Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Zo, ik heb mijn ouders weten te overtuigen van het feit dat ik de map pack wilde downen.

Dus mocht ik hun creditcard gebruiken, betaal het geld wel terug, en hij is nu aan het installeren :D

Gelukzak! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk Xbox Live, dus ik ben ook Call of Duty: World at War online te spelen. Het gaat best goed, ik bven nu level 27. Ik heb gebruik vaak Submachine Guns. En meestal pak ik ook tanks, of andere wapens van mensen afpakken. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk Xbox Live, dus ik ben ook Call of Duty: World at War online te spelen. Het gaat best goed, ik bven nu level 27. Ik heb gebruik vaak Submachine Guns. En meestal pak ik ook tanks, of andere wapens van mensen afpakken. _O_

Wat voor Submachine Guns gebruik je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel de MP40 zijn..? Echt iedereen lijkt dat ding te gebruiken. Had laatst een keer een team, andere leden waren van 1 clan, en ze hadden allemaal een MP40 + Dual magazine.. Echt lollig met het wisselen bij het spectaten (was dood net voor het veroveren van de HQ) Maarja, iedereen kan met dat wapen overweg doordat het gewoon overpowerd is.

Nah, Thompson heeft dat punt veel meer stijl. ^^

Snap sowieso niet dat sommige mensen geen afwisseling kennen, wordt het niet saai? De hele tijd maar met maar één en hetzelfde wapen de strijd in trekken? Volgensmij is het bij sommige mensen echt 1 class die ze gebruiken, of verschillende allemaal uitgerust met een MP40. :') Ik gebruik zelf atm de Arisaka, SVT, Type 99 LMG, DP-28 en natuurlijk de Thompson. Daar komen later de FG en de Browning nog bij, maar daar beschik ik nu nog niet over. En ja, ik gebruik ze allemaal. Per map heb ik zo m'n favoriete wapenkeuzes, niet één wapen dood bashen.

---

Map pack rockt overigens. Iemand misschien een keer Verrückt doen? En dan wel wat mensen die het spelletje snappen, want ik heb me toch af en toe teams.. Met z'n allen campen bij de WC's bijvoorbeeld, zo'n goede strategie! :) Ahum.. Uit eigen ervaring vind ik het fijnst spelen met twee groepen van twee, eentje aan de linker zijde en eentje aan de rechter zijde. Óf met z'n alleen op het linker balkon.

Link to comment
Delen op andere websites

Map pack rockt overigens. Iemand misschien een keer Verrückt doen? En dan wel wat mensen die het spelletje snappen, want ik heb me toch af en toe teams.. Met z'n allen campen bij de WC's bijvoorbeeld, zo'n goede strategie! :) Ahum.. Uit eigen ervaring vind ik het fijnst spelen met twee groepen van twee, eentje aan de linker zijde en eentje aan de rechter zijde. Óf met z'n alleen op het linker balkon.

Als ik een visa kaart zou hebben zou ik heel graag meedoen. :Y

Maar waarschijnlijk gaan er nog map packs komen want bij deze staat map pack 1 dus waarschijnlijk komt er nog een 2

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel de MP40 zijn..? Echt iedereen lijkt dat ding te gebruiken. Had laatst een keer een team, andere leden waren van 1 clan, en ze hadden allemaal een MP40 + Dual magazine.. Echt lollig met het wisselen bij het spectaten (was dood net voor het veroveren van de HQ) Maarja, iedereen kan met dat wapen overweg doordat het gewoon overpowerd is.

Nah, Thompson heeft dat punt veel meer stijl. ^^

Snap sowieso niet dat sommige mensen geen afwisseling kennen, wordt het niet saai? De hele tijd maar met maar één en hetzelfde wapen de strijd in trekken? Volgensmij is het bij sommige mensen echt 1 class die ze gebruiken, of verschillende allemaal uitgerust met een MP40. :') Ik gebruik zelf atm de Arisaka, SVT, Type 99 LMG, DP-28 en natuurlijk de Thompson. Daar komen later de FG en de Browning nog bij, maar daar beschik ik nu nog niet over. En ja, ik gebruik ze allemaal. Per map heb ik zo m'n favoriete wapenkeuzes, niet één wapen dood bashen.

