commando Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 lol, weer 'n nieuwe dat Cod: WaW wordt wel onderhouden zeg. Compliments Treyarch Reageren
commando Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) F*ck doublepost, soz voor de mensen die er probs mee hebben Bewerkt: 23 juli 2009 door commando Reageren
wupie Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 De nieuwe trophies van Map Pack 3 zijn nu online! Waar, op de PS3 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 De nieuwe trophies van Map Pack 3 zijn nu online! Wordt de singleplayer dan uitgebreid of zijn het online trophy's? Reageren
wupie Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 De nieuwe trophies van Map Pack 3 zijn nu online! Wordt de singleplayer dan uitgebreid of zijn het online trophy's? Het zijn online trophy's Hier is de trailer van het nieuwe zombie level Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb ff wat tips nodig. Ik zit nu de veteraan mode uit te spelen bij COD WaW en ik moet Hearth of Reich & Downfall nog. ik zit nu bij Hearth of Reich bij de checkpoint dat je net de eerste 2 88's hebt vernietigd. maar ik kan nu niet verder komen. Ik ben nu al een dag ofzo bezig en ik blijf maar doodgaan. Ik blijf vaak achter een dekkings plek staan zodat ik ze kan doodschieten maar dan komen d'r 9999 granaten en ik ren dus weg. maar vaak als ik dan wegren dan wordt ik meteen geraakt door een kar98 en dan is het scherm al rood en wordt ik daarna nog eens geraakt door MP40's en dat betekent dood. Weet iemand nog wat tips voor dit? en tips voor Downfall? Reageren
wupie Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Vanaf woensdag is het nieuwe mappack van cod te downloaden voor de xbox en vanaf donderdag voor de PS3. Bewerkt: 4 augustus 2009 door wupie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb ff wat tips nodig.Ik zit nu de veteraan mode uit te spelen bij COD WaW en ik moet Hearth of Reich & Downfall nog. ik zit nu bij Hearth of Reich bij de checkpoint dat je net de eerste 2 88's hebt vernietigd. maar ik kan nu niet verder komen. Ik ben nu al een dag ofzo bezig en ik blijf maar doodgaan. Ik blijf vaak achter een dekkings plek staan zodat ik ze kan doodschieten maar dan komen d'r 9999 granaten en ik ren dus weg. maar vaak als ik dan wegren dan wordt ik meteen geraakt door een kar98 en dan is het scherm al rood en wordt ik daarna nog eens geraakt door MP40's en dat betekent dood. Weet iemand nog wat tips voor dit? en tips voor Downfall? Heb je al is op youtube naar filmpjes gezocht? Hier kijk maar: Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik denk dat dat filmpje op de PC is en hij liet alleen zien hoe hij het had gedaan maar dat is niet zo handig want ik heb zijn tips wel gevolgd maar ik krijg nog steeds 1 miljard granaten en die duitsters respawnen telkens. iets anders: wie heeft al heel Elevate your Senses trophie/achievement. met heel bedoel alle beertjes enzo gevonden. ik heb op Youtube wel een filmpje gezien deze : en het is best griezelig xD Reageren
wupie Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik kan maar niet online komen bij der riese ik kon altijd goed online komen en de eerste keer was het mij ook gelukt, maar nu lukt het maar niet. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Wie weet waar de Type 99 is in Der Riese? want hij heeft een Pack A Punch upgrade naam. ik hoorde iets van de fly trap activeren en dat 7 beertjes kapot schieten maar ik vind er maar 2 en 1 monkey bomb. Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Woehoe Map Pack 3 ben ik nu bezig met downloaden lijkt me geweldige zombies. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Nog bedankt voor de youtube filmpje tip want ik heb Call of Duty World At War nu 100% uit ;D Reageren
GTAJoel Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik vond de singleplayer veel te kort van dit spel, dit hadden ze veel langer kunnen maken. Volgens mij zijn er maar 16 missies.. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Ik vond de singleplayer veel te kort van dit spel, dit hadden ze veel langer kunnen maken. Volgens mij zijn er maar 16 missies.. Vind je gek in Rusland staan ze 2 jaar over, daarin zijn flink wat slagen gevoerd (Kursk,Charkov,Leningrad). En in de pacific zijn er ook veel meer slagen gevoerd waarvan ze missies konden maken. Maar ondanks dat er weinig missies zijn vind ik hem wel goed. De animaties vind ik het leukste, want er is toch niks leukers dan mensen verbranden en armen eraf schieten? Minpunten: Lange dowload tijden voor de patches , die altijd! In volgorde moeten Multiplayer niet hele lekkere sniper mappen. . Pluspunten: Weinig bugs in SP (Mijn mening), missies goed afgewerkt, Cijfer: 7,5 (computer versie!). Bewerkt: 25 augustus 2009 door >$bram$< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.