Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ik denk dat de meeste mensen hier het wel zullen weten, natuurlijk. Maar als je snel wilt promoveren online, kun je het best Search & Destroy spelen. :) Want met S&D krijg je 50 punten per kill, en 100 punten per defuse (ontmanteling) en plant (bom planten). Maar denk er natuurlijk wel aan dat je niet gelijk of na een aantal seconden spawnt als je vermoord word, want je hebt 4 Rondes, en je spawnt pas de volgende ronde, dan. ;)

Maar dit blijft gewoon de makkelijkste manier om hogerop te komen in Call of Duty: World at War. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt 't levelen uit? Leuk en aardig, maar het gaat gewoon om de fun. S&D is voor soms wel fun, maar met al het gecamp van iedereen vind ik de lol er vaak snel vanaf gaan. Sowieso snap ik niet waarom je de hele tijd één speltype zou moeten doen. Ik wissel zo vaak af. Zelfs met wapens, daar gebruik ik ook niet te lang hetzelfde. Is imo veel leuker, wat afwisseling.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt 't levelen uit? Leuk en aardig, maar het gaat gewoon om de fun. S&D is voor soms wel fun, maar met al het gecamp van iedereen vind ik de lol er vaak snel vanaf gaan. Sowieso snap ik niet waarom je de hele tijd één speltype zou moeten doen. Ik wissel zo vaak af. Zelfs met wapens, daar gebruik ik ook niet te lang hetzelfde. Is imo veel leuker, wat afwisseling.. :)

Daar ben ik het wel mee eens hoor ;)

Ik wissel om de zoveel tijd van wapens/perks en etc. bij classes als iets me gaat vervelen ;)

Ik heb nu de setup die je in de Bradygames Stragetyguide voor COD: WAW kunt vinden ;)

En die is toch eens handig :D

Ik ben bijna level 61 maar haakon zulle we vanavond weer ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de meeste mensen hier het wel zullen weten, natuurlijk. Maar als je snel wilt promoveren online, kun je het best Search & Destroy spelen. :) Want met S&D krijg je 50 punten per kill, en 100 punten per defuse (ontmanteling) en plant (bom planten). Maar denk er natuurlijk wel aan dat je niet gelijk of na een aantal seconden spawnt als je vermoord word, want je hebt 4 Rondes, en je spawnt pas de volgende ronde, dan. ;)

Maar dit blijft gewoon de makkelijkste manier om hogerop te komen in Call of Duty: World at War. :)

Ik vind dit helemaal niet de snelste manier. :N

Want als 1 team volledig is uitgeschkelt dan is de ronde gedaan. :{

Daarom kan je beter headquaters doen. :Y

Het duurd wel langer maar het is leuker. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt 't levelen uit? Leuk en aardig, maar het gaat gewoon om de fun. S&D is voor soms wel fun, maar met al het gecamp van iedereen vind ik de lol er vaak snel vanaf gaan. Sowieso snap ik niet waarom je de hele tijd één speltype zou moeten doen. Ik wissel zo vaak af. Zelfs met wapens, daar gebruik ik ook niet te lang hetzelfde. Is imo veel leuker, wat afwisseling.. :)

Ik wil het alleen even uitleggen, maar in mijn geval bijvoorbeeld: Mijn account is een tijdje geleden op de één of andere manier ge-reset, en ik heb niks tegen de regels gedaan voor zover ik weet. Ik was 3e Prestige, level 58, dus ja. En nu probeer ik uiteraard wel wat hogerop te komen, en dan kan je het natuurlijk altijd even uitleggen hier. :)

En ik wissel ook wel vaak af, maar de afgelopen tijd heb ik bijna alleen maar Search & Destroy gespeeld. Imo ook wel de leukste game-mode. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...