Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Ja, maar dat word hier niet gevraagd/gezegd. Hier word gezegd dat er hopelijk een GOTY Editie komt, en dat komt er gewoon niet. Downloadable Content komt er sowieso wel, ja. ;)

Maar het leek me gewoon handig om erbij te vermelden hoe je wel aan extra maps kan komen, Da's wel net zo handig 0_0 .

voor de mensen die geen credit card hebben voor de maps ( ps3 bezitters ) kunnen een psn kaart krijgen via marktplaats

Nice! :D

En hoeveel is zo'n PSN kaart en verkopen ze die gewoon in elke winkel? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ja, maar dat word hier niet gevraagd/gezegd. Hier word gezegd dat er hopelijk een GOTY Editie komt, en dat komt er gewoon niet. Downloadable Content komt er sowieso wel, ja. ;)

Maar het leek me gewoon handig om erbij te vermelden hoe je wel aan extra maps kan komen, Da's wel net zo handig 0_0 .

voor de mensen die geen credit card hebben voor de maps ( ps3 bezitters ) kunnen een psn kaart krijgen via marktplaats

Nice! :D

En hoeveel is zo'n PSN kaart en verkopen ze die gewoon in elke winkel? :?

ze zijn niet in de winkels hier in benelux maar in amerika alleen maar er zijn mense op www.marktplaats.nl die ze verkope rechtstreekas uit amerika

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed had gelezen dan legde ik uit WAT het is. :N

En het is niet zeker of dit ook naar de PS3 komt, waarschijnlijk weer eens niet.

Vertel het dan gewoon terug. :puh:

Dat wil ik wel :puh:, maar ik kan er nooit tegen als mensen doen alsof ik dom ben terwijl zijzelf niet eens normaal kunnen lezen 0.o

Officers Club is een Gametype dat word gebruikt bij Double XP-events voor Call OF Duty: WAW.

Deze gametype krijg je alleen maar te zien als je de Limited Edition van COD: WAW hebt en hem via internet geactiveerd hebt.

Deze Limited Edition is alleen verkrijgbaar voor de Xbox 360';)

Maar wat is het doel om te winnen, Want ik denk dat wupie dat bedoeld. Zoals je met Search & Destroy de Objective moet opblazen.

Die is er niet, het is gewoon een extra Gametype dat zodra je Officer's Club joined, net als bij Core of Hardcore, je in de Core playlists komt, maar omdat je via Officer's Club bent gekomen, word er tijdens een exclusief Double-XP event voor alleen de Limited Edition eigenaren, bij alleen jou dubbele xp bijgeschreven ;)

was dat nouw zo moeilijk

Dat kan ik beter aan jou vragen, was het nou zo moeilijk om ff gewoon goed te lezen in plaats van dom te gaan roepen dat je het niet begrijpt en mij de schuld ervan te geven.

Lees in het vervolg eerst eens goed wat iemand heeft getypt voordat je een grote scheur opentrekt.

het eenigst wat ik heb gevonden is dat jij vroeg of the officer's club al in gebruik was en nu ga jij zo doen terwel ik het gewoon vraag want ik heb geen xbox 360 rn ik kon niks vinden op internet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed had gelezen dan legde ik uit WAT het is. :N

En het is niet zeker of dit ook naar de PS3 komt, waarschijnlijk weer eens niet.

Vertel het dan gewoon terug. :puh:

Dat wil ik wel :puh:, maar ik kan er nooit tegen als mensen doen alsof ik dom ben terwijl zijzelf niet eens normaal kunnen lezen 0.o

Officers Club is een Gametype dat word gebruikt bij Double XP-events voor Call OF Duty: WAW.

Deze gametype krijg je alleen maar te zien als je de Limited Edition van COD: WAW hebt en hem via internet geactiveerd hebt.

Deze Limited Edition is alleen verkrijgbaar voor de Xbox 360';)

Maar wat is het doel om te winnen, Want ik denk dat wupie dat bedoeld. Zoals je met Search & Destroy de Objective moet opblazen.

Die is er niet, het is gewoon een extra Gametype dat zodra je Officer's Club joined, net als bij Core of Hardcore, je in de Core playlists komt, maar omdat je via Officer's Club bent gekomen, word er tijdens een exclusief Double-XP event voor alleen de Limited Edition eigenaren, bij alleen jou dubbele xp bijgeschreven ;)

was dat nouw zo moeilijk

Dat kan ik beter aan jou vragen, was het nou zo moeilijk om ff gewoon goed te lezen in plaats van dom te gaan roepen dat je het niet begrijpt en mij de schuld ervan te geven.

Lees in het vervolg eerst eens goed wat iemand heeft getypt voordat je een grote scheur opentrekt.

het eenigst wat ik heb gevonden is dat jij vroeg of the officer's club al in gebruik was en nu ga jij zo doen terwel ik het gewoon vraag want ik heb geen xbox 360 rn ik kon niks vinden op internet

Haakon heeft wel al eerder gezegd dat het pas bij die speciale dagen gebruikt werd

Als iedereen nu wat rustiger kan zijn, anders krijgen we hier ook een flame war :)

Anyway, mijn vader heeft WaW op z'n XBox 360, en moet zeggen dat ik het een erg mooi spel zit, ik voel me altijd erg betrokken in het spel, online kan ik niet over oordelen, dat heeft mijn vader nog niet, die krijgt hij pas als hij een eigen huis heeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

het eenigst wat ik heb gevonden is dat jij vroeg of the officer's club al in gebruik was en nu ga jij zo doen terwel ik het gewoon vraag want ik heb geen xbox 360 rn ik kon niks vinden op internet

Nee, ik legde het uit en jij begon bijdehand te doen.

