Zaahed Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik heb hem besteld en ik krijg hem morgen in huis! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 waar dan Als je hem van plan bent om te bestellen raadt ik niet zo snel bol.com aan. Ik vind het persoonlijk daar erg duur. Net zoals andere webshops. Ik kocht niet lang geleden een game voor 50 euro op Bartsmit.com, terwijl hij een week later in de Van Leest voor 20 euro in de winkel lag. Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 waar dan Als je hem van plan bent om te bestellen raadt ik niet zo snel bol.com aan. Ik vind het persoonlijk daar erg duur. Net zoals andere webshops. Ik kocht niet lang geleden een game voor 50 euro op Bartsmit.com, terwijl hij een week later in de Van Leest voor 20 euro in de winkel lag. Ik heb de bestelling van Bol.com geannuleerd. Omdat vooruit betalen 5 dagen duurt om het te verwerken. En heb ik hem gewoon in de winkel gekocht bij Bart Smit maar daar was hij 62.99 euro even duur als Bol.com. Reageren
wupie Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 weet iemand waar die DLC staat in de platstation store staat want ik kan het niet vinden Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 New Releases > eerste van de tweede rij Add-Ons > Disc-Based Game Add-Ons > weer de eerste van de tweede rij, deze staan overigens op alfabet. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 New Releases > eerste van de tweede rijAdd-Ons > Disc-Based Game Add-Ons > weer de eerste van de tweede rij, deze staan overigens op alfabet. Ik denk dat de meeste mensen een nederlandse ps store hebben en daar staat ie nog niet in. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Hij kost toch geld helaas dus ik haal hem niet. Reageren
FerryN Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 waar dan Als je hem van plan bent om te bestellen raadt ik niet zo snel bol.com aan. Ik vind het persoonlijk daar erg duur. Net zoals andere webshops. Ik kocht niet lang geleden een game voor 50 euro op Bartsmit.com, terwijl hij een week later in de Van Leest voor 20 euro in de winkel lag. Ik heb de bestelling van Bol.com geannuleerd. Omdat vooruit betalen 5 dagen duurt om het te verwerken. En heb ik hem gewoon in de winkel gekocht bij Bart Smit maar daar was hij 62.99 euro even duur als Bol.com. Dit is vaker bij wat oudere games zo . Ik had ongeveer hetzelfde als Fiegel, ik had eindelijk geld voor San Andreas op de Xbox, ik met me moeder naar het plaatselijke Dixons, spel gepakt, naar die fag achter die kassa gegaan 'ja sorry, je bent geen 18, dus we mogen hem je niet meegeven', me moeder gehaald, en haar hem laten afreken.(Sorry overbodige tekst, maar tis leuk om dit te typen ) Maargoed, ik kom paar weken later in de Dixons, keek bij de xbox spellen, lag de box er, met SA, VC en III voor 60 euro, terwijl ik paar weken daarvoor 60 euro voor SA had betaald, ook flink genaaid dus, want had VC en III niet, terwijl ik zeker VC graag wou. Reageren
wupie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 dat is zwaar klote maar we hebben het hier toch over cod 5 maar heeft iemand die DLC al en hoe is die Reageren
HA5H Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 dat is zwaar klote maar we hebben het hier toch over cod 5maar heeft iemand die DLC al en hoe is die Bekijk mijn vids eens: http://www.youtube.com/view_play_list?p=DD5572B525A227B2 Reageren
wupie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 die filmpje zijn echt vet maar waar heb je de DLC gevonden in de PLaysttion store Reageren
---Elias--- Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 dat is zwaar klote maar we hebben het hier toch over cod 5maar heeft iemand die DLC al en hoe is die Bekijk mijn vids eens: http://www.youtube.com/view_play_list?p=DD5572B525A227B2 Rechts onderaan staat in het klein 'IGN' . Maar mooie video's ! Ik hoop wel dat het een mooie DLC wordt! Ik verheug me al op ''Verrückt'' . Reageren
HA5H Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 dat is zwaar klote maar we hebben het hier toch over cod 5maar heeft iemand die DLC al en hoe is die Bekijk mijn vids eens: http://www.youtube.com/view_play_list?p=DD5572B525A227B2 Rechts onderaan staat in het klein 'IGN' . Maar mooie video's ! Ik hoop wel dat het een mooie DLC wordt! Ik verheug me al op ''Verrückt'' . Ja ik bedoelde eigenlijk met mijn videos dat ik ze geupload had Maar ik wil die map pack echt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.