Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

waar dan

Als je hem van plan bent om te bestellen raadt ik niet zo snel bol.com aan. Ik vind het persoonlijk daar erg duur. Net zoals andere webshops. Ik kocht niet lang geleden een game voor 50 euro op Bartsmit.com, terwijl hij een week later in de Van Leest voor 20 euro in de winkel lag.

Link to comment
Delen op andere websites

waar dan

Als je hem van plan bent om te bestellen raadt ik niet zo snel bol.com aan. Ik vind het persoonlijk daar erg duur. Net zoals andere webshops. Ik kocht niet lang geleden een game voor 50 euro op Bartsmit.com, terwijl hij een week later in de Van Leest voor 20 euro in de winkel lag.

Ik heb de bestelling van Bol.com geannuleerd. Omdat vooruit betalen 5 dagen duurt om het te verwerken. En heb ik hem gewoon in de winkel gekocht bij Bart Smit maar daar was hij 62.99 euro even duur als Bol.com. :?

Link to comment
Delen op andere websites

New Releases > eerste van de tweede rij

Add-Ons > Disc-Based Game Add-Ons > weer de eerste van de tweede rij, deze staan overigens op alfabet.

Ik denk dat de meeste mensen een nederlandse ps store hebben en daar staat ie nog niet in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

waar dan

Als je hem van plan bent om te bestellen raadt ik niet zo snel bol.com aan. Ik vind het persoonlijk daar erg duur. Net zoals andere webshops. Ik kocht niet lang geleden een game voor 50 euro op Bartsmit.com, terwijl hij een week later in de Van Leest voor 20 euro in de winkel lag.

Ik heb de bestelling van Bol.com geannuleerd. Omdat vooruit betalen 5 dagen duurt om het te verwerken. En heb ik hem gewoon in de winkel gekocht bij Bart Smit maar daar was hij 62.99 euro even duur als Bol.com. :?

Dit is vaker bij wat oudere games zo ;).

Ik had ongeveer hetzelfde als Fiegel, ik had eindelijk geld voor San Andreas op de Xbox, ik met me moeder naar het plaatselijke Dixons, spel gepakt, naar die fag achter die kassa gegaan 'ja sorry, je bent geen 18, dus we mogen hem je niet meegeven', me moeder gehaald, en haar hem laten afreken.(Sorry overbodige tekst, maar tis leuk om dit te typen :puh:)

Maargoed, ik kom paar weken later in de Dixons, keek bij de xbox spellen, lag de box er, met SA, VC en III voor 60 euro, terwijl ik paar weken daarvoor 60 euro voor SA had betaald, ook flink genaaid dus, want had VC en III niet, terwijl ik zeker VC graag wou.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is zwaar klote maar we hebben het hier toch over cod 5

maar heeft iemand die DLC al en hoe is die

Bekijk mijn vids eens:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=DD5572B525A227B2

Rechts onderaan staat in het klein 'IGN' :7.

Maar mooie video's :tu: !

Ik hoop wel dat het een mooie DLC wordt!

Ik verheug me al op ''Verrückt'' :).

Ja ik bedoelde eigenlijk met mijn videos dat ik ze geupload had :puh:

Maar ik wil die map pack echt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...