Doe nooit bijdehand tegen iemand die je helpt, want dan wil diegene je niet meer helpen.

Als je goed had gelezen dan legde ik uit WAT het is. :N

En het is niet zeker of dit ook naar de PS3 komt, waarschijnlijk weer eens niet.

Vertel het dan gewoon terug. :puh:

Dat wil ik wel :puh:, maar ik kan er nooit tegen als mensen doen alsof ik dom ben terwijl zijzelf niet eens normaal kunnen lezen 0.o

Officers Club is een Gametype dat word gebruikt bij Double XP-events voor Call OF Duty: WAW.

Deze gametype krijg je alleen maar te zien als je de Limited Edition van COD: WAW hebt en hem via internet geactiveerd hebt.

Deze Limited Edition is alleen verkrijgbaar voor de Xbox 360';)

Maar wat is het doel om te winnen, Want ik denk dat wupie dat bedoeld. Zoals je met Search & Destroy de Objective moet opblazen.

Die is er niet, het is gewoon een extra Gametype dat zodra je Officer's Club joined, net als bij Core of Hardcore, je in de Core playlists komt, maar omdat je via Officer's Club bent gekomen, word er tijdens een exclusief Double-XP event voor alleen de Limited Edition eigenaren, bij alleen jou dubbele xp bijgeschreven ;)

was dat nouw zo moeilijk

Dat kan ik beter aan jou vragen, was het nou zo moeilijk om ff gewoon goed te lezen in plaats van dom te gaan roepen dat je het niet begrijpt en mij de schuld ervan te geven.

Lees in het vervolg eerst eens goed wat iemand heeft getypt voordat je een grote scheur opentrekt.

het eenigst wat ik heb gevonden is dat jij vroeg of the officer's club al in gebruik was en nu ga jij zo doen terwel ik het gewoon vraag want ik heb geen xbox 360 rn ik kon niks vinden op internet

Haakon heeft wel al eerder gezegd dat het pas bij die speciale dagen gebruikt werd

Als iedereen nu wat rustiger kan zijn, anders krijgen we hier ook een flame war :)

Anyway, mijn vader heeft WaW op z'n XBox 360, en moet zeggen dat ik het een erg mooi spel zit, ik voel me altijd erg betrokken in het spel, online kan ik niet over oordelen, dat heeft mijn vader nog niet, die krijgt hij pas als hij een eigen huis heeft :)

Heeft ie een HD TV? :D

Link to comment
Delen op andere websites

quote

Haakon, als hij niet kan lezen is dat zijn probleem, maar dan moet je daar ook niet tegen in gaan :puh:

En mijn pa heeft wel een HD TV, maar het was niet Full HD :puh:

Maar moet wel zeggen dat Ace Combat er wel heel mooi uitziet op de XBox :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haakon kan je is een paar goede classes geven van uit die strategy guide plz? :D

Dit zijn mijn Classes even op een Rij ;)

070-Represent heb ik zelf samengesteld, en de andere classes zijn vooral uit de stragety guide, maar zijn een beetje aangepast door mij omdat ik bijv. geen M1897 Trench Gun met Bayonet heb ;)

Maar de classes uit de Stragety class zijn voor 90% wel gewoon uit de stragety guide ;)

De namen had ik al vanaf het begin dat ik COD: WAW had, en zijn dus niet die uit de guide ;)

070-Represent (zelf samengesteld)

  • Primary Weapon: PPSh-41 met Round Drum
  • Secondary Weapon: MP40 met Suppressor

  • Primary Grenade: Frag
  • Special Grenade: Smoke

  • Perk 1: Bomb Squad
  • Perk 2: Overkill
  • Perk 3: Second Chance

  • Vehicle Perk: Ordnance Training

OG Nigga Class (uit Stragety Guide)

  • Primary Weapon: Thompson met Round Drum
  • Secondary Weapon: Colt M1911

  • Primary Grenade: Frag
  • Special Grenade: Smoke

  • Perk 1: Frag x2
  • Perk 2: Stopping Power
  • Perk 3: Second Chance

  • Vehicle Perk: Ordnance Training

West-Side Aight (uit Stragety Guide)

  • Primary Weapon: PTRS-41
  • Secondary Weapon: PPSh-41 met Aperture Sight

  • Primary Grenade: N* 74 ST
  • Special Grenade: Signal Flare

  • Perk 1: Bouncing Betty x2
  • Perk 2: Overkill
  • Perk 3: Second Chance

  • Vehicle Perk: Leadfoot

East-Side Aight (uit Stragety Guide)

  • Primary Weapon: MG42 met Bipod
  • Secondary Weapon: .357 Magnum

  • Primary Grenade: N* 74 ST
  • Special Grenade: Tabun Gas

  • Perk 1: Bouncing Betty x2
  • Perk 2: Juggernaut
  • Perk 3: Second Chance

  • Vehicle Perk: Ordnance Training

JaToch JWZ! (uit Stragety Guide)

  • Primary Weapon: M1897 Trench Gun
  • Secondary Weapon: Walther P38

  • Primary Grenade: Molotov Cocktail
  • Special Grenade: Tabun Gas

  • Perk 1: M9A1 Bazooka x2
  • Perk 2: Juggernaut
  • Perk 3: Toss Back

  • Vehicle Perk: Ordnance Training

Pfooee... wat een typwerk, maar dit zijn dan al mijn 5 Classes! :D

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Welk level ben je nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Welk level ben je nu?

ik dacht 46. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Welk level ben je nu?

ik dacht 46. :Y

Nog eventjes dan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Welk level ben je nu?

ik dacht 46. :Y

Nog eventjes dan ;)

Welke rank moet je dan hebben? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...