Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Ik denk dat de meeste mensen hier het wel zullen weten, natuurlijk. Maar als je snel wilt promoveren online, kun je het best Search & Destroy spelen. :) Want met S&D krijg je 50 punten per kill, en 100 punten per defuse (ontmanteling) en plant (bom planten). Maar denk er natuurlijk wel aan dat je niet gelijk of na een aantal seconden spawnt als je vermoord word, want je hebt 4 Rondes, en je spawnt pas de volgende ronde, dan. ;)

Maar dit blijft gewoon de makkelijkste manier om hogerop te komen in Call of Duty: World at War. :)

Ik vind dit helemaal niet de snelste manier. :N

Want als 1 team volledig is uitgeschkelt dan is de ronde gedaan. :{

Daarom kan je beter headquaters doen. :Y

Het duurd wel langer maar het is leuker. :puh:

S&D kabn je makkelijk levlen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ja, inderdaad. Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je wel beschikt over wat skills, want het heeft tenslotte geen nut als je de hele tijd afgemaakt word, want dan kun je weinig tot niet killen. ;)

En Team Deathmatch is juist af te raden voor het geval je snel wilt levelen, want daar krijg je juist weer het minst aantal punten voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad. Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je wel beschikt over wat skills, want het heeft tenslotte geen nut als je de hele tijd afgemaakt word, want dan kun je weinig tot niet killen. ;)

En Team Deathmatch is juist af te raden voor het geval je snel wilt levelen, want daar krijg je juist weer het minst aantal punten voor.

En juist dat speelt 1/4 van alle spelers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad. Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je wel beschikt over wat skills, want het heeft tenslotte geen nut als je de hele tijd afgemaakt word, want dan kun je weinig tot niet killen. ;)

En Team Deathmatch is juist af te raden voor het geval je snel wilt levelen, want daar krijg je juist weer het minst aantal punten voor.

En juist dat speelt 1/4 van alle spelers :puh:

Komt vast omdat niet iedereen zin heeft om tegen Hardcore Veteranen van level 65 te spelen, En ik ben het met ze eens. Ik houd wel van een pittig potje, Maar als Forumrunner op level 48 speel ik toch liever tegen mensen van rond de 50.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad. Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je wel beschikt over wat skills, want het heeft tenslotte geen nut als je de hele tijd afgemaakt word, want dan kun je weinig tot niet killen. ;)

En Team Deathmatch is juist af te raden voor het geval je snel wilt levelen, want daar krijg je juist weer het minst aantal punten voor.

En juist dat speelt 1/4 van alle spelers :puh:

Komt vast omdat niet iedereen zin heeft om tegen Hardcore Veteranen van level 65 te spelen, En ik ben het met ze eens. Ik houd wel van een pittig potje, Maar als Forumrunner op level 48 speel ik toch liever tegen mensen van rond de 50.

Ja ok, maar dan level je dus ook niet snel.

Het is maar net wat je wilt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de meeste mensen hier het wel zullen weten, natuurlijk. Maar als je snel wilt promoveren online, kun je het best Search & Destroy spelen. :) Want met S&D krijg je 50 punten per kill, en 100 punten per defuse (ontmanteling) en plant (bom planten). Maar denk er natuurlijk wel aan dat je niet gelijk of na een aantal seconden spawnt als je vermoord word, want je hebt 4 Rondes, en je spawnt pas de volgende ronde, dan. ;)

Maar dit blijft gewoon de makkelijkste manier om hogerop te komen in Call of Duty: World at War. :)

Ik vind dit helemaal niet de snelste manier. :N

Want als 1 team volledig is uitgeschkelt dan is de ronde gedaan. :{

Daarom kan je beter headquaters doen. :Y

Het duurd wel langer maar het is leuker. :puh:

S&D kabn je makkelijk levlen

Nee man :puh:

Je hebt niet eens de tijd om ee bom te plaatsen of om te ontmatelen want het andere team is meestal al uitgeschakelt en dan is het al gedaan. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal heb je gewoon wel tijd, als je een beetje de maps kent, en ook een beetje goede wapens hebt, én natuurlijk gewoon een goed tactiek hebt, kun je het uithouden tot het einde, en dan kun je gewoon de bommen op het laatst planten.

En wat ook handig is, is Bouncing Betty's plaatsen op de plek waar je dan je bom geplaatst hebt, want 9 van de 10 keer rennen ze er gewoon op af zonder daar naar te kijken (Mits ze geen Bomb Squad hebben, want dan zien ze dat natuurlijk).

