Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

• Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb vandaag cod:waw gekocht ,dus ik helemaal blij

maar na een tijd heb de game installeerd ik start hem op ik krijg zwart scherm en dan springt de game terug naar mijn berueblad dus ik installeer alle patches ik start solo spel alweer en nu blijft hij bij het intro hangen met een zwart scherm zonder geluid.

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:
Ik heb een klein vraagje over Call of Duty World at War ( PS3 ). Hoe laat je in godsnaam honden vrij?

Dat kan je alleen in Multiplayer dan moet je 7 kills in een rij hebben zonder dood te gaan. daarna staat er 7 kill streak press pijl rechts op je Controller voor honden

Geplaatst:
Ik wil mijn CoD WaW graag verkopen, weet iemand een goede prijs wat ik ervoor kan vragen?

Pc of console?

Paystation 3

Geplaatst:
Ik heb een klein vraagje over Call of Duty World at War ( PS3 ). Hoe laat je in godsnaam honden vrij?

Dat kan je alleen in Multiplayer dan moet je 7 kills in een rij hebben zonder dood te gaan. daarna staat er 7 kill streak press pijl rechts op je Controller voor honden

Oke, een killstreak van 7 halen, het hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald is een killstreak van 5. Alsnog helemaal bedankt. ^_^

Geplaatst:
Wow, ik wist niet dat er nog mensen WaW spelen. :3

Waw is nog steeds een van de meest gespeelde spellen online.

@ .stan ik denk niet dat je er meer dan 30 euro voor kan krijgen.

Geplaatst:

Ik heb hem toevallig net voor mijn verjaardag gekregen. Super spel, ziet er erg realistisch uit. Alleen, heeft iemand een idee hoe ik hem zonder full screen kan spelen? Zodat ik ondertussen op GTAForum en msn kan kijken? :)

Geplaatst:
Ik heb hem toevallig net voor mijn verjaardag gekregen. Super spel, ziet er erg realistisch uit. Alleen, heeft iemand een idee hoe ik hem zonder full screen kan spelen? Zodat ik ondertussen op GTAForum en msn kan kijken? :)

Opstarten -> Windows toets -> Onderin Rechter muisknop op het en dan formaat wijzigen (denk ik)

Geplaatst:

Jooo,

Ik heb een vraagje over de ranking van Prestige Mode in Call of Duty 5: World at War.

Hoe rank je met de Prestige eigenlijk naar boven? Ik bedoel, wanneer krijg je Prestige Rank 10?

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd. Er is niet voor niets een algemeen topic. Hierin kan je ook vragen stellen.<<<

Geplaatst:
Jooo,

Ik heb een vraagje over de ranking van Prestige Mode in Call of Duty 5: World at War.

Hoe rank je met de Prestige eigenlijk naar boven? Ik bedoel, wanneer krijg je Prestige Rank 10?

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd. Er is niet voor niets een algemeen topic. Hierin kan je ook vragen stellen.<<<

Je moet gewoon lvlv 65 halen en dan kan je kiezen om Prestige te doen of niet dan raak je alles kwijt en moet je het weer opnieuw halen. het is net zoiets als wanneer je net Cod WaW hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...