Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Ik vraag het even hier.

Een vriend van me heeft een probleem. Als hij me uitnodigt staat er Unable Game Session en als ik hem uitnodig staat er error of zo zegt hij maar misschien bedoelt hij Unable Game Session weet iemand wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Wel dat heb ik ook bij sommige vrienden, niets aan te doen eigenlijk :N.

Maar wat je wel kan proberen, zoek een lobby die niet vol is en invite dan je vriend.

Dat zou normaal moeten werken ;).

O,

Oke.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Ik gebruik Juggernaut. En MP40 ik speel altijd S & D. Ik gebruik MP40 met Dual Magazine altijd.

Ben vandaag al 5 levels omhoog gegaan. Me vriend Pipocas1 op dit moment bijna plaats 500 leert me Ownen. Alleen soms zijn mensen van hogere level dan mij slechter dan mij.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Juggernaut. En MP40 ik speel altijd S & D. Ik gebruik MP40 met Dual Magazine altijd.

Ben vandaag al 5 levels omhoog gegaan. Me vriend Pipocas1 op dit moment bijna plaats 500 leert me Ownen. Alleen soms zijn mensen van hogere level dan mij slechter dan mij.

Tuurlijk kan dat gebeuren. :Y

Ik had dat ook in het begin.

Maar dat komt gewoon omdat zij meer spelen.

Maar ik doe altijd HQ het gaat misschien niet zo heel snel maar je kan er veel mee verdienen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi iedereen,

Ik heb CoD:WaW niet willen kopen omdat ik er een sterk vooroordeel over heb. WOII-setting leek me (weer) niks. Maar toch hoor ik hier en daar positieve geluiden en schijnt de Multiplayer ''killer'' te zijn. Nou zou ik van de mensen hier dus even een kritische mening willen horen. Hoe zijn de graphics nu eigenlijk? Is de SP een beetje leuk en hoe lang doe je er ongeveer over? Hoe goed is de MP nou echt? En het belangrijkste van alles, is het op Veteran nog een soort van haalbaar (draai bij het laatste woord de ''R'' en ''L'' niet om :puh: )?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi iedereen,

Ik heb CoD:WaW niet willen kopen omdat ik er een sterk vooroordeel over heb. WOII-setting leek me (weer) niks. Maar toch hoor ik hier en daar positieve geluiden en schijnt de Multiplayer ''killer'' te zijn. Nou zou ik van de mensen hier dus even een kritische mening willen horen. Hoe zijn de graphics nu eigenlijk? Is de SP een beetje leuk en hoe lang doe je er ongeveer over? Hoe goed is de MP nou echt? En het belangrijkste van alles, is het op Veteran nog een soort van haalbaar (draai bij het laatste woord de ''R'' en ''L'' niet om :puh: )?

De Graphics maken de game niet mooier. En volgens mij draaien de R en L niet om. Verder is online echt geweldig en offline ook. Solo kan je ook met andere samen spelen online dat is het handige als een missie niet lukt. Verder krijg je bij elke level hoger nieuwere Customs dan kan je wapens en zo kiezen. En krijg je meer ervaring met het spel hoe hoger je komt hoe beter je wordt. Hoe hoger je Prestige is hoe hoger je wapen Damage geeft dus schade aan de andere speler als je op hem schiet. Als ik jouw was zou ik dit spel echt wel kopen. Verder een tip voor je. Als je nog level 1 tot er met 7 bent zou ik Boot Camp doen dat is voor beginners en daar na Team Death Match als je vaak dood gaat hoef je toch geen zorgen te maken dat je slecht bent het ligt aan je level dat heeft iedereen wel is behalve mensen die gewoon een nieuw account hebben gemaakt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

:cya:

Edit: De Graphics vind ik wel mooi eigenlijk maar dat maakt mij niet uit.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer lijkt heel veel op die van Call of Duty 4. Eigenlijk hetzelfde met andere setting + nieuwe perks. In de multiplayer zitten een paar 'huge' maps, maar daar zitten ook vaak tanks in. Ik weet niet of je tanks leuk vindt, maar ik helemaal niet. Ze zijn bijna onverwoestbaar.

De graphics zijn ietsje beter dan de graphics van deel 4. En ik weet niet of jullie het ook hebben, maar als ik splitsreen co-op doe, verslechteren de graphics. Het mooie overzicht wat je normaal hoort te hebben, gaat dan in rook op (letterlijk).

En op veteran is het makkelijk haalbaar ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

De MP is een mix van Call of Duty 3 en 4: Modern Warfare, gedoopt in een dipje a la World at War. SP is vrij kort, zoals dat tegenwoordig bij alle games is, helaas. Desalniettemin zit hij goed in elkaar, en is het een mooi verhaal. Veteran is pittig, gezien de jappen en de moffen dan nade pro's worden. Goed dekking zoeken werkt dan namelijk niet meer, ze mikken je gewoon een granaat op je schoot. Zitten ook andere pitte stukjes in, zoals de Type 99. Daarbij kun je ook niet meer op je teammaten vertrouwen, al zijn het soms handige ammo pickups als ze worden neergemaaid.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, veel positieve geluiden. Chill dat je met Prestigen meer damage maakt. Hoe lang duurt het ongeveer tot je lvl 65 bent? Lvl 55(hoger ging het niet) in CoD4 deed ik in 36 uur. Ik denk dat ik het wel ga kopen. Hoe duur is het nu nog? €64,95 of lager?

@Zaahed: Het was een advies, over dat L en R omdraaien en een beetje als grapje bedoelt. Geen vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Prestige meer damage geeft is totale onzin, elk wapen heeft zijn eigen damage over distance en multipliers. Prestige veranderd hier, gelukkig, niets aan. Goed ook, want anders hebben beginners geen kans.

Zaahed loopt dus te lullen :duh:

Net als die fabbel in CoD4 dat een goude AK meer damage doet dan een normale AK.

Link to comment
Delen op andere websites

Ken iemand een paar goede classes? :?

Ik ben nu rank 57 en ik heb dan de beste sniper van heel het spel gekregen. :Y

Ik post zo mijn classes :puh:

Mensen, ik heb gister even een Station gameplay vid gemaakt.

Die van kneedeep heb ik vandaag gedaan en ik doe morgen wel die van Nightfire en upload ze allemaal dan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ken iemand een paar goede classes? :?

Ik ben nu rank 57 en ik heb dan de beste sniper van heel het spel gekregen. :Y

Ik post zo mijn classes :puh:

Mensen, ik heb gister even een Station gameplay vid gemaakt.

Die van kneedeep heb ik vandaag gedaan en ik doe morgen wel die van Nightfire en upload ze allemaal dan ;)

Bedankt dat je de classes wil posten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Prestige meer damage geeft is totale onzin, elk wapen heeft zijn eigen damage over distance en multipliers. Prestige veranderd hier, gelukkig, niets aan. Goed ook, want anders hebben beginners geen kans.

Zaahed loopt dus te lullen :duh:

Net als die fabbel in CoD4 dat een goude AK meer damage doet dan een normale AK.

Zeg, als je hem koopt, potje tegen elkaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...