Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

maa ik raad je S&D niet meer aan vanwege je k/d die omlaag gaat . en zet sensivity op high als je snelle reactie wilt hebben

Beetje goed zijn, misschien krijg je minder kills dan in andere potjes maar ook minder deaths. Dus dat heft elkaar wel op, maargoed.

Dat de vlammenwerper slecht is, is ook niet helemaal waar. Sniper + Vlammenwerper = win. Nja, "win" niet meteen maar je heb tenminste iets voor in close quarters. Vooral bij Headquarters, dan heb je dan tenminste iets de HQ te vernietigen als hij zich in een huis bevind.

Ik heb de trophy sum of all zero's behaalt!! :dans:

Nog 3 en ik heb de platinum! :dans:

Toch gelukt? Goed man! :tu: Welke drie moet je nog? Misschien For The Motherland nog? (= Heart of the Reich op Veteran) Die vond ik nog lastiger dan Sum of All Zeros.. Maar in ieder geval succes! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

sum of all zeroes had ik in 1x :puh:

maar weten jullie hoe jullie van boven naar beneden kijken op het snelst zet ? ik heb bij naar links en rechts op high bij sensivity . en ik ga flink oefene met k/d van 0.87 :puh: ik ben geen noob . maar ik ga het flink verhogen

Link to comment
Delen op andere websites

maa ik raad je S&D niet meer aan vanwege je k/d die omlaag gaat . en zet sensivity op high als je snelle reactie wilt hebben

Beetje goed zijn, misschien krijg je minder kills dan in andere potjes maar ook minder deaths. Dus dat heft elkaar wel op, maargoed.

Dat de vlammenwerper slecht is, is ook niet helemaal waar. Sniper + Vlammenwerper = win. Nja, "win" niet meteen maar je heb tenminste iets voor in close quarters. Vooral bij Headquarters, dan heb je dan tenminste iets de HQ te vernietigen als hij zich in een huis bevind.

Ik heb de trophy sum of all zero's behaalt!! :dans:

Nog 3 en ik heb de platinum! :dans:

Toch gelukt? Goed man! :tu: Welke drie moet je nog? Misschien For The Motherland nog? (= Heart of the Reich op Veteran) Die vond ik nog lastiger dan Sum of All Zeros.. Maar in ieder geval succes! ^^

Heart of Reich heb ik gehaalt na de trophy Sum Of All Zero's. :dans:

Dus nu nog alleen Downfall en die death cards waarvan nog 1. :dans:

Btw, thanks voor de tips. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een hoge sensivity heeft overigens niets met je K/D te maken hoor, of met je reactie snelheid. Met high kun je ook veel te snel bewegen, en juist veel moeite moeten doen om goed te richten. 't Is net wat je fijn vind, want wanneer je met high gewoon jezelf "voorbij kijkt" zul je er echt niet een hogere K/D van krijgen. Ik zelf heb een K/D van iets van twee, en m'n sensivity staat op low. 't Zal meer aan je speelstijl en skills liggen als aan wat anders.

@Ely: Oh, maar dan.. :D Als Heart of the Reich al op Veteran gelukt is, is Downfall een inkoppertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu prestige 1 level 19 :D

Echt heerlijk heur!

Ik ben nu druk bezig met Ground War met mijn Thompson met Silencer :D

Ik wil even snel nl. de challenge Thompson Marksman III unlocken om een Round Drum te krijgen waarmee ik zeker weten 0wn :puh:

PS: Ik ga morgen ofzo de Bradygames Call Of Duty: WAW Signature Guide kopen ;)

echt een heerlijke guide

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu prestige 1 level 19 :D

Echt heerlijk heur!

Ik ben nu druk bezig met Ground War met mijn Thompson met Silencer :D

Ik wil even snel nl. de challenge Thompson Marksman III unlocken om een Round Drum te krijgen waarmee ik zeker weten 0wn :puh:

PS: Ik ga morgen ofzo de Bradygames Call Of Duty: WAW Signature Guide kopen ;)

echt een heerlijke guide

ik ben level 27 prestige 1 het gaat snel :) en mijn k/d is opgelopen naar 0.92 en gaat hoger en hoger :D en ik weet het nu sven .

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeuj! Ik heb de platinum!!! :dans:

Btw, de laatste missie was wel moeilijk in het begin, maar eens je erdoor bent is het makkelijk. :D

Zijn er voordelen als je Platinum hebt?

Niet echt, maar je krijgt een platinum als je alle andere trophys hebt.

En het geeft een enorme punten boost.

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeuj! Ik heb de platinum!!! :dans:

Btw, de laatste missie was wel moeilijk in het begin, maar eens je erdoor bent is het makkelijk. :D

Zijn er voordelen als je Platinum hebt?

Niet echt, maar je krijgt een platinum als je alle andere trophys hebt.

En het geeft een enorme punten boost.

feli ik had ook platinum maar doordaat ik nieuw acc moest make was ik alles kwijt :(

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeuj! Ik heb de platinum!!! :dans:

Btw, de laatste missie was wel moeilijk in het begin, maar eens je erdoor bent is het makkelijk. :D

Gratz :D

Jeeuj! Ik heb de platinum!!! :dans:

Btw, de laatste missie was wel moeilijk in het begin, maar eens je erdoor bent is het makkelijk. :D

Zijn er voordelen als je Platinum hebt?

Niet echt, maar je krijgt een platinum als je alle andere trophys hebt.

En het geeft een enorme punten boost.

Ïn wat voor opzicht?

Krijg je extra XP online?

Mensen, ik ben nu level 26, heb alvast de Thompson Markman en MP40 Markman challenges gedaan zodat ik iig alle 3 de attachments heb ;)

Ik ben nu bezig met de Type 100 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...