JelleVD Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Eigenlijk zou TreyArch voor de echte fans nog wat Single-Player DLC moeten uitbrengen... Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Hey, Ik heb vandaag cod:waw gekocht ,dus ik helemaal blij maar na een tijd heb de game installeerd ik start hem op ik krijg zwart scherm en dan springt de game terug naar mijn berueblad dus ik installeer alle patches ik start solo spel alweer en nu blijft hij bij het intro hangen met een zwart scherm zonder geluid. Bewerkt: 26 augustus 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
.Stan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik wil mijn CoD WaW graag verkopen, weet iemand een goede prijs wat ik ervoor kan vragen? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik wil mijn CoD WaW graag verkopen, weet iemand een goede prijs wat ik ervoor kan vragen? Pc of console? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik heb een klein vraagje over Call of Duty World at War ( PS3 ). Hoe laat je in godsnaam honden vrij? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik heb een klein vraagje over Call of Duty World at War ( PS3 ). Hoe laat je in godsnaam honden vrij? Dat kan je alleen in Multiplayer dan moet je 7 kills in een rij hebben zonder dood te gaan. daarna staat er 7 kill streak press pijl rechts op je Controller voor honden Reageren
.Stan Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik wil mijn CoD WaW graag verkopen, weet iemand een goede prijs wat ik ervoor kan vragen? Pc of console? Paystation 3 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb een klein vraagje over Call of Duty World at War ( PS3 ). Hoe laat je in godsnaam honden vrij? Dat kan je alleen in Multiplayer dan moet je 7 kills in een rij hebben zonder dood te gaan. daarna staat er 7 kill streak press pijl rechts op je Controller voor honden Oke, een killstreak van 7 halen, het hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald is een killstreak van 5. Alsnog helemaal bedankt. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wow, ik wist niet dat er nog mensen WaW spelen. :3 Reageren
wupie Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wow, ik wist niet dat er nog mensen WaW spelen. :3 Waw is nog steeds een van de meest gespeelde spellen online. @ .stan ik denk niet dat je er meer dan 30 euro voor kan krijgen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb hem toevallig net voor mijn verjaardag gekregen. Super spel, ziet er erg realistisch uit. Alleen, heeft iemand een idee hoe ik hem zonder full screen kan spelen? Zodat ik ondertussen op GTAForum en msn kan kijken? Reageren
.Stan Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb hem toevallig net voor mijn verjaardag gekregen. Super spel, ziet er erg realistisch uit. Alleen, heeft iemand een idee hoe ik hem zonder full screen kan spelen? Zodat ik ondertussen op GTAForum en msn kan kijken? Opstarten -> Windows toets -> Onderin Rechter muisknop op het en dan formaat wijzigen (denk ik) Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Jooo, Ik heb een vraagje over de ranking van Prestige Mode in Call of Duty 5: World at War. Hoe rank je met de Prestige eigenlijk naar boven? Ik bedoel, wanneer krijg je Prestige Rank 10? >>> Door Visser23: Topics samengevoegd. Er is niet voor niets een algemeen topic. Hierin kan je ook vragen stellen.<<< Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Jooo,Ik heb een vraagje over de ranking van Prestige Mode in Call of Duty 5: World at War. Hoe rank je met de Prestige eigenlijk naar boven? Ik bedoel, wanneer krijg je Prestige Rank 10? >>> Door Visser23: Topics samengevoegd. Er is niet voor niets een algemeen topic. Hierin kan je ook vragen stellen.<<< Je moet gewoon lvlv 65 halen en dan kan je kiezen om Prestige te doen of niet dan raak je alles kwijt en moet je het weer opnieuw halen. het is net zoiets als wanneer je net Cod WaW hebt. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Je begrijpt me niet, HOE moet je naar Prestige 10 gaan? x10 Prestige Mode inschakelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.