PSP-Keeper Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Spelen mensen ook op de '360? Want ik hoor nu alleen maar Playstation 3 en geen Xbox 360. 't zou ook leuk zijn om dat eens te gaan doen, want ik heb geen PS3 Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Spelen mensen ook op de '360? Want ik hoor nu alleen maar Playstation 3 en geen Xbox 360. 't zou ook leuk zijn om dat eens te gaan doen, want ik heb geen PS3 Oke, Ik heet ''Forumrunner''. Voeg me toe. Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond. Solo - Mission Select Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Op dit moment kan het niet, omdat mijn 360 een RROD heeft, maar binnenkort kunnen we online gamen Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond. Solo - Mission Select Bedankt. Ik ging altijd direct door naar campain waardoor ik het over het hoofd zag. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond. Solo - Mission Select Bedankt. Ik ging altijd direct door naar campain waardoor ik het over het hoofd zag. Je hoeft niet te bedanken hoor, Ik help graag . Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hey all!In lieu of the festivities which will no-doubt keep most of you in front of your TV's all weekend, we've decided to initiate yet another weekend of Double-XP Jan 30 – Feb 1 to compliment The Big Game! Not only will you be receiving Double-XP, but we're introducing two new playlists to the Xbox 360 and PS3 by popular request: Team Tactical (4v4) and Mercenary TDM (no parties allowed)! Team Tactical will pit two teams of four against each other in a random rotation of all the Team-Based gametypes. Thanks for the great suggestions on those playlists, and keep 'em coming in the Forums. We'll see you online! Regards, -JD (Go Cardinals!) P.S. and yes, the new playlists are for good, the Double-XP is all that ends Monday =). Je hoeft niet te bedanken hoor, Ik help graag . Met andere woorden: Er zijn 2 nieuwe playlists bijgekomen: Team Tactical en Mercenary TDM En Double Exp tot 1 Feb (Maandag) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Yes!! Mercenary TDM en nog is double XP weekend. Joepie!! :dans: Reageren
HA5H Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Yes!! Mercenary TDM en nog is double XP weekend. Joepie!! :dans: I know! xD Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hebben er nog meer mensen last van dat de solo van de zombies verdwijnt als het dubbel xp weekend is? Dan moet ik die singleplayer uitspelen om die weer te unlocken. Maar online zombies wil wel weer, alleen kan ik de score niet bekijken want er staat `locked`. Tevens zijn de Death Cards die ik allemaal had gevonden ook weg!! Iemand die het probleem weet? Bewerkt: 1 februari 2009 door jeroen.engeler Reageren
wupie Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wat is eigelijk het verschil tussen tdm en mercenary tdm en nog iets als ik kijk bij mensen online staat er bijvoorbeeld 100000 mensen online maar in core zitten 50000 mensen en hard core zitten 5000 mensen en dan nog cooperitieve 10000 mensen waar zijn dan de andere 35000 mensen die zitten toch niet allemaal in de singleplayer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 wat is eigelijk het verschil tussen tdm en mercenary tdmen nog iets als ik kijk bij mensen online staat er bijvoorbeeld 100000 mensen online maar in core zitten 50000 mensen en hard core zitten 5000 mensen en dan nog cooperitieve 10000 mensen waar zijn dan de andere 35000 mensen die zitten toch niet allemaal in de singleplayer In team Deatmatch zijn het meestal dezelfde teams er verandert weinig bij de volgende match. Maar bij mercenary worden de teams gemixt. Daarom doe ik liever mercenary Team Deathmatch. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Wat mijn favoriete playlist op het moment is, is Team Tactical! Echt heerlijk Je hebt dan wel steeds zelfde teams, maar dat kan handig zijn voor clans, en je speelt steeds willekeurige modes met willekeurige maps. Ik heb ook even in de Stragety Guide van Bradygames gekeken via hun site bij Sample Pages en kwam daar een pagina tegen met tips van clans o.a. voor goede Custom Classes En ik moet je vertellen dat ik daar heerlijk mee kan 0wnen Dikke Thompson met Round Drum en Stopping Power Echt mensen! En daarbij komt ook nog eens dat ik nu per spel bij Team Tactical in combinatie met die Classes die ik nu heb naar aanleiding van de Bradygames Guide per gamemode de juiste class kan uitkiezen! Ik ben nu leven 52 (nog 1 level dus) tot ik EINDELIJK mijn PPSH-52 in ontvangst kan nemen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb tegenwoordig dat als ik een nieuw wapen kijg dat ik daar in het begin iedereen mee own maar na een tijdje fga ik vaker dood en kan ik moeilijker iemand killen das wel irritant. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 UPDATE Ja hoor, Er is weer een Update verschenen, Maar waar doet deze eigenlijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.