Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Welk level ben je nu?

ik dacht 46. :Y

Nog eventjes dan ;)

Welke rank moet je dan hebben? :?

Lvl 56 :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Thnx! ^_^

Maar waarom staat er bij secondary weapon: MP40 met supressor? :?

Je tweede wapen kan toch alleen maar een revolver zijn? :?

Ik heb de 2e Perk: Overkill, die geeft mij de optie om een tweede Primary Weapon te nemen ;)

Nice! :D

Dat wist ik nog niet. :)

Welk level ben je nu?

ik dacht 46. :Y

Nog eventjes dan ;)

Welke rank moet je dan hebben? :?

Lvl 56 :7

Nog evetjes. :7

Das nog tien ranks. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn gangster search and destroy class :

primary weapon : mosin nagant + sniper scope

secondery weapon : Ppsh-1 met apperture sight

Granaat : frag

Speciaal grenaat : smoke

Perk 1 : M2 flametrhower

Perk 2 : overkill

Perk 3 : iron lungs voor sniper :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels 2e Prestige level 15.. :dans:

Iemand misschien een keer zin om co-op missies te doen met wat Death Cards geactiveerd? :)

Ik wil wel :D

Wat is je PSN? :o

mijn gangster search and destroy class :

primary weapon : mosin nagant + sniper scope

secondery weapon : Ppsh-1 met apperture sight

Granaat : frag

Speciaal grenaat : smoke

Perk 1 : M2 flametrhower

Perk 2 : overkill

Perk 3 : iron lungs voor sniper :D

Ja toch :puh:

Kben trouwens nu eindelijk level 65! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je waar ik me zo kapot aan erger.

Ik wordt altijd geinvite echt pokke irritant. :ch:

Als ik een invite wil stuur ik wel een bericht!!! :@

ja maar als ik je invite stuur jij niks terug ook niet van dat ik moet stoppen met inviten .

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je waar ik me zo kapot aan erger.

Ik wordt altijd geinvite echt pokke irritant. :ch:

Als ik een invite wil stuur ik wel een bericht!!! :@

ja maar als ik je invite stuur jij niks terug ook niet van dat ik moet stoppen met inviten .

Omdat ik dan altijd bezig ben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Inhoud Downloadable Content van Call of Duty: WaW bekend!

Nieuws | 11 februari 2009 - Treyarch heeft bekendgemaakt dat de downloadbare content voor Call of Duty: World at War voor de Xbox 360, de PlayStation 3 en de PC vanaf maart online verkrijgbaar is. Tevens hebben ze ook meteen gemeld wat we kunnen verwachten. De DLC bevat een nieuw zombielevel en drie nieuwe multiplayer levels.

De drie multiplayer levels zijn Nightfire, Station en Knee Deep. Het zombielevel komt onder de naam Verrückt(zombie Asylum) mee in de DLC. In Nightfire moeten de speler de tegenstanders zoeken in een verwoest Berlijn waar het enige licht de verbrandde huizen zijn. Station neemt je mee in een ondergronds treinstation met kapotte treinstellen en veel geheime plekjes. Knee Deep neemt ons mee naar het altijd zonnige Peleliu waar een vredig dorpje veranderd is in een Japans commandocentrum.

Natuurlijk kon Treyarch de populariteit van het zombielevel niet ontkennen. Daarom zal in Verrückt(zombie Asylum) nog meer wapens verkrijgbaar zijn, nog meer zombies en is het mogelijk om jezelf te verdedigen door middel van gebruik te maken van elektriciteit.

Deze DLC is vanaf Maart te downloaden voor PC, Xbox 360 en PS3. Of het geld gaat kosten, is nog niet bekend.

Bron: http://www.insidegamer.nl/playstation3/cal...War-bekend.html

Eindelijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk gaat het wel wat kosten, zo rond de 800 puntjes. Ik weet wel bijna zeker dat dit zo is, want Treyarch gaat niet zomaar 4 Maps gratis uitbrengen. Dat is zelden voorgekomen bij Call of Duty's, en ook bij het vorige deeltje van Treyarch, Call of Duty 3, hebben ze gewoon maps uitgebracht tegen geld. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inhoud Downloadable Content van Call of Duty: WaW bekend!

Nieuws | 11 februari 2009 - Treyarch heeft bekendgemaakt dat de downloadbare content voor Call of Duty: World at War voor de Xbox 360, de PlayStation 3 en de PC vanaf maart online verkrijgbaar is. Tevens hebben ze ook meteen gemeld wat we kunnen verwachten. De DLC bevat een nieuw zombielevel en drie nieuwe multiplayer levels.

De drie multiplayer levels zijn Nightfire, Station en Knee Deep. Het zombielevel komt onder de naam Verrückt(zombie Asylum) mee in de DLC. In Nightfire moeten de speler de tegenstanders zoeken in een verwoest Berlijn waar het enige licht de verbrandde huizen zijn. Station neemt je mee in een ondergronds treinstation met kapotte treinstellen en veel geheime plekjes. Knee Deep neemt ons mee naar het altijd zonnige Peleliu waar een vredig dorpje veranderd is in een Japans commandocentrum.

Natuurlijk kon Treyarch de populariteit van het zombielevel niet ontkennen. Daarom zal in Verrückt(zombie Asylum) nog meer wapens verkrijgbaar zijn, nog meer zombies en is het mogelijk om jezelf te verdedigen door middel van gebruik te maken van elektriciteit.

Deze DLC is vanaf Maart te downloaden voor PC, Xbox 360 en PS3. Of het geld gaat kosten, is nog niet bekend.

Bron: http://www.insidegamer.nl/playstation3/cal...War-bekend.html

Eindelijk ;)

Dit nieuwsbericht was allang door mij gepost in dit topic en was al langer bekend.

Toch nice dat je er nieuwe info bij hebt gezet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...