HA5H Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Gameplay van de nieuwe map banzai: http://movies.teamxbox.com/xbox360/cod5/txb_cod_1hd.wmv Reageren
commando Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) lvl 62 geen PrestigeAltijd MP40 maar krijg de smaak te pakken met de Thompson MP40 legt het altijd af tegen een thompson/type 100 op close als ze stopping power hebben.(dat zeggen de feiten:P) Ik vindt de Type 100 leuker om me te ownen. @dynastus type 100 Damage : 40 - 20 Firerate: 750 Rpm mp40 Damage : 40 - 29 Firerate : 535 Rpm overigens heeft de mp40 104 up en 44 down view kick iets waarvan de Type 100 & Tompson 74 om 34 view kick hebben ( ook side kick, is hoger bij mp40). Dit kan ook tot lagere accuracy lijden. Dus de mp40 heeft ook nadelen cheers, Commando Niet voor CodeMaJic en el-nene-lindo enzo. MP40 is eigenlijk voor mensen bedoeld zoals CodeMaJic die van dichtbij aanvallen. Dan merk je niet die nadelen. Je kilt sneller met MP40 van dichtbij dan met Type 900 ofzo. Als je stopping power gebruikt dan word je wapen damage ook hoger. En bij elke prestige hoger word de wapen damage met 5+ verhoogt. ff om alle ongeregeld heden uit het veld te helpen, hier een paar pics waar mijn vorige info duidelijker wordt. De Damage op close range is bij bijde wapens 40 damage +stoppingpower is ie 56 bij bijde. Cheers, Commando Edit: nog een interessante Bewerkt: 19 mei 2009 door commando Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Wow! :O Waar heb je dat allemaal gevonden? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Wow! :OWaar heb je dat allemaal gevonden? Op DEZE site precies. Echt wel handig als je de wapens van Call Of Duty:World At War onder de loep wilt bekijken. Overigens staat er nog andere info van World At War. Dit zijn de wapens van de consoles die verschillen van de Pc. Waarbij je meteen kan zien dat de Mp40 overpowered is. (Wat niet zo is bij de Pc) @Zaahed: Bij elke prestige dat je hoger komt wordt eender welk wapen NIET 5+ damage, geloof me . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Wow! :OWaar heb je dat allemaal gevonden? Op DEZE site precies. Echt wel handig als je de wapens van Call Of Duty:World At War onder de loep wilt bekijken. Overigens staat er nog andere info van World At War. Dit zijn de wapens van de consoles die verschillen van de Pc. Waarbij je meteen kan zien dat de Mp40 overpowered is. (Wat niet zo is bij de Pc) @Zaahed: Bij elke prestige dat je hoger komt wordt eender welk wapen NIET 5+ damage, geloof me . Komt dit uit een strategy guide? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Wow! :OWaar heb je dat allemaal gevonden? Op DEZE site precies. Echt wel handig als je de wapens van Call Of Duty:World At War onder de loep wilt bekijken. Overigens staat er nog andere info van World At War. Dit zijn de wapens van de consoles die verschillen van de Pc. Waarbij je meteen kan zien dat de Mp40 overpowered is. (Wat niet zo is bij de Pc) @Zaahed: Bij elke prestige dat je hoger komt wordt eender welk wapen NIET 5+ damage, geloof me . Komt dit uit een strategy guide? Uit de game code van de Pc versie. Reageren
wupie Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Waar kan je eigenlijk zien hoeveel tijd je in de zombie levels heb gezeten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Waar kan je eigenlijk zien hoeveel tijd je in de zombie levels heb gezeten. Bedoel je waar je kan zien wat je hoogste level was of je je langste speeltijd? Reageren
wupie Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Waar kan je eigenlijk zien hoeveel tijd je in de zombie levels heb gezeten. Bedoel je waar je kan zien wat je hoogste level was of je je langste speeltijd? nee de totale tijd Reageren
wupie Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 sorry voor de dubbelpost maar het is al zoon tijd geleden. Ik had net zo iets raar. ik speelde met iemand online zombies. We kwamen bij ronde 18, toen was ik neer. Hij revivde me, maar toen ik wer levend was was hij net dood. Ineens komt er te staan dat we af waren terwijl ik nog leefde. Echt zo dom. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weten jullie een maniertje of een glitch zodat ik die rot veteran missies kan uitspelen? want ze beginnen op me zenuwen te werken ik speel m op de xbox Reageren
wupie Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weten jullie een maniertje of een glitch zodat ik die rot veteran missies kan uitspelen?want ze beginnen op me zenuwen te werken ik speel m op de xbox raak schieten[/font] Reageren
HA5H Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weten jullie een maniertje of een glitch zodat ik die rot veteran missies kan uitspelen?want ze beginnen op me zenuwen te werken ik speel m op de xbox raak schieten[/font] Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 En nu sirieuze reacties graag Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weten jullie een maniertje of een glitch zodat ik die rot veteran missies kan uitspelen?want ze beginnen op me zenuwen te werken ik speel m op de xbox Trainen? En je hoeft ze niet te spelen. Word eerst maar eens beter. Want glitches om ze makkelijk te halen zijn er niet tot amper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.