Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

• Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst: (bewerkt)

F*ck doublepost, soz voor de mensen die er probs mee hebben :D

Bewerkt: door commando
Geplaatst:
De nieuwe trophies van Map Pack 3 zijn nu online!

Wordt de singleplayer dan uitgebreid of zijn het online trophy's? :?

Geplaatst:
De nieuwe trophies van Map Pack 3 zijn nu online!

Wordt de singleplayer dan uitgebreid of zijn het online trophy's? :?

Het zijn online trophy's

Hier is de trailer van het nieuwe zombie level

Geplaatst:

Ik heb ff wat tips nodig.

Ik zit nu de veteraan mode uit te spelen bij COD WaW en ik moet Hearth of Reich & Downfall nog. ik zit nu bij Hearth of Reich bij de checkpoint dat je net de eerste 2 88's hebt vernietigd. maar ik kan nu niet verder komen.

Ik ben nu al een dag ofzo bezig en ik blijf maar doodgaan. Ik blijf vaak achter een dekkings plek staan zodat ik ze kan doodschieten maar dan komen d'r 9999 granaten en ik ren dus weg. maar vaak als ik dan wegren dan wordt ik meteen geraakt door een kar98 en dan is het scherm al rood en wordt ik daarna nog eens geraakt door MP40's en dat betekent dood.

Weet iemand nog wat tips voor dit? en tips voor Downfall?

Vanaf woensdag is het nieuwe mappack van cod te downloaden voor de xbox en vanaf donderdag voor de PS3.

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:
Ik heb ff wat tips nodig.

Ik zit nu de veteraan mode uit te spelen bij COD WaW en ik moet Hearth of Reich & Downfall nog. ik zit nu bij Hearth of Reich bij de checkpoint dat je net de eerste 2 88's hebt vernietigd. maar ik kan nu niet verder komen.

Ik ben nu al een dag ofzo bezig en ik blijf maar doodgaan. Ik blijf vaak achter een dekkings plek staan zodat ik ze kan doodschieten maar dan komen d'r 9999 granaten en ik ren dus weg. maar vaak als ik dan wegren dan wordt ik meteen geraakt door een kar98 en dan is het scherm al rood en wordt ik daarna nog eens geraakt door MP40's en dat betekent dood.

Weet iemand nog wat tips voor dit? en tips voor Downfall?

Heb je al is op youtube naar filmpjes gezocht?

Hier kijk maar:

Geplaatst:

Ik denk dat dat filmpje op de PC is en hij liet alleen zien hoe hij het had gedaan maar dat is niet zo handig want ik heb zijn tips wel gevolgd maar ik krijg nog steeds 1 miljard granaten en die duitsters respawnen telkens.

iets anders: wie heeft al heel Elevate your Senses trophie/achievement. met heel bedoel alle beertjes enzo gevonden. ik heb op Youtube wel een filmpje gezien deze :

en het is best griezelig xD
Geplaatst:

Ik kan maar niet online komen bij der riese ik kon altijd goed online komen en de eerste keer was het mij ook gelukt, maar nu lukt het maar niet.

Geplaatst:

Wie weet waar de Type 99 is in Der Riese? want hij heeft een Pack A Punch upgrade naam. ik hoorde iets van de fly trap activeren en dat 7 beertjes kapot schieten maar ik vind er maar 2 en 1 monkey bomb.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vond de singleplayer veel te kort van dit spel, dit hadden ze veel langer kunnen maken. Volgens mij zijn er maar 16 missies..

Ik vond de singleplayer veel te kort van dit spel, dit hadden ze veel langer kunnen maken. Volgens mij zijn er maar 16 missies..

Vind je gek in Rusland staan ze 2 jaar over, daarin zijn flink wat slagen gevoerd (Kursk,Charkov,Leningrad). En in de pacific zijn er ook veel meer slagen gevoerd waarvan ze missies konden maken. Maar ondanks dat er weinig missies zijn vind ik hem wel goed. De animaties vind ik het leukste, want er is toch niks leukers dan mensen verbranden en armen eraf schieten?

Minpunten: Lange dowload tijden voor de patches , die altijd! In volgorde moeten :N Multiplayer niet hele lekkere sniper mappen.

:duh: .

Pluspunten: Weinig bugs in SP (Mijn mening), missies goed afgewerkt,

Cijfer: 7,5 (computer versie!).

Bewerkt: door >$bram$<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...