en dat je onder de map kan!! Het speelt zich af in Japan en Rusland naar Berlijn , Wesley. Dubbelaccount? Nee, een kameraadje. De Admin's kunnen wel zien dat ik het niet ben (IP). Je kan ook vanaf een andere pc hebben geregistreerd hebben. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!! ja leuk he codworld at war vietnam ik dacht eerst ook van wtf vietnam boelshit maar het is toch wel vet leuk de online maps zijn ook vet cool en dat je onder de map kan!! Het speelt zich af in Japan en Rusland naar Berlijn , Wesley. Dubbelaccount? Nee, een kameraadje. De Admin's kunnen wel zien dat ik het niet ben (IP). Je kan ook vanaf een andere pc hebben geregistreerd hebben. Waarom zou ik dat doen? Ik heb een foto waar we beide op staan. Reageren
AXIO Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Jongens, online tip van tha king:-Type 100, verziertje erop, en knallen maar! Werkt 100% tegen elk level. Veel plezier! De Type 100 gebruik ik veel. Vaak is niet genoeg! Ik raad je aan om hem altijd te gebruiken! Bij welke rank krijg je dit wapen :$ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Jongens, online tip van tha king:-Type 100, verziertje erop, en knallen maar! Werkt 100% tegen elk level. Veel plezier! De Type 100 gebruik ik veel. Vaak is niet genoeg! Ik raad je aan om hem altijd te gebruiken! Bij welke rank krijg je dit wapen :$ Volgens google vanaf level 25. Reageren
AXIO Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Bij welke rank krijg je dit wapen :$ Volgens google vanaf level 25. Dankje , ik vind het wapen overigens wel tegenvallen, ben meer van de MP40 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Bij welke rank krijg je dit wapen :$ Volgens google vanaf level 25. Dankje , ik vind het wapen overigens wel tegenvallen, ben meer van de MP40 Je moet er mee leren werken. Reageren
wupie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet Misschien een glitch of een bug. Reageren
wupie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet Misschien een glitch of een bug. wat zouw hiervan het voordeel kunnen zijn Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 was laast ook 1 die had een groen tekentje en ze`n naam was zwart lol Reageren
ikt Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 http://www.britishgaming.co.uk/?p=667hier zijn call of duty 5 schreenshots mooie graphics maar WTF VIETNAM? jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!! Noobtards, dit is WOII, toen hadden ze nog niet eens AK's. Dumbfags.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.