Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Spelen mensen ook op de '360? Want ik hoor nu alleen maar Playstation 3 en geen Xbox 360. 't zou ook leuk zijn om dat eens te gaan doen, want ik heb geen PS3 :clown:

Oke, Ik heet ''Forumrunner''. Voeg me toe.

Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond.

Solo - Mission Select

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond.

Solo - Mission Select

Bedankt. Ik ging altijd direct door naar campain waardoor ik het over het hoofd zag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kon je ook alweer een willekeurige single player campain missie opnieuw spelen? Ik kwam een keer zoon keuze menu tegen, maar nu weet ik niet meer waar die stond.

Solo - Mission Select

Bedankt. Ik ging altijd direct door naar campain waardoor ik het over het hoofd zag. :puh:

Je hoeft niet te bedanken hoor, Ik help graag ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Hey all!

In lieu of the festivities which will no-doubt keep most of you in front of your TV's all weekend, we've decided to initiate yet another weekend of Double-XP Jan 30 – Feb 1 to compliment The Big Game!

Not only will you be receiving Double-XP, but we're introducing two new playlists to the Xbox 360 and PS3 by popular request: Team Tactical (4v4) and Mercenary TDM (no parties allowed)! Team Tactical will pit two teams of four against each other in a random rotation of all the Team-Based gametypes.

Thanks for the great suggestions on those playlists, and keep 'em coming in the Forums. We'll see you online!

Regards,

-JD (Go Cardinals!)

P.S. and yes, the new playlists are for good, the Double-XP is all that ends Monday =).

Je hoeft niet te bedanken hoor, Ik help graag ^_^ .

Met andere woorden: Er zijn 2 nieuwe playlists bijgekomen: Team Tactical en Mercenary TDM :)

En Double Exp tot 1 Feb (Maandag) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben er nog meer mensen last van dat de solo van de zombies verdwijnt als het dubbel xp weekend is? Dan moet ik die singleplayer uitspelen om die weer te unlocken. Maar online zombies wil wel weer, alleen kan ik de score niet bekijken want er staat `locked`. Tevens zijn de Death Cards die ik allemaal had gevonden ook weg!! Iemand die het probleem weet?

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

wat is eigelijk het verschil tussen tdm en mercenary tdm

en nog iets als ik kijk bij mensen online staat er bijvoorbeeld 100000 mensen online maar in core zitten 50000 mensen en hard core zitten 5000 mensen en dan nog cooperitieve 10000 mensen waar zijn dan de andere 35000 mensen die zitten toch niet allemaal in de singleplayer

Link to comment
Delen op andere websites

wat is eigelijk het verschil tussen tdm en mercenary tdm

en nog iets als ik kijk bij mensen online staat er bijvoorbeeld 100000 mensen online maar in core zitten 50000 mensen en hard core zitten 5000 mensen en dan nog cooperitieve 10000 mensen waar zijn dan de andere 35000 mensen die zitten toch niet allemaal in de singleplayer

In team Deatmatch zijn het meestal dezelfde teams er verandert weinig bij de volgende match. :Y

Maar bij mercenary worden de teams gemixt. :Y

Daarom doe ik liever mercenary Team Deathmatch. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mijn favoriete playlist op het moment is, is Team Tactical!

Echt heerlijk :dans:

Je hebt dan wel steeds zelfde teams, maar dat kan handig zijn voor clans, en je speelt steeds willekeurige modes met willekeurige maps.

Ik heb ook even in de Stragety Guide van Bradygames gekeken via hun site bij Sample Pages en kwam daar een pagina tegen met tips van clans o.a. voor goede Custom Classes ;)

En ik moet je vertellen dat ik daar heerlijk mee kan 0wnen :D

Dikke Thompson met Round Drum en Stopping Power :D

Echt mensen!

En daarbij komt ook nog eens dat ik nu per spel bij Team Tactical in combinatie met die Classes die ik nu heb naar aanleiding van de Bradygames Guide per gamemode de juiste class kan uitkiezen! ;)

Ik ben nu leven 52 (nog 1 level dus) tot ik EINDELIJK mijn PPSH-52 in ontvangst kan nemen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...