-GoldWing- Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ja ik heb nu ook de eerste 6 missies al gehaald, maar die andere worden toch wel moeilijker, en downfall is egt onmogelijk voor mij Reageren
Royboow Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik heb gister Prestige 1 level 32 behaald Ik schoot de een na de ander, voor het eerst een 15 killstreak gehad Reageren
Zaahed Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ja ik heb nu ook de eerste 6 missies al gehaald, maar die andere worden toch wel moeilijker, en downfall is egt onmogelijk voor mij Ik vond ze ook moelijk maar na een tijdje word makkelijker maar de eerste missies zijn zo makkelijk dat je zelfs gewoon iedereen dood met je mes zonder een wapen nodig te hebben. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ja ik heb nu ook de eerste 6 missies al gehaald, maar die andere worden toch wel moeilijker, en downfall is egt onmogelijk voor mij Ik vond ze ook moelijk maar na een tijdje word makkelijker maar de eerste missies zijn zo makkelijk dat je zelfs gewoon iedereen dood met je mes zonder een wapen nodig te hebben. Hij heeft het over missies op veteran niveau.. Op Recruit en soms ook nog wel op normal zijn de meeste missies voor mensen met veel ervaring inderdaad te doen met alleen een mes. Dat kan in de meeste Call of Duty games, vandaar ook dat er moeilijk en een extreem moeilijk niveau bestaat. Hierbij wordt je aan stukken gereten door de Type 99's in Burn 'm Out, ga je kapot in Blowtorch & Corkscrew en wordt je bedolven onder de granaten in Heart of the Reich. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ach ik kon de 1e niet eens halen maar ben al wel bijna klaar met veteran van COD 4 Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Jongens, a brada's, ff een vraagje, wanneer krijg je de koektrommel pipa :?:? One luv! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Wat is een koekentrommel pipa? One Luv Bewerkt: 31 mei 2009 door -GoldWing- Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Wat is een koekentrommel pipa? One Luv Weer zo'n lekker spambericht. Das een koekentrommel pipa. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Het is me eindelijk gelukt om op Veteran de eerste missie (Semper Fi) uit te spelen! En heb COD5 allang uit. Was wel een kort spel, jammer. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Het is me eindelijk gelukt om op Veteran de eerste missie (Semper Fi) uit te spelen! En heb COD5 allang uit. Was wel een kort spel, jammer. Semper Fi is toch nog een makkelijke missie op veteran? Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Het is me eindelijk gelukt om op Veteran de eerste missie (Semper Fi) uit te spelen! En heb COD5 allang uit. Was wel een kort spel, jammer. Semper Fi is toch nog een makkelijke missie op veteran? De makkelijkste, jazeker. Als je het al knap vind dat je Semper Fi op veteran hebt uitgespeeld, probeer dan maar is de 1 naar laatste missie. Gekke werk... Reageren
wupie Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) ik wou net dat nieuwe mappack downloaden zegt hij de hele tijd dat er een fout is. Edit ik ben het nu aan het downloaden. Bewerkt: 11 juni 2009 door wupie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 ik wou net dat nieuwe mappack downloaden zegt hij de hele tijd dat er een fout is.Edit ik ben het nu aan het downloaden. Is er al een 2de map pack? Reageren
wupie Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 ik wou net dat nieuwe mappack downloaden zegt hij de hele tijd dat er een fout is.Edit ik ben het nu aan het downloaden. Is er al een 2de map pack? nu wel. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Trailer van Shi No Numa; http://www.gametrailers.com/video/exclusiv.../51310?type=flv Bio's: http://www.callofduty.com/intel/227 Voor degene die niet opletten, het leidje op de achtergrond is "The One" gemaakt door Kevin Sherwood en gezongen door Elena Siegman, welke ook "Lullaby of a Dead Man" zong. Hij is nog niet op internet te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.