GunsNroses61 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Wat vinden jullie van de Zombie kaart Shi no Numa? ikzelf vind hem heel vet maar je moet echt bij elkaar blijven anders ga je heel snel dood. Reageren
wupie Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Wat vinden jullie van de Zombie kaart Shi no Numa? ikzelf vind hem heel vet maar je moet echt bij elkaar blijven anders ga je heel snel dood. Dat vind ik ook, maar hij is wel heel vet. Reageren
Zaahed Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Ik weet wel zo truc om bij Shi no Numa heel hoog te komen in je eentje zelfs heb je wel WunderWaffle en Ray gun en zo nodig en er is ook een truc om 3 wapens te komen maar ja je moet zoeken op youtube daar vind je van die dingen ik zag iemand die met die trucs gewoon in zijn 1tje ronde 36 is gekomen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik heb een klein probleempje.. Ik heb de game pas sinds gister maar ik wou met een aantal vrienden een potje spelen, als ik een uitnodiging krijg, krijg ik steeds een melding van: Error: This session is not availble... Hoe kan ik dit verhelpen.. Oja ik ben pas lvl 10 Reageren
commando Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) nice nieuwe mappack zeg veel energie in gestoken, met mooi resultaat. Die nieuwe Banzai map is echt mooi Bewerkt: 19 juli 2009 door commando Reageren
wupie Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb een klein probleempje.. Ik heb de game pas sinds gister maar ik wou met een aantal vrienden een potje spelen, als ik een uitnodiging krijg, krijg ik steeds een melding van: Error: This session is not availble... Hoe kan ik dit verhelpen.. Oja ik ben pas lvl 10 Dan heb je last van NAT 3 daar heb ik ook last van. Er is trouwens ook een nieuwe mappack aangekondigd. http://www.callofduty.nl/news/1983/Map_Pac...n_Augustus.html Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Er blijven maar map packs komen welke is dit de derde of de vierde? Reageren
wupie Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Er blijven maar map packs komen welke is dit de derde of de vierde? De derde, mij gaat hij wel vet lijken. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Geen probleem toch? Ik ben er in ieder geval blij mee. Ze doen moeite voor hun klant. Iets dat Infinity Ward wel een beetje mist. Treyarch heeft al zoveel mappacks uitgebracht, ook voor Call of Duty 3. Voor CoD 5 nu al de 3e Mappack. Erg netjes Dit moet ons wel zoet houden tot November. Reageren
BaasB Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Geen probleem toch? Ik ben er in ieder geval blij mee. Ze doen moeite voor hun klant. Iets dat Infinity Ward wel een beetje mist. Treyarch heeft al zoveel mappacks uitgebracht, ook voor Call of Duty 3. Voor CoD 5 nu al de 3e Mappack.Erg netjes Dit moet ons wel zoet houden tot November. Whahaha, nou of je dat zo kunt zien... Denk het niet eerlijk gezegd. ff paar nieuwe maps maken en hoppa, ze vangen weer 10 euro/dollar per downloader. Da's makkelijk verdiend hoor. Veel makkelijker dan dat ze een compleet nieuw spel zouden gaan maken. Want dan zou er een nieuwe engine gemaakt moeten worden, er zouden weer een hele hoop nieuwe stemmen in moeten worden gesproken, er moet weer een compleet nieuwe verhaallijn bedacht en uitgewerkt worden... Nee dan is dit zo makkelijk geld verdienen. Engine en alles wat daarbij hoort is er al. Er hoeven alleen een paar nieuwe maps in elkaar geflanst te worden. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Geen probleem toch? Ik ben er in ieder geval blij mee. Ze doen moeite voor hun klant. Iets dat Infinity Ward wel een beetje mist. Treyarch heeft al zoveel mappacks uitgebracht, ook voor Call of Duty 3. Voor CoD 5 nu al de 3e Mappack.Erg netjes Dit moet ons wel zoet houden tot November. Whahaha, nou of je dat zo kunt zien... Denk het niet eerlijk gezegd. ff paar nieuwe maps maken en hoppa, ze vangen weer 10 euro/dollar per downloader. Da's makkelijk verdiend hoor. Veel makkelijker dan dat ze een compleet nieuw spel zouden gaan maken. Want dan zou er een nieuwe engine gemaakt moeten worden, er zouden weer een hele hoop nieuwe stemmen in moeten worden gesproken, er moet weer een compleet nieuwe verhaallijn bedacht en uitgewerkt worden... Nee dan is dit zo makkelijk geld verdienen. Engine en alles wat daarbij hoort is er al. Er hoeven alleen een paar nieuwe maps in elkaar geflanst te worden. Ja, oké. Op die manier Maar weet je, als je het aan de ene kant bekijkt is het wel waar wat je zegt, maar.. Dan heb je zo een game gemaakt. Dan is ie prachtig en weet ik veel wat, maar elke game speel je uit en op de maps raak je ook uitgekeken. Dan is het wel prettig om weer 3 maps erbij te hebben, en dat dan over een 2 maanden tijd of zo, dat houdt de gamers wel lekker bezig. Oké, je hebt natuurlijk wel een punt in wat je zegt, maar ik ook denk ik Reageren
BaasB Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Dan heb je zo een game gemaakt. Dan is ie prachtig en weet ik veel wat, maar elke game speel je uit en op de maps raak je ook uitgekeken.Dan is het wel prettig om weer 3 maps erbij te hebben, en dat dan over een 2 maanden tijd of zo, dat houdt de gamers wel lekker bezig. Oké, je hebt natuurlijk wel een punt in wat je zegt, maar ik ook denk ik Ja tuurlijk jij hebt ook zeker gelijk hoor. Als je een spel hebt dat je leuk vind, dan is het altijd mooi meegenomen als er wat extra content (in dit geval extra maps) voor te downloaden zijn. Maar ik bedoel meer van, ik denk niet dat Treyarch het echt doet om lief te zijn voor de klanten. xD Ik denk gewoon dat ze het wel lekker makkelijk geld verdienen vinden zo. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Haha, oke. Achja, als wij maar krijgen wat we willen, toch? Reageren
wupie Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik denk gewoon dat ze het wel lekker makkelijk geld verdienen vinden zo. Dus, mij maakt het niet uit ik vind het vet en ik ben blij dat er nog een mappack komt. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 De nieuwe trophies van Map Pack 3 zijn nu online! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.