Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

http://www.britishgaming.co.uk/?p=667

hier zijn call of duty 5 schreenshots mooie graphics maar WTF VIETNAM?

jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!!

Noobtards, dit is WOII, toen hadden ze nog niet eens AK's. Dumbfags..

WTF!

Wie heeft het hier over AK's?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

http://www.britishgaming.co.uk/?p=667

hier zijn call of duty 5 schreenshots mooie graphics maar WTF VIETNAM?

jah cool he in de vietnam mooie wapens ook ik dacht eerst van wtf vietnam?? maar is dus vett leuk ook dat je onder de map kan!!

Noobtards, dit is WOII, toen hadden ze nog niet eens AK's. Dumbfags..

WTF!

Wie heeft het hier over AK's?

Als je CoD5 hebt gespeeld zul je merken dat die spleetoogjes geen AK-47's gebruiken zoals Vietcong en commies, maar Japanse wapens. Aan de wapens alleen al had een denkend wezen al kunnen weten dat het de WOII is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga misschien in het weekend Cod Waw kopen.

Maar is hij de moeite en zijn geld waart? :?

Zeker weten gast, het is echt een gruwelijk vet spel. :) Story mode is niet al te lang, maar wel erg goed. Bovendien is de complete story mode co-op te spelen (gewoon off-line!!), wat ik persoonlijk echt fantastisch vind. Verder is de on-line multiplayer ook erg vet. Dit spel is zeker aan te raden en als je ook nog ff slim kijkt naar een winkel die 'm het goedkoop verkoopt, is het elke cent waard. Ik heb 'm voor €49,99 gekocht (PS3 versie) bij de Saturn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet

Dat heb je een squad gejoined. Dat betekent dat jij + Een paar anderen van je team, In een apart groepje zitten. Je kan squads joinen of aanmaken door Druk op Start - Create/Join squad.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet

Dat heb je een squad gejoined. Dat betekent dat jij + Een paar anderen van je team, In een apart groepje zitten. Je kan squads joinen of aanmaken door Druk op Start - Create/Join squad.

Ik vind het helaas wel jammer, dat je niet echt veel voordelen hebt aan een squad (zoals bij bf2, kan je bij je squadleader spawnen). Nu maakt het niet veel uit of je in een squad zit of niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet

Dat heb je een squad gejoined. Dat betekent dat jij + Een paar anderen van je team, In een apart groepje zitten. Je kan squads joinen of aanmaken door Druk op Start - Create/Join squad.

Ik vind het helaas wel jammer, dat je niet echt veel voordelen hebt aan een squad (zoals bij bf2, kan je bij je squadleader spawnen). Nu maakt het niet veel uit of je in een squad zit of niet

Je kunt dus wel bij de squadleader spawnen. Alleen hoe weet ik niet, Want dat heb ik gelezen in de Call of Duty World at War Strategy Guide. Ik denk dat de leider van de squad dat moet instellen, Maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had nog even een vraagje soms als ik online speel wordt ik met nog iemand anders als blauw aangegeven en mijn naam wordt ook blauw en ook in game wat betekent dat want ik weet het niet

Dat heb je een squad gejoined. Dat betekent dat jij + Een paar anderen van je team, In een apart groepje zitten. Je kan squads joinen of aanmaken door Druk op Start - Create/Join squad.

Ik vind het helaas wel jammer, dat je niet echt veel voordelen hebt aan een squad (zoals bij bf2, kan je bij je squadleader spawnen). Nu maakt het niet veel uit of je in een squad zit of niet

Je kunt dus wel bij de squadleader spawnen. Alleen hoe weet ik niet, Want dat heb ik gelezen in de Call of Duty World at War Strategy Guide. Ik denk dat de leider van de squad dat moet instellen, Maar dat weet ik niet zeker.

Als squad leader kan je wel een waypoint instellen. Het enige wat het doet, is je teammates laten weten dat dat je point of interest is. Vb.: ik speel met een vriend en hij heeft arty, hij kan me vragen of ik weet waar de vijand is voor zijn arty. Als ik de squadleader ben , stop ik een marker op de map , zodat hij weet waar hij zijn arty moet gooien.

Voor de rest kan je niet bij een squadleader spawnen ofzo, dat vind ik personelijk best jammer...

Greets,

Commando

Link to comment
Delen op andere websites

  • [RAIN] = Regenboog effect
  • [CYCL] = Naam veranderd de hele tijd van kleur
  • [CYLN] = Rood laser van links naar rechts, en dan terug
  • [MOVE] = Naam beweegt
  • [....] = Puntjes, maar dan met een o die netzoals bij CYLN heen en weer gaat
  • Niets = Nu een van de zeldzaamste dingen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze game ook op de Xbox 360, en bijna niemand weet het, maar bij de Double Exp Weekend zijn er ook multiplayerfixes, en raad eens:

Roundhouse glitch is eruit :dans::dans: En daarnaast ook wat Castle en Seelow glitches :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • [RAIN] = Regenboog effect
  • [CYCL] = Naam veranderd de hele tijd van kleur
  • [CYLN] = Rood laser van links naar rechts, en dan terug
  • [MOVE] = Naam beweegt
  • [....] = Puntjes, maar dan met een o die netzoals bij CYLN heen en weer gaat
  • Niets = Nu een van de zeldzaamste dingen

Ik heb mijn gewone naam gewoon behouden ^_^

Haakontje zonder enige clantag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • [RAIN] = Regenboog effect
  • [CYCL] = Naam veranderd de hele tijd van kleur
  • [CYLN] = Rood laser van links naar rechts, en dan terug
  • [MOVE] = Naam beweegt
  • [....] = Puntjes, maar dan met een o die netzoals bij CYLN heen en weer gaat
  • Niets = Nu een van de zeldzaamste dingen

Damn!

Ik dacht dat ik iets nieuws had. :7

Ik vind de [rain] tag mooi. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...