Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Ik ga misschien morgen de game kopen maar is het in het begin wel makkelijk genoeg? Je komt meteen in een gevecht terrecht terwijl ik denk ik dan nog niet eens de controls weet. :7

Dat is wel een klein minpunt tegenover Modern Warfare, waar je in MW nog een trainingsmissie kreeg waar je de controls goed kon leren, wordt je zoals je zegt in World at War gewoon al in een gevecht gedropt. Gelukkig is dit gevecht niet al te moeilijk zodat je toch nog een beetje kunt kijken welke knop voor wat gebruikt wordt. Het handigste is dus eerst de controls op het internet op te zoeken of in het boekje te kijken.

Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ik ga misschien morgen de game kopen maar is het in het begin wel makkelijk genoeg? Je komt meteen in een gevecht terrecht terwijl ik denk ik dan nog niet eens de controls weet. :7

Dat is wel een klein minpunt tegenover Modern Warfare, waar je in MW nog een trainingsmissie kreeg waar je de controls goed kon leren, wordt je zoals je zegt in World at War gewoon al in een gevecht gedropt. Gelukkig is dit gevecht niet al te moeilijk zodat je toch nog een beetje kunt kijken welke knop voor wat gebruikt wordt. Het handigste is dus eerst de controls op het internet op te zoeken of in het boekje te kijken.

Veel plezier!

ik wist de controls al want het waren de zelfde als met call of duty 4 dus wist ik het wel snel

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist de controls al want het waren de zelfde als met call of duty 4 dus wist ik het wel snel
Wat ik uit GekkieJ's post kan uitmaken is dat hij Modern Warfare nog niet heeft gespeeld. Dan is het dus toch even handig om de controls op te zoeken. ^^

En GekkieJ niet twijfelen om deze game te kopen. De singleplayer is vet, en online ben je heel lang zoet mee. Aanrader! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist de controls al want het waren de zelfde als met call of duty 4 dus wist ik het wel snel
Wat ik uit GekkieJ's post kan uitmaken is dat hij Modern Warfare nog niet heeft gespeeld. Dan is het dus toch even handig om de controls op te zoeken. ^^

En GekkieJ niet twijfelen om deze game te kopen. De singleplayer is vet, en online ben je heel lang zoet mee. Aanrader! :Y

sorry hoor ik zij alleen maar hoe ik er aan kwam en gekkieJ online is super ver ik heb het al 100 uur gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

codwaw is wel heel leuk om te spelen ligt eraan welke gamemode . maar kijk uit voor tanks want die zijn heel lastig .

Vooral bij de map roundhouse. :{

Daar zijn tanks heel storend. :(

Vind ik juist niet :D

Gewoon 1 sticky grenade, dan 2 sathel charges en :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...