---

Map pack rockt overigens. Iemand misschien een keer Verrückt doen? En dan wel wat mensen die het spelletje snappen, want ik heb me toch af en toe teams.. Met z'n allen campen bij de WC's bijvoorbeeld, zo'n goede strategie! :) Ahum.. Uit eigen ervaring vind ik het fijnst spelen met twee groepen van twee, eentje aan de linker zijde en eentje aan de rechter zijde. Óf met z'n alleen op het linker balkon.

Ik ben het helemaal eens met al het bovenstaande _O_

Ikzelf vind de Thompson in combinatie met de Stopping Power-perk en de Round Drum echt een heerlijk instrument ;)

Wel jammer dat iedereen dan alleen maar MP40's gebruikt waarbij je echt binnen de kortst mogelijke tijd dood bent :puh:

Nouja, mijn mening over de map pack? :D

GEWELDIG!

De beste feature is voor mij toch wel de nieuwe Zombie map (Verrückt) waarbij de Nazi Zombie-minigame voor mijn idee nu echt tot een volwaardige Gamemode is uitgewerkt :)

Daarnaast komen dan de maps: Kneedeep (wel leuke map, veel verstopplekjes, maar ik sta er niet echt van te springen :puh:), Station (mooi uitgewerkt, maar ook hier word ik niet wild van) en dan Nightfire (mooie map, maar mocht eventueel iets groter en eventueel wat afwisselende dingen bevatten dan alleen maar brandende auto's en gebouwen).

Mijn mening is over het algemeen wel goed, maar zo ontzetten geweldig zijn de maps nou ook weer niet :puh:

Het beste vind ik dan toch wel de nieuwe Zombie map...

Tegen de DLC eigenaren: Hebben jullie ook dat probleem dat als jullie online Verrückt willen spelen (dus niet met vrienden, maar echt via Play Online), dat het dan heel lang duurt of zelfs helemaal niet gebeurt dat je in een game komt, terwijl er toch echt zo'n 2500 mensen spelen?

Map pack rockt overigens. Iemand misschien een keer Verrückt doen? En dan wel wat mensen die het spelletje snappen, want ik heb me toch af en toe teams.. Met z'n allen campen bij de WC's bijvoorbeeld, zo'n goede strategie! :) Ahum.. Uit eigen ervaring vind ik het fijnst spelen met twee groepen van twee, eentje aan de linker zijde en eentje aan de rechter zijde. Óf met z'n alleen op het linker balkon.

Als ik een visa kaart zou hebben zou ik heel graag meedoen. :Y

Maar waarschijnlijk gaan er nog map packs komen want bij deze staat map pack 1 dus waarschijnlijk komt er nog een 2

Weet je dat ik dat ook dacht?

Dat lijkt mij tenminste aannemelijk, anders hadden ze het wel gewoon.. Call Of Duty: World At Wat - Map Pack genoemd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk Xbox Live, dus ik ben ook Call of Duty: World at War online te spelen. Het gaat best goed, ik bven nu level 27. Ik heb gebruik vaak Submachine Guns. En meestal pak ik ook tanks, of andere wapens van mensen afpakken. _O_

Wat voor Submachine Guns gebruik je dan?

De Thompson of de MP40, op dit moment gebruik ik de Thompson. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi mensen, vanmiddag ga ik achter WaW voor de PS3, maar in de co-op mode, zijn er missies waar je geen co-op kan?

Zeker, er zijn twee missies die je niet in co-op kunt doen. Dit zijn Vendetta, een snipermissie, en Black Cats, waarin je in een een boordschutter in een PBY Catalina bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...