Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

Geplaatst:

ja ik heb nu ook de eerste 6 missies al gehaald, maar die andere worden toch wel moeilijker, en downfall is egt onmogelijk voor mij :duh:

• Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst:

Ik heb gister Prestige 1 level 32 behaald :dans:

Ik schoot de een na de ander, voor het eerst een 15 killstreak gehad

Geplaatst:
ja ik heb nu ook de eerste 6 missies al gehaald, maar die andere worden toch wel moeilijker, en downfall is egt onmogelijk voor mij :duh:

Ik vond ze ook moelijk maar na een tijdje word makkelijker maar de eerste missies zijn zo makkelijk dat je zelfs gewoon iedereen dood met je mes zonder een wapen nodig te hebben. :duh:

Geplaatst:

Ik vond ze ook moelijk maar na een tijdje word makkelijker maar de eerste missies zijn zo makkelijk dat je zelfs gewoon iedereen dood met je mes zonder een wapen nodig te hebben. :duh:

Hij heeft het over missies op veteran niveau.. Op Recruit en soms ook nog wel op normal zijn de meeste missies voor mensen met veel ervaring inderdaad te doen met alleen een mes. Dat kan in de meeste Call of Duty games, vandaar ook dat er moeilijk en een extreem moeilijk niveau bestaat. Hierbij wordt je aan stukken gereten door de Type 99's in Burn 'm Out, ga je kapot in Blowtorch & Corkscrew en wordt je bedolven onder de granaten in Heart of the Reich.

Geplaatst:
Wat is een koekentrommel pipa? :7

One Luv :7

Weer zo'n lekker spambericht. :7

Das een koekentrommel pipa. :schater:

Geplaatst:

Het is me eindelijk gelukt om op Veteran de eerste missie (Semper Fi) uit te spelen! :D En heb COD5 allang uit. Was wel een kort spel, jammer. :Y

Geplaatst:
Het is me eindelijk gelukt om op Veteran de eerste missie (Semper Fi) uit te spelen! :D En heb COD5 allang uit. Was wel een kort spel, jammer. :Y

Semper Fi is toch nog een makkelijke missie op veteran?

Geplaatst:

Semper Fi is toch nog een makkelijke missie op veteran?

De makkelijkste, jazeker. Als je het al knap vind dat je Semper Fi op veteran hebt uitgespeeld, probeer dan maar is de 1 naar laatste missie. Gekke werk...

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik wou net dat nieuwe mappack downloaden zegt hij de hele tijd dat er een fout is.

Edit ik ben het nu aan het downloaden.

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:
ik wou net dat nieuwe mappack downloaden zegt hij de hele tijd dat er een fout is.

Is er al een 2de map pack? :?

Geplaatst:

Is er al een 2de map pack? :?

nu wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...