En als je ze juist verdedigen moet, is het ook weer handig Bouncing Betty's te plaatsen op één doel, zodat je je juist op het andere doel kunt richten. Scheelt je ook heel wat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal heb je gewoon wel tijd, als je een beetje de maps kent, en ook een beetje goede wapens hebt, én natuurlijk gewoon een goed tactiek hebt, kun je het uithouden tot het einde, en dan kun je gewoon de bommen op het laatst planten.

En wat ook handig is, is Bouncing Betty's plaatsen op de plek waar je dan je bom geplaatst hebt, want 9 van de 10 keer rennen ze er gewoon op af zonder daar naar te kijken (Mits ze geen Bomb Squad hebben, want dan zien ze dat natuurlijk).

En als je ze juist verdedigen moet, is het ook weer handig Bouncing Betty's te plaatsen op één doel, zodat je je juist op het andere doel kunt richten. Scheelt je ook heel wat. :)

Als ik speel heb ik nooit de tijd na 1 minuut is het al gedaan. :duh:

Dan doe ik liever headquaters das ook veel leuker. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me nu helemaal kapot aan glitchers. Ik was Search & Destroy in Asylum aan het spelen. Loopt er in eens zo'n vijand door de lucht. Ongelofelijk. Ook een tip. Als je vaak op de Kamikaze manier speelt. Neem een sniper (Ghillie suit), En plaats twee Bouncing Betties in het gras, En ga erop liggen. Niemand die het ziet. Zelf uitgeprobeerd, Maar echt leuk is het niet. Dit kun je gebruiken voor twee Challenges. Eén daarvan is Survivalist.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de meeste mensen hier het wel zullen weten, natuurlijk. Maar als je snel wilt promoveren online, kun je het best Search & Destroy spelen. :) Want met S&D krijg je 50 punten per kill, en 100 punten per defuse (ontmanteling) en plant (bom planten). Maar denk er natuurlijk wel aan dat je niet gelijk of na een aantal seconden spawnt als je vermoord word, want je hebt 4 Rondes, en je spawnt pas de volgende ronde, dan. ;)

Maar dit blijft gewoon de makkelijkste manier om hogerop te komen in Call of Duty: World at War. :)

Ik vind dit helemaal niet de snelste manier. :N

Want als 1 team volledig is uitgeschkelt dan is de ronde gedaan. :{

Daarom kan je beter headquaters doen. :Y

Het duurd wel langer maar het is leuker. :puh:

S&D kabn je makkelijk levlen

Nee man :puh:

Je hebt niet eens de tijd om ee bom te plaatsen of om te ontmatelen want het andere team is meestal al uitgeschakelt en dan is het al gedaan. :(

Ik heb vaak iets van 8 kills in

s&d en dat is al 400 :tu: + ik een paar keer de bom plant wat + 100 of 150 is .

Ik knal die glitchers in hangar en asylum altijd uit de lucht :) Die in hangar is wel cool en die glitch in asylum kan je uit het level :D maar ik glitch zowat nooit want ik weet niet eens hoe je die in hanger doet ..

Bewerkt: door Thesoldier
Link to comment
Delen op andere websites

Laatst, toen Treyarch ook weer eens de Double EXP Weekend had gereleased, toen kwam er ook al een update uit die onder andere de bekende Roundhouse Glitch had verholpen.

Waarschijnlijk hebben ze niet al de glitches verholpen, maar ik kan je zeggen dat meestal die glitches die je in de lucht laten vliegen, je alleen maar ter nadeel brengen, aangezien je niet weg kunt duiken of dergelijk. In ieder geval de glitch die bij Castle zit, daar heb je vrij weinig aan, aangezien je simpelweg niet makkelijk weg kunt duiken.

In ieder geval kun je wel Bouncing Betty's plaatsen op de plekken waar glitches worden uitgevoerd. Dat schijnt soms ook wel te helpen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De goede oude teamdeath match daar hou ik het meest van

favorite maps:airfield,cliffside,castle

favorite wapens:mp40 met dual magazine,type100 met aperture,type 99 met bayonet(owned),mg42,springfield met scope uiteraard,en natuurlijk (die ik btw nog niet heb) de ppsh met aperture

favorite perk(s):stoppingpower,ironlungs,bouncing betty,satchel charges en leadfoot

ben lvl 37 niet echt goed weet ik

doei

wat zijn jullie favoritemaps,wapens en perks?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...